Viikon kuluttua olis kummitytön ristiäiset.
Kraka tuo mukavasti särmää pukuun.
Kraka tuo mukavasti särmää pukuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ylppärien etikkettiin, jota ei ilmeisesti pahemmin ole, sopii mustan puvun, mustan kauluspaidan ja pinkin/vaaleansinisen tms krakan muodostama kombo? Taskuliina tietty mukaan.
Kyllä ne aikalailla saman kokoisia ovat. Mulla on Superdryn Super Brad Jacket, niin siinä oli vähän ehkä pienemmät XL oli 44" rinnasta. Ja tottakai vaihtelee koot aina vaatteen mallin mukaan. Tossa vähän Superdryn kokoja Superdry - Zoovillage - Original brand store, fashion online since 1998
Ja mitähän vikaa violetissa on? Sopii mustan kanssa kuin nyrkki perseeseen. Paljon paremmin kuin vaalea pinkki tai sininen. Pinkki nyt ainakin on sellainen, jota suositellaan mielikuvituksen puutteessa joka jätkälle mustan kanssa. Menet vaikka pukuvuokraamoon, niin siellä täti antaa sulle vaihtoehdoksi pinkin krakan ellet ole hautajaisiin menossa.Itse en kyllä laittaisi missään nimessä tuon väristä kauluspaitaa, mikä flatuksen postissa on.
Sitä varten siellä olikin se itse. En tiedä, ei vain jotenkin sopinut omaan silmään tuo paidan ja kravatin väriyhdistelmä. Tuon liivin kanssa näyttää kyllä ihan tyylikkäältä.Ja mitähän vikaa violetissa on?
Vertailet kyllä nyt krakoja ja kauluspaitoja sekaisin. Ajattelin kyllä itse jopa tuolta kaapista napata violetin krakan niskaan.Sopii mustan kanssa kuin nyrkki perseeseen. Paljon paremmin kuin vaalea pinkki tai sininen. Pinkki nyt ainakin on sellainen, jota suositellaan mielikuvituksen puutteessa joka jätkälle mustan kanssa. Menet vaikka pukuvuokraamoon, niin siellä täti antaa sulle vaihtoehdoksi pinkin krakan ellet ole hautajaisiin menossa.
En sekoita. Annoin vain esimerkin siitä, että monesti pukuvuokraamossakin saattaa törmätä siihen, että hyljitään ajatusta violetista yms. erikoisemmista väreistä, oli se sitten kravatti tai paita. Ja useimmiten pukuvuokraamosta ei välttämättä löydy muun värisiä paitoja kuin valkoista, joten siksi puhuin tässä yhteydessä vain kravatista.Vertailet kyllä nyt krakoja ja kauluspaitoja sekaisin. Ajattelin kyllä itse jopa tuolta kaapista napata violetin krakan niskaan.
Näkyyhän se ekassa kuvassa ilman liiviä, että on pitkähihainen kauluspaita kyseessä.Toivon totisesti, että nuo paidan hihat ovat liian lyhyet tai takin liian pitkät eikä sinulla ole lyhythihainen pukupaita tuolla alla. Paidan kaulus ei ole sinulle oikeaa kokoa, se näkyy selkeästi kun kravatti ei istu ollenkaan.
Liivi voi olla eri materiaalia sillä ehdolla, ettei poikkea juurikaan puvun väristä.Tuo liivi näyttäisi olevan myös jonkinlaista samettista materiaalia mikä on ehdoton no no tuon puvun kankaan kanssa.
Näkyyhän se ekassa kuvassa ilman liiviä, että on pitkähihainen kauluspaita kyseessä.
Liivi voi olla eri materiaalia sillä ehdolla, ettei poikkea juurikaan puvun väristä.
Ei se homma nyt ollutkaan kuin vasta ajatuksen tasolla. Myös harmaa puku kiinnostaisi, mikäli löytyy sopiva. Esim valkoinen paita + musta kraka tai vaaleansinen paita + tummemman sininen kraka. Kohta nämäkin ideat tullaan tyrmäämään :D. Onko harmaan puvun ja valkoisen paidan kanssa jotain sääntöjä minkä värisiä krakoja voi laittaa? Käykö esim. tumman violetti kraka?
Kuten juuri tuossa yllä mainittiin, niin ei välttämättä. Usein kuitenkin muodollisessa kokonaisuudessa kaiken pitää olla samaa materiaalia. Tai ainakin kannattaa, koska esimerkiksi samalta väriltä näyttävä liivi voi olla eri valaistuksessa jotenkin irrallisen näköinen. Mutta jos nyt ajatellaan esimerkiksi epämuodollisempaa pukeutumista, niin liivi voi olla polyesteriä, samettia tjms. housujenkin ollessa vaikkapa farkut. Mutta sitten ollaankin taas jossain MTV-music awards linjoilla.Kolmiosasessa puvussa oletettavasti kaikki samaa kangasta (takki, liivi, housut)?