Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mistähän löytyisi opiskelijalle sopiva laukku (pitäs mahtua mappi ja pari kirjaa), joka sopisi sekä arkisempien vaatteiden että kauluspaitojen ym kanssa.. olen monissa paikoissa koittanut pitää silmät auki, mutta löytyy vaan jotain läppärilaukkuja tai muuten vaan kauheita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän löytyisi opiskelijalle sopiva laukku (pitäs mahtua mappi ja pari kirjaa), joka sopisi sekä arkisempien vaatteiden että kauluspaitojen ym kanssa.. olen monissa paikoissa koittanut pitää silmät auki, mutta löytyy vaan jotain läppärilaukkuja tai muuten vaan kauheita

Miesten laukkuja on kyllä todella huonosti saatavilla. Riippuu siitä, paljonko haluat siihen sijoittaa. Käy tsekkaamassa Stockan alakerta, siellä kauluspaitaosastoa vastapäätä lompakkojen vieressä on jotain laukkuja. Keskuskadulla on muistaakseni La Famiglian vieressä Belizia, jossa on laukkuja vähän joka lähtöön, käy tsekkailemassa sieltä.

Mulla on yhdet Mentorin kengät, ovat ihan historiallisen huonot jalassa.

Zara on budjettimestoista paras. Eivät ihan istu mulle, mutta jos on sellainen hintelämpi kaveri niin menisin sinne.
Aijjaa. Mun jalkaan kaksi kokeilemaani Mentorin paria istui ihan kohtuullisesti. Mä en Zarasta löytänyt kyllä oikein mitään mielenkiintoista kun eilen kävin ja tosiaan en kovin hinteläkään ole. Yhdet kivat nilkkurit mutta laatu ei päätä näyttänyt huimaavan niinkuin ei tuon kaupan tuotteissa yleensäkkään. Nykyään en noiden vaatteisiin mahdu oikein lainkaan.

Mä olen ostanut Biancosta muutaman aika makean parin kohtuuhintaan ja pidän itse sitä parhaana budjettimestana. Valikoima noissa riippuu toki ihan siitä miten hyvällä tyylitajulla varustettu ihminen siitä laajasta valikoimasta kenkiä sisään kuhunkin liikkeeseen ostaa kun nuo valikoimat on joka liikkeessä ihan erilaiset. Vagabondilla on joitakin ihan kivoja kenkiä yleensä aina ja toinen Mentorin ohella minua kiehtova merkki on Fly London jolla on myös ihan persoonallisia ja vielä järkevän hintaisia popoja IMO.

Kyllä laittaa pään jo kiehumaan ylikierroksilla aamukymmeneltä yhden takin metsästys.

Ensin haluan yhden tietyn mallin-> ei tuoda juuri ainoastaan Suomeen.

Nyt löysin mieleiseni takin jossa kuitenkin koot ovat normia isommat. L kokoa kyllä löytyy ja S, mutta yritäs löytää M. Yksi löytyy Itäkeskuksesta, hintaa mukavat 380 eur kun se muualla 320 euroa. Kaikkialla muualla myydään vain eioota eikä suomalaisista nettikaupoistakaan tietysti löydy juuri kokoa M.

Miksi tää on mulla aina näin? Kaikki vaikeimman kautta. Vittu, pitäkää takkinne.

Pitää sitten joulun jälkeen mennä ostelemaan, tosin sitten alkaakin varmaan olemaan turhaa untuvatakin osto kun ollaan plussalla joka toinen päivä.

:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Cheers mate! Tuleeko tuollakin kengät alennukseen joskus joulun jälkeen?

Paha sanoa, itseäkin kiinnostaisi Mentorin kengät. Aleksilla on jotain tarjolla, muttei juuri noita maihareita.. Stokkalta en ole löytänyt vielä tähän mennessä. Huvittaisi koittaa ennen tilausta, vaikkakin ko. puljuun palautuksen pitäisi olla ilmaista.

Paha sanoa, itseäkin kiinnostaisi Mentorin kengät. Aleksilla on jotain tarjolla, muttei juuri noita maihareita.. Stokkalta en ole löytänyt vielä tähän mennessä. Huvittaisi koittaa ennen tilausta, vaikkakin ko. puljuun palautuksen pitäisi olla ilmaista.
Ei niitä Stokkalla ole. Juuri niitä malleja mitkä kiinnostavat ei tietenkään missään ole. No kattoo jos koittais tilata joskus vaikka...

Mitäs tykkäätte tällaisista? Tilasin tuon Fila Bombada Jacketin itselleni, ja hyvi toimi homma. Kolme arkipäivää tilauksesta, ja takki oli postissa. Näköjään on viikon sisällä muutkin tilailleet, kun kokoja ei enää juurikaan jäljellä...

ap01537_408_00.jpg

http://www.80scasualclassics.co.uk/...ket-in-navycreamred-2068845-316063-658764.php

Meikäläisellä joku pakottava tarve ostaa noita retro/vintage-kuteita. Ja ihan sama mitä maksaa.. Tuokin oli pakko saada.. Onneks ei nyt aivan järkyttäviä summia tullut maksamaan...

Nyt tulee paha kyssäri. Olen unohtanut yhden t-paidan logon. Siinä on 3 kirjainta, simppeli logo, retrotyylinen. Siinä on siis SMP tai jotain, joku varmaan tietää mitä tarkoitan. Näyttää ihan joltain öljyfirman logolta.

stp.jpg

Vituttaaku kaikki kasari ja ysäri vaatteet heitetty pois ku en oo niistä tykänny, mut nykyään jos mulla ois joku filan verkkatakki ni kyllä kusisin hunajaa :D

Onneksi yks fubu on tallella :haart:

Nonni, nyt pitäisi löytää näin talvis aikaan baariin kengät, joilla pystyy kävelemään tuolla pakkasissakin palennuttamatta varpaita. Nuorelle ihmiselle sopivia kenkiä etsisin ja jotakin vinkkiä jos saisi minkälaiset ne voisivat olla.

Onko missään hyviä pukualeja nyt? Tarttisi kolmannen ja Stockmannin alejämäkappaleet olivat kadonneet itänaapurien tassuihin. Koko on 150-152.

Onko missään hyviä pukualeja nyt? Tarttisi kolmannen ja Stockmannin alejämäkappaleet olivat kadonneet itänaapurien tassuihin. Koko on 150-152.

Ootko käynyt Erottajan Bossissa? Siellä on noita ihmekokoja yleensä hyllyssä ja tuntuu olevan koko ajan jotain alea. Sokkarilla sitten niitä halvempia pukuja eli Turoa ja Basieta. Siellä on myös saletisti paskinta palvelua, mitä pukuosastolla on koskaan nähnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom