Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
hyviä pointteja adalwolfilta, itse olin täysin samaa mieltä, tosin omasta mielestäni ruskeat nahkaloaferit ja -vyö sopivat hyvin mustien slim-mallisten farkkujen kanssa. Ainakin näin vapaa-aikakäytössä, formaaleista tilaisuuksista en tiedä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, en minäkään lähde tota yhdistelmää suoraan tyrmäämään. Jostain syystä esim. punertavan ruskea omaan silmään käy esim. juuri mustien slimmien farkkujen kanssa. Aika moni on kuitenkin ilmeisesti tästä erimieltä.

Nyt tarvitisin apuja sadetakin hankintaan... Olen jo jonkin aikaa yrittänyt metsästellä mustaa (tai tummaa), pitkää ja siistiä sadetakkia. Joudun työni puolesta pukeutumaan siististi/pukuun joten tästä syystä on hakusessa tällainen asiallinen sadetakki. Eli ei mitään intin viittaa vaan ihan pitkää takkia, mallia päällystakki. Kaveri oli aikoinaan laivastossa ja heillä taisi olla tuon tyylisiä siistejä sadetakkeja, jotain sen tyylistä yritän etsiä. Tarkoitus olisi kulkea vespalla kesäisin töihin ja kaikkihan nyt tietää tämä Suomen kesä, vähän on päiviä että ilman sadeasua pärjää.

Eli mistä fiksun näköinen pitkä sadetakki?

Nyt tarvitisin apuja sadetakin hankintaan... Olen jo jonkin aikaa yrittänyt metsästellä mustaa (tai tummaa), pitkää ja siistiä sadetakkia. Joudun työni puolesta pukeutumaan siististi/pukuun joten tästä syystä on hakusessa tällainen asiallinen sadetakki. Eli ei mitään intin viittaa vaan ihan pitkää takkia, mallia päällystakki. Kaveri oli aikoinaan laivastossa ja heillä taisi olla tuon tyylisiä siistejä sadetakkeja, jotain sen tyylistä yritän etsiä. Tarkoitus olisi kulkea vespalla kesäisin töihin ja kaikkihan nyt tietää tämä Suomen kesä, vähän on päiviä että ilman sadeasua pärjää.

Tällasethan on käsittääkseni melkoisen kätsyjä, kun kangas ei kamalasti vettä imppaa:

27278.jpg

Noita on tullut jokaisessa vähän "siistimmän pukeutumisen" kaupassa vastaan, eli perus
sokokset, varmaan H&M jne.

Viimeksi muokattu:

Macintosh takki.

Ei oo löytyny hihatonta aluspaitaa mistään (wifebeater) jumbossa ei ollu onko jotai suomalaista nettisaittia mistä saisi?
Ihme jos ei Jumbon HenkkaMaukalla nuita ollut. Liekkö sitten kaikki Vantaan vaimonhakkaajat käyneet ostoksilla tuolla vai mikä on, mutta yleensähän nuita löytyy kesät talvet ts. kuuluvat perusvalikoimaan. Kysyitkö kassatytöiltä, että olisiko vaikka varastossa ollut wifebiittereitä?? H&M:n nettikaupasta ainakin saa

Mistä löytyisi Carharttin Cargo Pantsit kokoa 33/34 mahdollisimman halvalla?
One Way:n myyjän mukaan kys. kokoa ei ole olemassakaan, mutta tuollaista kokoa olevat housut mulla oli ja ne ostin Warehouse Outletista, mutta siellä ei enää kys. pökiä ole pitkään aikaan näkynyt.

One Way:n myyjän mukaan kys. kokoa ei ole olemassakaan, mutta tuollaista kokoa olevat housut mulla oli ja ne ostin Warehouse Outletista, mutta siellä ei enää kys. pökiä ole pitkään aikaan näkynyt.

http://www.planet-sports.com/en/product55329/manufacturer1/product_info.html

Tuolta en kyllä suosittele tilaamista.. Eivät todellakaan päivitä noita sivujansa. Tuotteet voi olla oikeesti loppu, vaikka näkyvät noilla sivuilla ja sit saa odotella monta kuukautta :(

http://caliroots.com/cali/product.asp?id=20964
Joo myönnä pois, vittu mä oon kova jätkä. Osta siitä housut ja menet One Wayhin ja ilmoitat myyjälle että voi painua vittuun kun mistään ei mitään tiedä.
Suosittelen calirootsia, monet kamat sieltä tilannut ja UPS tuo kotiovelle.

EDIT:pakko hommata nää tossut kun saan rahaa

supra-tk-society-blue-lime.jpg

Viimeksi muokattu:
suositelkaa jotain hyvia ruskeita kenkia kaytettavaksi tummansinisten ja vaaleanharmaiden chinojen/khakien kanssa? kayttotarkoitus lahinna vapaa-aika, mutta satunnaisesti jopa toissa. en ole oikein lammennyt penny loafereihin, silla mielestani ne on 50+ vuotiaiden kenkia, mutta voin olla mielipiteeni kanssa vaarassa?

suositelkaa jotain hyvia ruskeita kenkia kaytettavaksi tummansinisten ja vaaleanharmaiden chinojen/khakien kanssa? kayttotarkoitus lahinna vapaa-aika, mutta satunnaisesti jopa toissa. en ole oikein lammennyt penny loafereihin, silla mielestani ne on 50+ vuotiaiden kenkia, mutta voin olla mielipiteeni kanssa vaarassa?

image1xl.jpg
tälläisiä olen itse katsonut, sopisi mielestäni mainiosti myös sinun kuvaamiesi housujen kanssa.

Mistäpäin Helsinkiä voisi katsella rugbypaitaa? Stockkalla sellaisia oli, mutta ne oli aivan naurettavia hartioista kiristäviä telttoja.

Btw. Joskus oli puhetta nahkatakeista ja törmäsin tällaiseen sivuun jossa tehdään replika nahkatakkeja mittojen mukaan elokuvista tutuista takeista. Tullit on varmaan mahtavat kun Uudesta Seelannista tilaa :D

http://www.magnoliclothiers.com/product_info.php?products_id=144&currency=EUR
http://www.magnoliclothiers.com/modern-bomber-jacket-custom-made-leather-jackets-by-magnoli-clothiers-p-297.html

Suositut

Back
Ylös Bottom