Mutta kertokaa uskomattomia valheita joilla olette saanut huijattua/tai olette joutuneet huijatuiksi.[/QUOTE]
Hyvä Threadi muuten.
Itse olen senverran kova keksimään juuri tälläisiä kieroiluja että...
Nyt lähin tuollainen taisi olla vähänaikaa sitten, kun olttin uuden kaverin kanssa ajelemassa joka oli juuri muuttanut paikkakunnalle.
Noh eräs toinen mun kaveri soitti tälle "Kertulle" ja kysy josko nekin vois tulla Manalan kyytiin, ja että josko voitaisiin oikein kotoa hakea. Sanoin että mietitään ja kerttu pisti puhelimen kiinni. Hetken päästä kumminkin myönnyin ja Kerttu rupesi kirjottamaan viestiä pojille ja kysyi että "mitä mä tähän laitan"? Noh siin sain idean ja sanoin että "laita siihen että tulee siihen joen varteen ni mä koukkaan ne siitä" ideana oli se että kun kerttu ei tiennyt missä nää kaverit asu ja niitten kotoa oli joku 20km lähimmälle joelle :evil:
Oli kuulemma vähän pojat ihmetelly kun oli viestissä lukenu että "venataan joella tulkaa siihen" ja että usko että valahti kerttu punaiseksi kun tajusi jutun...
Ja onhan noita muitakin hauskoja kusetuksia tehty esim tyyliin kipeälle kaverille selittäny että läksyksi tuli tyyliin tehtävät 40-68 vaikka ei läksyä saatu ollenkaan jne jne :lol2:
Mutta parhaimpia oli mitä kusetin eräälle naispuoliselle kaverilleni jolla oli seuraavan päivänä maantiedon kokeet. Kuulustelin sen maantiedon tietämystä ja kysyin, että "missä maanosassa on Japani ja Kiina".
Kaveri: "En mä muista olikohan ne jossain siellä Venäjän alapuolella"
Manala: No hei haloo dorka sullehan nauraa kaikki jos noin pistät...ne on väliamerikassa :D SE PÄSSI MENI PISTÄMÄÄN KOKEESSA ETTÄ JAPANI JA KIINA ON VÄLIAMERIKASSA
oli kuulemma Opettaja nauranu vedet silmissä kun oli koetta tarkastanu :evil: