Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten on mahdollista saada jotain istuvaa ja hyvän kokosta kledjua sovittamatta netistä tilaamalla?:wtf: itellä ne harvat tilaukset (lähinnä t-paitoja) ollu joko liian isoa, väärän mallista tai muuten vaan paskoja. :jahas: vielä jos slim fittiä hakee niin heikoilla hangilla ollaan..

Ei olekaan mahdollista... Siksi kyselinkin noita istuvia kauluspaitoja ihan Suomen markkinoilta, tosin se saattoi jäädä epäselväksi.

On sieltä dress-for-lessistä tullut itsellekin välillä liian pientä kokoa, mut jos vaikka kaveriporukassa tilaa ja treidailee siinä sitten epäsopivia keskenään, niin luulisi homman toimivan. Jos ei ole kavereita, niin laittaa liian isot tai pienet kuteet tänne pakkikselle myyntiin. Luulisi menevän kaupaksi tavara mitä Suomesta ei muuten saisi.

Weeboomi: Toimii.

Ite teen useesti niin, että jos tiedän täällä olevan jotain vaatteita niin käyn sovittamassa ne ja sitten tilaan. Riittää yleensä jos on edes samaa merkkiä

Ei perkele jätkät...uudet farkut pitäis hommata.

Tekis myös mieli ostaa uus ESpirit:in polo-paita. Tyyliin tällanen:

X30654_402.jpg

Mutsi löysi faijan jäämistöstä todella über päräyttävän Friitalan valmistaman talvitakin jostain 60-70 -luvun taitteesta. Käytetty ehkä pari kertaa joskus; kuin uusi siis. Melko kapea leikkaus, mutta yllätyksekseni takki istui pituudestani huolimatta kuin se olisi mittoihin tehty. Talvea odotellessa, todella uniikki hyvännäköinen takki, jolla lisäksi ääretön tunnearvo.

Mutsi löysi faijan jäämistöstä todella über päräyttävän Friitalan valmistaman talvitakin jostain 60-70 -luvun taitteesta. Käytetty ehkä pari kertaa joskus; kuin uusi siis. Melko kapea leikkaus, mutta yllätyksekseni takki istui pituudestani huolimatta kuin se olisi mittoihin tehty. Talvea odotellessa, todella uniikki hyvännäköinen takki, jolla lisäksi ääretön tunnearvo.
Kuulostaa siistiltä, nakkaa kuva jos viittit.

Ite oon joskus koittanu jotain vanhoja takkeja, mut ne leikkaukset ei vaan oo mun juttu, vaikka hienoja muuten olisivatkin.

Minkälaista vaatetusta olette viimeeksi ostaneet?
3 Osw:n printti t-paitaa, keltanen, punanen ja valkonen. Keltasessa on vahingossa väärä printti, vien ehkä takasin. Valkosessa teksti: Snitch Killers. Melko katu-uskottavaa. :rolleyes:

Stocka on mun kauppa. :)

Boss on ihan miehekäs merkki, jos unohdetaan nyt ne nätit pojat, jotka toimivat malleina. Armani on ehkäpä hieman hintahtava merkki ja Gantilla ei hinta/laatusuhde kohtaa omalla kokemuksellani.

Stockalla käyn usein itsekin.. Myös Solo for men ja aleksin MODA on loistavia kauppoja. Fere:lläkin tullut joskus käytyä.

Itse tykkään Gantista. Mielestäni Gantilta löytyy laadukkaita perusvaatteita. Muita suosikkeja on ehdottomasti tyylikäs/klassinen Polo Sport sekä Tiger of sweden, Boss, Hilfiger ja Peak Performance. (Aika ruotsalaispainotteista näyttää olevan.)

Noilta merkeiltä löytyy mun mieleisiä vaatteita. klassista, sporttista ja vähän tyylikkäämpääkin vaatetta löytyy noiden valmistajien mallistoissa.

Nyt vähän faktaa Italian outleteistä:

40-60min päässä Firenzestä.
Leccion kylässä sijaitseva The Mall on ehkä tunnetuin, myyden sellaisia merkkejä kuin: Burberry, Stella McCartney, Bttega, Veneta, Armani, Fendi, YSL yms.

Toinen tunnettu mesta on Pradan Space myymälä hieman etelämpänä Montevarchin kylän vieressä.

Ko. paikoista ei tämän 100:sen ilmaislehden mukaan löydy hirveästi Googlella tietoa (haha, nytpä löytyy) mutta ainakin Italialaiten ja muiden muotifriikkien tiedossa.
Ps. parhaat sesongit helmi-maaliskuussa ja heinä-elokuussa.

Lähdin viikonloppuna metsästämään takkia. Kuvailin takin kaverille jo ennenkuin näin sen. Lyhyt, villakangasta tai vastaavaa ajatonta materiaalia ja tiukka leikkaus.

Stockat ja muut kierrettyä kävin vielä 10min ennen sulkemisaikaa viimeisessä pikkuputiikissa ja siellä se oli. Viimeinen kappale mustana, 2 harmaata jäljellä tuon lisäksi. Helvetti olin tyytyväinen. Ajattelin siinä kun löysin että saa maksaa mitä vaan niin ostan, onneksi satkulla selvisi.

Piti myös yksivärisiä t-paitoja ostaa, koitin ostaa espritin paitoja, katsotaan kestääkö nää.

Itekkin pitäisi lähtee talveksi takkia metsästään lähiaikoina, toivottavasti löytyy suosiolla sopiva

Itse tykkään Gantista. Mielestäni Gantilta löytyy laadukkaita perusvaatteita. Muita suosikkeja on ehdottomasti tyylikäs/klassinen Polo Sport sekä Tiger of sweden, Boss, Hilfiger ja Peak Performance. (Aika ruotsalaispainotteista näyttää olevan.)

Toden totta, peräti kaksi mainitsemastasi kuudesta merkistä on Ruotsista.

Miten lämmin on ihan perus nahkatakki? Tekis mieli ostaa jos vaan löytäis siistin, mutta millasilla keleillä sillä vielä pärjää. Talvesta suuri osa on kuitenkin tollasta loskakeliä, niin sitten niille pahimmille pakkasille ostaa uuden laskettelu takin kun sitä tuolla rinteessäkin tulee satunnaisesti käytyä.

Miten lämmin on ihan perus nahkatakki? Tekis mieli ostaa jos vaan löytäis siistin, mutta millasilla keleillä sillä vielä pärjää. Talvesta suuri osa on kuitenkin tollasta loskakeliä, niin sitten niille pahimmille pakkasille ostaa uuden laskettelu takin kun sitä tuolla rinteessäkin tulee satunnaisesti käytyä.

Käsitteestä "perus nahkatakki" ei valitettavasti ole olemassa mitään universaalia prototyyppiä, mutta yläkäsitteen alta löytyy varmasti lämpimiä partikulaareja.

Eli on niitä sen verran lämminvuorisia nahkatakkeja, että Suomen talven yli selviää pahimpia tulipalo- ja (konfliktiin johtavia) yöpakkasia lukuun ottamatta.

Eli on niitä sen verran lämminvuorisia nahkatakkeja, että Suomen talven yli selviää pahimpia tulipalo- ja (konfliktiin johtavia) yöpakkasia lukuun ottamatta.
Hee hee, ovelaa...

Mä oon nyt neljättä vuotta pärjännyt nahkablazerillä kelillä kuin kelillä, kunhan käyttää veijoja housun alla (tai reijoja)...

Noi MISHUNOn paidat on kyllä omaan makuuni (dress-for-less.com) :rock:. Helvetin siistejä. Tyylikkäitä mutta rentoja. On mulle ihan uus merkki. paljon kierrellyt Euroopan suurkaupunkeja ja sitä kautta vaatteita tullut hankittua, mut muistini ei kyllä tunnista Mishunoa. Onko kellään kokemuksia merkistä? Onko laadukkaita, :rolleyes:kestäviä? Oon lähdössä pian Berliiniin :thumbs:, löytyneeköhän tuota merkkiä sieltä?

Nahkatakin alle saa neuleen/villapaidan, mikä auttaa kovemmilla pakkasilla. Sama pätee kaikkeen kerrospukeutumiseen.

Leijonakingi, tuo on saksalainen merkki käsittääkseni, joten luulis löytyvän. MishuMo.

Mulla on yks paita puolivahingossa tilattuna, ihan on laadukkaan olonen. Kerran oon käyttäny vaan tosin, joten ei varsinaista kokemusta laadukkuudesta ole.

Leijonakingi, tuo on saksalainen merkki käsittääkseni, joten luulis löytyvän. MishuMo.

Mulla on yks paita puolivahingossa tilattuna, ihan on laadukkaan olonen. Kerran oon käyttäny vaan tosin, joten ei varsinaista kokemusta laadukkuudesta ole.

Hyvä jos on saksalainen. Sitten etsimään Berliinistä! Sit vaan täytyy toivoa, että koot riittää... Monesti kun löytää sen XXL-paidan ja menee innoissaan sovittamaan, niin pettymys on suuri kun kiristää kainaloista ja hartioista. Mä kun en ole niitä kaikkein pienimpiä jätkiä :evil:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom