Paksuimmat valheet jotka ovat menneet läpi

Tuli vaan mieleen ihan lapsuusvuodet, kun seurasi enoa kun se lypsi lehmiä jollain 1000v vanhalla lypsykoneella ja kysyi minulta "lypsetäänkö sinistä vai punaista maitoa?" minä siihen sinisilmäisenä vastasin "lypsä sinistä maitoa!"

Helposti sitä luuli, kun lypsykoneessa oli vielä punainen ja sininen letku. :rolleyes:

Mutta kertokaa uskomattomia valheita joilla olette saanut huijattua/tai olette joutuneet huijatuiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Armeijakaverina oli rekkakuski ja kun meikäläinen ei tiedä autoista mitään niin meni muutamaksi tunniksi läpi seuraava juttu:

"Jenkeissähän on niin paljon liikennettä, että siellä on sellainen erikoistieverkko, jossa erikoisrekat, maksimissaan 10 km pitkiä, ihan kuin junat tavaravaunuineen ajavat lastia. Tällainen yhdistelmä on niin massiivinen, että jarrutuskin on aloitettava 20 km ennen kaupunkiin saapumista."

Ei tullut mieleenkään, että joku voisi olla niin raukkamainen ja koittaa kusettaa :)

Itse sain kerran kusetettua serkkupoikaa - silloin 16v. - lähtemään katsomaan uuden suomalaisen teknobändin Sentencedin keikkaa. :D

Dragon sanoi:
"Jenkeissähän on niin paljon liikennettä, että siellä on sellainen erikoistieverkko, jossa erikoisrekat, maksimissaan 10 km pitkiä, ihan kuin junat tavaravaunuineen ajavat lastia. Tällainen yhdistelmä on niin massiivinen, että jarrutuskin on aloitettava 20 km ennen kaupunkiin saapumista."

Austraaliassahan on niitä todella pitkiä rekkoja. Ei nyt mitään kilometrien pituisia ja muistaakseni kunnon vauhdissa jarruttaminen piti aloittaa n.1km ennen.. Ei kuitenkaan lukkojarrutus. :)

Elän vieläkin siinä uskossa että kaikki oli ennen mustavalkoista. Värit keksittiin 70-luvun lopussa.

Koulussa opettaja kusetti hyvin yhtä uutta oppilasta,kun tämä kaveri oli menossa kaivinkoneeseen (sellanen tela alustainen)opettaja sanoi jätkälle että muista aina monta kierrosta olet pyörähtänyt.Oppilas miten niin?Opettaja kun se ylä vaunu ja alusta on isolla pultilla yhdistetty ja jos pyörität liikaa ylä vaunua yhteen suuntaan niin se tippuu.No kateltii sit kauempaa niin jätkä hyppäs aina välillä pihalle ja meni kattoo onko ylä vaunu noussu ja ettei vain tipu.Siinä sai kyllä nauraa, kyllä meni jätkä vaikeeks kun sille selvitettiin että ei se olekkaan kiinni jätti pultilla

Yhdellä henkilöllä samalla työpaikalla ei tuo hissi aina tahdo mennä yläkertaan asti. Seuraavat kusetukset on mennyt läpi:

- Bodom-järven murhapaikalta löytyneestä puukosta on löytynyt Spede Pasasen DNA-jäämiä
- Hätäkeskus ei suostu ajamaan aprillipäivinä tulevia hälytyksiä
- WWF julistaa mantelikalan rauhoitetuksi huhtikuun aikana koko Suomessa, joten sitä kannattaa käydä syömässä, kun siihen on vielä tilaisuus

Olisi hienoa sanoa teille, että "hähhähhää, ei se näitä juttuja uskonut", mutta ikävä kyllä käytännössä kaikki tälle torsolle kerrotut jutut menee läpi 6-0.

Nyt ei tule mieleen yhtään kusetusta johon olisin itse mennyt lankaan, mutta itse kerran kusetin yhtä vähän yksinkertaisempaa kaveria koulussa.
Sanoin saaneeni edellisenä päivän salilla kesken penkkisarjan sydänkohtauksen!
Kaveri uskoi jutun melkein kokonaan!
Paljastuin lopulta kun aloin selittämään, että selvisin siitä kohtauksesta sillä tavalla, että pyysin jotain isoa körmyä lyömään itseäni rintaan pulssin palauttamiseksi.
Oli kyllä niin kauheata ripulivalehtelua tuo juttu, että en olisi ikinä uskonut kenenkään ottavan sitä tosissaan.
Näköjään niitä uunoja on olemassa. :D

Kun oltiin mopo iässä ja kaveri halusi virittää omaa mopoaan, niin sanottiin sille, että käy ostamassa pakokammionkattovalon. Se oli ihan vitsi, mutta kaveri meni alan liikkeeseen ostaakseen kyseisen viriosan. Myyjä hymyili ja sano että on kaveria pissitty linssiin.

Tomi sanoi:
mutta ikävä kyllä käytännössä kaikki tälle torsolle kerrotut jutut menee läpi 6-0.

No onneksi olet myöhemmin jostain saanut selville, että nuo jutut eivät pidä paikkaansa.

Meikäläisen yritykset ovat aika kesyjä. Paras, jonka olen saanut menemään läpi oli se, että ruokatunti on peruttu työkiireiden takia. Tämän kyllä myöhemmin kävin korjaamassa, etteivät kaverit jääneet ilman ruokaa.
Periaatteena töissä on kyllä se, että älä usko mitään ilman selkeitä todisteita.

Sadat miljoonat ihmiset uskoivat, että Irakissa on joukkotuhoaseita. Jopa :arvi:.

Kolme vuotta vanhalle kummipojalle on aina niin mukava näyttää uskomattomia "taikatemppuja". Pieni esine, jonka juuri on lapsosen nenän edessä syönyt, pureskellut ja nielaissut, ilmestyy yhtäkkiä pikku-ukkelin korvasta tai varpaan jatkeena..

Se vilpitön ihmemettely ja kummastelu on vaan niin suoloista :nolo:
"Mäntti! pistä se uudestaan kasvamaan mun varpaasta"

Kerran upposi omaan repeämiseen asti läpi yhdelle kaverille, kun kerroin, että Philipsin kännykän antennin tilalle voi asentaa saman valmistajan sähköhammasharjan harjaosan ja sitten aktivoimalla värinähälytyksen pystyisi pesemään hampaat.

Salilla huijattiin yhtä kaveria kerran, että kierrettävien lukkojen paino muuttuu 2,5-5 kilon välillä, kun lukkoa kiertää. Kyseinen lukko oli sellainen, jossa kahdella siipimutterilla tiivistetään lukko tankoon ja kierrettävällä osalla saadaan tiukattua levypainot.

Penskana isoveli kavereidensa kanssa kusetti pikku Johnia hyppäämään mutaojaan lantiota myöten. En tietenkään ois hypänny, muttaku mulle tarjottiin itse Darth Vaderin tapaaminen ja rajaton määrä irtokarkkia jos hyppäisin :jahas: Ja itkuhan siitä tuli ku olin mutaojassa lantioita myöten ja kävi ilmi ettei Darth Vader olekkaan tulossa karkkien kanssa, vaan koko homma oli isojen poikien juoni. :itku:

Mutta kertokaa uskomattomia valheita joilla olette saanut huijattua/tai olette joutuneet huijatuiksi.[/QUOTE]

Hyvä Threadi muuten.

Itse olen senverran kova keksimään juuri tälläisiä kieroiluja että...
Nyt lähin tuollainen taisi olla vähänaikaa sitten, kun olttin uuden kaverin kanssa ajelemassa joka oli juuri muuttanut paikkakunnalle.
Noh eräs toinen mun kaveri soitti tälle "Kertulle" ja kysy josko nekin vois tulla Manalan kyytiin, ja että josko voitaisiin oikein kotoa hakea. Sanoin että mietitään ja kerttu pisti puhelimen kiinni. Hetken päästä kumminkin myönnyin ja Kerttu rupesi kirjottamaan viestiä pojille ja kysyi että "mitä mä tähän laitan"? Noh siin sain idean ja sanoin että "laita siihen että tulee siihen joen varteen ni mä koukkaan ne siitä" ideana oli se että kun kerttu ei tiennyt missä nää kaverit asu ja niitten kotoa oli joku 20km lähimmälle joelle :evil:
Oli kuulemma vähän pojat ihmetelly kun oli viestissä lukenu että "venataan joella tulkaa siihen" ja että usko että valahti kerttu punaiseksi kun tajusi jutun...

Ja onhan noita muitakin hauskoja kusetuksia tehty esim tyyliin kipeälle kaverille selittäny että läksyksi tuli tyyliin tehtävät 40-68 vaikka ei läksyä saatu ollenkaan jne jne :lol2:

Mutta parhaimpia oli mitä kusetin eräälle naispuoliselle kaverilleni jolla oli seuraavan päivänä maantiedon kokeet. Kuulustelin sen maantiedon tietämystä ja kysyin, että "missä maanosassa on Japani ja Kiina".

Kaveri: "En mä muista olikohan ne jossain siellä Venäjän alapuolella"
Manala: No hei haloo dorka sullehan nauraa kaikki jos noin pistät...ne on väliamerikassa :D SE PÄSSI MENI PISTÄMÄÄN KOKEESSA ETTÄ JAPANI JA KIINA ON VÄLIAMERIKASSA :hyper: oli kuulemma Opettaja nauranu vedet silmissä kun oli koetta tarkastanu :evil:

Mäntti sanoi:
Kolme vuotta vanhalle kummipojalle on aina niin mukava näyttää uskomattomia "taikatemppuja". Pieni esine, jonka juuri on lapsosen nenän edessä syönyt, pureskellut ja nielaissut, ilmestyy yhtäkkiä pikku-ukkelin korvasta tai varpaan jatkeena..

Juu ja sitten muksu kokeilee itse taikoa, ihmetys onkin suuri kun palikka jumittuu kurkkuun eikä pullahdakkaan korvasta ulos. :curs:

EDIT: Ja tietysti ois hyvä pila valehdella julkisesti tekevänsä moisia temppuja ja nauraa sitten kun joku dorka alkaa nipottamaan. :hyper:

Muistan kun pari vuotta sitten syksyllä oma yo-kirjoitusten ruotsin uusinta oli menny päin vittuu, kun olin kämmänny soikioiden mustauksessa. Vitutti aika ankarasti. No kun tuli kevät ja olin toipunut järkytyksesta, sain sähköpostia vanhalta maikalta osoitteesta maikannimi @edu.hel.fi, jossa ehdotettiin että ottaisin välittömästi kouluun yhteyttä ja pyytäisin erikoislupaa kirjoittaa vielä kerran. Se oli ihan uskottava viesti muuten, mutta siinä oli allekirjoituksena Tata, T. Itse kirjoitin siihen aikaan viestien loppuun Tata, H (niin kuin Hannibal Lecter). Ennen kun soitin kouluun, niin kerroin kaverille asiasta. Hän vain onnitteli ja sanoi että soita sinne. Soitin koulun rehtorille ja hän ihmetteli kovasti asiaa ja sanoi että eihän se käy päinsä. Opettajakin kielsi lähettäneensä mitään e-maileja. Hiukan nolotti. Enemmän nolotti, kun selvisi että se oli se "kaveri" joka sen sähköpostin oli lähettänyt. Kosto on vieläkin kehitteillä. :curs:

Jumalauta minkälaista bullshittiä tuli uskottua!

Tää on kyllä nolo, mutta kerrotaan nyt kuitenkin.
Vuosi -83 ja Vilmis oli silloin pikku ekaluokkalainen. Tuolloin oli hirveä kuume saada joku lemmikki, koira, kani tai mikä tahansa ihana, kun "kaikilla muillakin" oli joku. Mitään lemmikkejä meille ei kuitenkaan allergioiden takia voitu ottaa.
Kehitin sitten luokkakavereille tarinan, että meillä on kaksi lemmikki hiirtä, jotka saavat olla vapaana meillä sisällä. Rakensin näille mielikuvitus hiirulaisille viimesen päälle "häkin" pahvilaatikosta, jonne laittelin kaikkea kivaa sisustusta ja vesikupinkin.
Pyysin sitten hyväuskoisia luokkakavereita meille katsomaan näitä meidän lemmikkihiiriä. Etsittiin ja huhuiltiin, mutta eihän niitä näkynyt missään. Tuumasin vaan jotain tyyliin, että taitavat olla päiväunilla seinän välissä?!?
Pilkoin houkutukseksi hirmu kasan juustoa kuppiin, joka sitten laitoin keittiön nurkkaan, mutta hiiret vaan pysyivät piilossa. Kaverit lähtivät aikoinaan kotiin, ja uskoivat edelleen hiirten olemassa oloon. Äippä nosti hirmuisen mekkalan, kun huomasi kotiin tulleessaan keittiön nurkassa kauhean kasan pilkottua juustoa. En muista, miten ne hänelle selitin... en kyllä varmaankaan maininnut hiiristä..

N.O.Kummonen sanoi:
Kerran upposi omaan repeämiseen asti läpi yhdelle kaverille, kun kerroin, että Philipsin kännykän antennin tilalle voi asentaa saman valmistajan sähköhammasharjan harjaosan ja sitten aktivoimalla värinähälytyksen pystyisi pesemään hampaat.
:lol2: :D :lol2: :lol2:

Heh, repesin oikein itsekseni kun näin tämän threadin... tuli joskus juksattua useampiakin kavereita tuolla intissä, kun muuten palvelin Ilmavoimissa, mutta AUK ja RUK piti suorittaa maavoimien riveissä. Maavoimien pojista suurin osa luuli meidän "sinisten" olevan lentäjiä, vaikka oikeasti hommat oli lähes jääkäreiden juttuja. No tässä asetelmassa oli helppo keksiä uskomattomia tarinoita lentämisestä ja koneista yleensä, välillä oltiin venäjän puolella ja taas joskus ammuttiin ohjuksia mereen yms... Kerran nähtiin MIG ilmassa, oli läheltä piti -tilanne parikin kertaa... Hölmöä, mutta hauskaa oli...

Edit: ai niin, "oikea" sotilasarvoni oli "lentoylikapteeni" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom