Tuonne kyllä lähtee tilaus piakkoin. Varmaan aitoa kamaa ja muutenkin ok?Itellä ja kaverilla () on ainakin hyvin onnistunu. dress-for-lessissä ja asoksessa
www.dress-for-less.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuonne kyllä lähtee tilaus piakkoin. Varmaan aitoa kamaa ja muutenkin ok?Itellä ja kaverilla () on ainakin hyvin onnistunu. dress-for-lessissä ja asoksessa
www.dress-for-less.com
Miten on mahdollista saada jotain istuvaa ja hyvän kokosta kledjua sovittamatta netistä tilaamalla?:wtf: itellä ne harvat tilaukset (lähinnä t-paitoja) ollu joko liian isoa, väärän mallista tai muuten vaan paskoja. :jahas: vielä jos slim fittiä hakee niin heikoilla hangilla ollaan..
On juu aitoa ja kohtuullisen nopsasti toimittavat (viikko meni viimeks mulla).Tuonne kyllä lähtee tilaus piakkoin. Varmaan aitoa kamaa ja muutenkin ok?
Kuulostaa siistiltä, nakkaa kuva jos viittit.Mutsi löysi faijan jäämistöstä todella über päräyttävän Friitalan valmistaman talvitakin jostain 60-70 -luvun taitteesta. Käytetty ehkä pari kertaa joskus; kuin uusi siis. Melko kapea leikkaus, mutta yllätyksekseni takki istui pituudestani huolimatta kuin se olisi mittoihin tehty. Talvea odotellessa, todella uniikki hyvännäköinen takki, jolla lisäksi ääretön tunnearvo.
3 Osw:n printti t-paitaa, keltanen, punanen ja valkonen. Keltasessa on vahingossa väärä printti, vien ehkä takasin. Valkosessa teksti: Snitch Killers. Melko katu-uskottavaa.Minkälaista vaatetusta olette viimeeksi ostaneet?
Stocka on mun kauppa.
Boss on ihan miehekäs merkki, jos unohdetaan nyt ne nätit pojat, jotka toimivat malleina. Armani on ehkäpä hieman hintahtava merkki ja Gantilla ei hinta/laatusuhde kohtaa omalla kokemuksellani.
Kestää, jos peset neljässäkympissä. Ja mielellään väärinpäin.Piti myös yksivärisiä t-paitoja ostaa, koitin ostaa espritin paitoja, katsotaan kestääkö nää.
Itse tykkään Gantista. Mielestäni Gantilta löytyy laadukkaita perusvaatteita. Muita suosikkeja on ehdottomasti tyylikäs/klassinen Polo Sport sekä Tiger of sweden, Boss, Hilfiger ja Peak Performance. (Aika ruotsalaispainotteista näyttää olevan.)
Miten lämmin on ihan perus nahkatakki? Tekis mieli ostaa jos vaan löytäis siistin, mutta millasilla keleillä sillä vielä pärjää. Talvesta suuri osa on kuitenkin tollasta loskakeliä, niin sitten niille pahimmille pakkasille ostaa uuden laskettelu takin kun sitä tuolla rinteessäkin tulee satunnaisesti käytyä.
Hee hee, ovelaa...Eli on niitä sen verran lämminvuorisia nahkatakkeja, että Suomen talven yli selviää pahimpia tulipalo- ja (konfliktiin johtavia) yöpakkasia lukuun ottamatta.
Miten lämmin on ihan perus nahkatakki? Tekis mieli ostaa jos vaan löytäis siistin, mutta millasilla keleillä sillä vielä pärjää. Talvesta suuri osa on kuitenkin tollasta loskakeliä, niin sitten niille pahimmille pakkasille ostaa uuden laskettelu takin kun sitä tuolla rinteessäkin tulee satunnaisesti käytyä.
Leijonakingi, tuo on saksalainen merkki käsittääkseni, joten luulis löytyvän. MishuMo.
Mulla on yks paita puolivahingossa tilattuna, ihan on laadukkaan olonen. Kerran oon käyttäny vaan tosin, joten ei varsinaista kokemusta laadukkuudesta ole.