Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tota kenkien mallia. En ehkä itselleni ostais ton mallisia ylipäätään, mutta mulla onkin oma makuni. Se että ruskea ei sovi mustien housujen kanssa on ihan yleinen juttu eikä pelkästään mun mielipide.

Niin ja se sopivuus riippuu aika paljon myös onko ne housut farkut vau suorat housut samoin kuin kuinka kapea tai leveä on lahkeensuu. Kyllä mä katsoisin vaikka niitä aiemmin mainitsemiani H by Hudsonin kenkiä vaikka Asoksen sivuilta, voittaa IMO Antikkalan mallistot sata nolla.

Vittuku ei löydy mitään hyvää kuvaa millasta kokonaisuutta haen, elikkä suorat housut pikkasen löysähköt ja siistit kengät niihin ja kauluspaita mikä ei ole housuissa. Leffoissa näkyy usein tätä tyyliä.

Vittuku ei löydy mitään hyvää kuvaa millasta kokonaisuutta haen, elikkä suorat housut pikkasen löysähköt ja siistit kengät niihin ja kauluspaita mikä ei ole housuissa. Leffoissa näkyy usein tätä tyyliä.
Kauluspaita joka ei ole housuissa ei IMO oikein mätsää suoriin housuihin ainakaan suurimmassa osassa tapauksista. Farkkujen kanssa toki toimii selkeästi paremmin.

Näiden leffojen kopioimisten kanssa kannattaa olla varovainen. Yleensä se lopputulos onkin kokonaisuuden kannalta vähän hölmön näköinen. Siis tarkoitan, että se mikä näyttää tv:ssä hyvännäköisen "mallin" päällä hyvältä (vaatteet varmasti valittu juuri kys. hlö. hyvin istuviksi) ja istuu leffan miljööseen, ei välttämättä sitten enää näytäkkään normaalin henkilön päällä suomalaisessa räntämaisemassa hyvältä. Lopputulos voi helposti olla jotain säälittävää mutta en nyt kuitenkaan tyrmää ajatusta, kunhan pitää huolen, että ei käy kuten niille jotka jäljittelevät leffatähtien gaalatyyliä näyttäen kuitenkin puhelinliittymämyyjiltä.

Kävin hakemassa Stokkalta Bukkatin pitkän core-texilla vuoratun talvitakin noin kolmen ja puolen sadan hintaan. Kotona vasta huomasin, että siinä on vain yksi povitasku. Nyt pistää vihaksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom