Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Mites noissa ulkomaisissa netti-kaupoissa noiden kamojen palautus onnistuu tai vaihto?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselleni Gazoz-farkut tuovat auttamatta mieleen keravalaisen, omasta mielestään kovinkin muotitietoisen kaverin, jonka juurikasvu on puskenut jo liian monta viikkoa blondiksi värjätyn hyppyritukan alta. Henkilön, joka panostaa paljonkin vaatteidenostoon ja ulkonäköönsä, mutta jonka tyylitaju ei riittäisi edes Kauhajoen ammattikoulun muotikerhoon. Nuo lähes jokaisissa Gazozin farkuissa olevat "paikat" sekä monivärisyys ovat detaljeja, jotka rakentavat farkkujen löysyyden ohella junttimaista kuvaa kantajastaan.

Vaikka farkut lienevätkin ihan laadukasta tekoa, niin housujen kohdalla ulkonäkö ratkaisee enemmän kuin hyvät materiaalit tai kestävyys. Näin ollen Gazozin farkkujen jatkopaikka jää yhtä kauaksi kuin Jarkko Niemisen voitto ATP-listalla kympin sakkiin rankattua pelaajaa vastaan.

Tosta avautumisesta tulee lähinnä mieleen, että oot ite amisjätkä maaseudulta, jolle ainoat oikeat farkut on dressmanin 20e perusbyysat.

Gazozeista sen verran että ei niitä lökäreiksi voi sanoa, onneksi ovat sentään hieman löysemmät kun jotkut JC:n tai vastaavan liikkeen fruttareille suunnitellut munien murskaajat.

T:Gazozien onnellinen omistaja (yllättävää) :D:D

About 100e maksaa ainakin kaikissa paikoissa mistä oon kattonut, 89e tais lähtee halvimmat... Helvetin siistejä noi on mun mielestä, jos ois varaa ja massiiviset reidet niin johan ostaisin ;)

Siis onhan noi Gazokset nyt vaan ihan helvetin mauttomia. Ei voi kyllä muuta sanoa. Mut sit taas jos omistaa tollaset sementtireiskat, niin mauttomuudella ei oo kyl enää niin väliä...

Mursi, jos jaksan ni voin huomenna tjsp sulle tiivistää sen jutun pääpointit sulle.

Hulluilta päiviltä Puman bokserit, Tiger of Swedenit oli loppuunmyyty jo yheltätoista... XL kokoa taisi hetken saada. Mitäs muuta, mustan liivin ja torstaina tuli ostettua vitun siisti Gantin neulepaita. Dieselin kaulahuivia himoilin. Hetken, jos toisenkin. Samoin montaa muuta tuotetta.

Tuolla Gazoksella on ehkä parit mallit, joita raaskis pitää.

Stocka on mun kauppa. :)

Boss on ihan miehekäs merkki, jos unohdetaan nyt ne nätit pojat, jotka toimivat malleina. Armani on ehkäpä hieman hintahtava merkki ja Gantilla ei hinta/laatusuhde kohtaa omalla kokemuksellani.

Mexx ja Espirit on mun suosikkeja, jossei mennä noihin yllämainittuihin lompakontyhjentäjiin, vaikkei edellisetkään mitään edullisia ole.

Mitään GASP:ia en rupee käyttämään, kun oon tällanen onneton kynis. Ja siinä ei oo muuta erikoista, kuin se, että astetta isommat kaverit mahtuu niihin tai haluavat osoittaa jonkin sortin statusta...

Mites noissa ulkomaisissa netti-kaupoissa noiden kamojen palautus onnistuu tai vaihto?
Ulkomaisissa se palautus on usein niin, että lähetyskustannukset jää ostajan vastuulle, kun Suomessa käytäntönä on, että asiakaspalautukset on ilmaisia.

Ainakin mitä ite oon noita palautuslappuja lueskellu, en oo ikinä jaksanu mitään palauttaa. :rolleyes:

Boss on ihan miehekäs merkki, jos unohdetaan nyt ne nätit pojat, jotka toimivat malleina. Armani on ehkäpä hieman hintahtava merkki ja Gantilla ei hinta/laatusuhde kohtaa omalla kokemuksellani.

Mexx ja Espirit on mun suosikkeja, jossei mennä noihin yllämainittuihin lompakontyhjentäjiin, vaikkei edellisetkään mitään edullisia ole.
Korjaan: Boss on suosikkimerkkini kalliimmista kledjuista, ei Armani saati Gant.

jos joku vielä halajaa sitä ns. kutsuttua caesar cuttia niin tampereen seudulla onnistuu ihan virallisesti tänäpäivänä. ottaa yhteyttä muhun. (regular hair cut/fade cut)

akademiks
sean john
pelle pelle
roca wear

lällällää.

Dickiesin worker-housut kyllä parhaita,

:anssi: Jos on joskus muistanut kyykätä niin nuo housut ei istu sitten millään eli tehty perseettömille tikkujaloille. Ja kangas aivan susipaska, nukkaantuu parin pesun jälkeen aivan järkyttäväksi!
Kyllä olen kyykäillyt mutta silti mahtuu hyvin, toisaalta lyhyyskin voi vaikuttaa ja se etten mitään tiukkoja housuja käytä. Ja imo parhaimman näköiset housut mitä löytyy, paitsi tietenkin jos tykkää muotifarkuista.
Parhaat housut mitä itsellä on ollut löytyivät citymarketista, perus ruskeat housut joita vanhemmilta herroilta löytyy, hieman samanmalliset kuin dickiesin housut, kestäny kolme vuotta jo ja vieläkin näyttää hyviltä.

Mestoja mistä löytäisi perus mustia ja valkoisia kauluspaitoja hyvällä istuvuudella, mutta näpsäkkään hintaan, niin saa vinkkaista. Normaalit kauluspaidat on pusseja.

Miten on mahdollista saada jotain istuvaa ja hyvän kokosta kledjua sovittamatta netistä tilaamalla?:wtf: itellä ne harvat tilaukset (lähinnä t-paitoja) ollu joko liian isoa, väärän mallista tai muuten vaan paskoja. :jahas: vielä jos slim fittiä hakee niin heikoilla hangilla ollaan..

Itse suosin lähinnä stokkaa, sieltä saa kätevästi kaiken näköstä.. Bossia, hilfigeriä yms.. aleksin modaan ja Bossin kauppaan on tullu myös törsättyä. 50% alennuksilla bossitkin oli sopivan hintasia:)

Tosta avautumisesta tulee lähinnä mieleen, että oot ite amisjätkä maaseudulta, jolle ainoat oikeat farkut on dressmanin 20e perusbyysat.

Gazozeista sen verran että ei niitä lökäreiksi voi sanoa, onneksi ovat sentään hieman löysemmät kun jotkut JC:n tai vastaavan liikkeen fruttareille suunnitellut munien murskaajat.

T:Gazozien onnellinen omistaja (yllättävää) :D:D

Tätä teiniä ei voi parodioida, hän tekee sen itse.

Viimeksi ostin Tommy Hilfigerin neuleen ja kauluspaidan. Fiksuja vaatteita mitä kehtaa pitää kun liikkuu pisnespiireissä.

Tyyli vaihtelee sellaisen semi-fiksun pikee+farkut+lenkkarit ja melkeinfiksun kauluspaita+farkut+nahkakengät välillä. Viihdyn aika istuvissa vaatteissa, telttamalleja en omista.

Farkut on tällähetkellä hiukan kysymysmerkki, jotain muutakin voisi laittaa töissä jalkaansa, puku menee överiksi, mutta niin siis farkuissa tuntuu joskus hiukan alipuetulta.

Kattelin noita Gazozin housuja ja näytti melko hyvälle. Alkaa se muotiki tänne jumalan seläntaakse saapua. Vituttaa kun, joka liikkeessä on perus sinisiä farkkuja. tai jos on hieman risoja tai muuta niin housut ovat törkeän pienet. Noniin asiaan, mites nuo koot Gazozin housuissa. Näyttävät melko isoilta. Pitääkö reidet olla tukin kokoiset jos noita housuja meinaa käyttää eikä halua näyttää hoppen popperilta? Ei ole mahdollisuutta käydä testailemassa noita housuja ihan lähi aikoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom