Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäpäin Helsinkiä voisi katsella rugbypaitaa? Stockkalla sellaisia oli, mutta ne oli aivan naurettavia hartioista kiristäviä telttoja.
Btw. Joskus oli puhetta nahkatakeista ja törmäsin tällaiseen sivuun jossa tehdään replika nahkatakkeja mittojen mukaan elokuvista tutuista takeista. Tullit on varmaan mahtavat kun Uudesta Seelannista tilaa :D
http://www.magnoliclothiers.com/product_info.php?products_id=144¤cy=EUR
http://www.magnoliclothiers.com/modern-bomber-jacket-custom-made-leather-jackets-by-magnoli-clothiers-p-297.html
Väitätkö ettet itse ole :jahas:
Veljen kans löydettiin Helsingin keskustan OneWaysta sellainen musta tuulitakkia muistuttava SuperdrySuperdryn takkeja...mistä...pk-seudulla? Stockka? Missä kattavimmat valikoimat?
Merkin omasta nettistoresta piti tilata, mutta tietysti olivat juuri poistaneet haluamani takin listoiltaan.
Superdryn takkeja...mistä...pk-seudulla? Stockka? Missä kattavimmat valikoimat?
Merkin omasta nettistoresta piti tilata, mutta tietysti olivat juuri poistaneet haluamani takin listoiltaan.
Samaan aiheeseen liittyen. Pitääkö paikkansa, että Superdryn koot ovat numeron pienemmät vs "normaalit koot" eli Superdryn L liian pieni normaalisti L-kokoa ostavalle?
Nyt pitäisi löytää joku hieno kevät/kesätakki nuorelle parikymppiselle miehelle Oon tosi huono mitään valitsemaan, ja aina ku katon jotain takkia tai yleensä vaatetta, niin siinä on jotain pientä minkä takia hylkään sit koko tuotteen. Kaupunkini kaupoista ei oikein mitään löytynyt.
Mitäs nettikauppoja suosittelisitte? Selasin asoksen ja dress-for-lessin läpi, no pari takkia löyty, mut ei ollu sopivaa kokoa just meikäläisen tuuria:dance:
Oisin myös kiitollinen jos laittasitte kuvia/linkkejä takkeihin mitä ite pidätte/pitäisitte päällänne? Oon katellu ihan nahkatakeista farkkutakkeihin ja sit ihan "tavallisia" semmosia kangas(?) takkeja. Ei mitään kovin erottuvaa kuitenkaan.