Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Juu näinhän se hyvin pitkälti menee... Asiaan vaikuttaa myös aika pitkälti se, että tiettyjen henkilöiden päällä lähes mikä tahansa yhdistelmä näyttää hyvältä. Ainakin taviksen näkökulmasta. Toinen seikka mikä mun mielestä merkkaa melkoisesti, on se että mitä yksinkertaisimmissa asetelmissa liikutaan värin ja kuvioiden puolesta, niin sitä enemmän juurikin istuvuuden ja leikkauksen tärkeys / erinomaisuus korostuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä liikkeestä löytäisi paksun hupparin missä on sisäpuolella sellainen "karvavuori" jota voi myös käyttää ulkona takkina?
Näissä perus urheiluliikkeissa (inter-sport , stadium ymymym) on ainakin puman huppareita joissa biisonillinen karvaa sisällä.
Ovat ihan komeitakin omaan makuun.

Juu, tollanen ois hakusessa. Käyn ensin katselemassa liikkeistä, jos ei löydy niin voisi harkita tilaamista.

Näissä perus urheiluliikkeissa (inter-sport , stadium ymymym) on ainakin puman huppareita joissa biisonillinen karvaa sisällä.
Ovat ihan komeitakin omaan makuun.

Kiitti, pitää käydä kattelemassa.

Tuollaset tuli ostettua

adidas-nizza_hi-orange_white-1.jpg
adidas-nizza_hi-orange_white-3.jpg

meinaatteko, että jos hankkis valkoset suht pillit farkut ni ois jo liian guidoa? Niiden kera vois laittaa ruskeet nahkakenkää ja jotain kivanvärist paitaa 8)

meinaatteko, että jos hankkis valkoset suht pillit farkut ni ois jo liian guidoa? Niiden kera vois laittaa ruskeet nahkakenkää ja jotain kivanvärist paitaa 8)

Se varmaan riippuu niin monesta tekijästä. Ruskeat nahkakengät ei vielä niin hirveästi kerro.
Mikset pukeudu kuten itse haluat ja tuntuu hyvältä?

Se varmaan riippuu niin monesta tekijästä. Ruskeat nahkakengät ei vielä niin hirveästi kerro.
Mikset pukeudu kuten itse haluat ja tuntuu hyvältä?

no niinhän mä pukeudunkin, kunhan kysyin =)

Mikäs on tämän kevään/kesän trenditakki? Pitääkö olla nahkaa, farkkua vai ihan perus kangastakki. Pitkä vai pusakka malli? Laittakaas linkkejä, jos tulis vastaan joku tilaamisen arvoinen.
Valitettavasti sellaiset slimmatut fit-mallit ei sovi, joten pitää olla riittävän reiluja.
En ole kiinnostunut mistään värikkäistä adidas takeista, vaan sellaisista missä kolmekymppinen perheen isä ei näyttäisi naurettavalta.
Omaa silmääni miellyttää ainakin dress-for-less valikoimassa lyhyet pusakat eniten.

Nahka on aina IN !

Nahkatakit on kivoja, mutta niitä on valitettavasti aina muodin mukaan kaikkien teinipissiksien päällä stadissa. Eli en itse hankkisi ellei halua kulkea täysin massan mukana.

Tennareiden pesu. Viettekö johonkin pesulaan, suoraan roskiin ja uudet tilalle vai oletteko pesseet itse pesukoneessa? Kiinnostaisi tietää miten esim Adidaksen perus valkoset tennarit kestää(ainakin jotain nahkaa/keinonahkaa ne ovat).

Kyllä ainakin Niken Air Forcet ja Dunkit ovat kestäneet pesukoneen ihan hyvin. Ennen pesin hammasharjal mut sit kyllästyin ja vaan heitin vanhat likaset Forcet koneeseen ja ihan hyvinä tulivat ulos.
Olis sellanen kysymys että onko otticanet.comissa myytävät aurinkolasit aitoja? Ja voiko joku suositella joitain muita aurinkolasikauppa sivuja EU:n alueelta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom