Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
24v tulee seuraavaksi. Käytännössä mulle on ihan sama mitä muut ajattelee pukeutumisestani, en toki ole vielä kolmeakymmentä mutta on se mukavempi erottua massasta kuin se että puristetaan kaikki samaan muottiin.
Jos nuo kuteet vielä kolmikymppisenä näyttää silmään yhtä hienoilta kuin nyt niin aion varmasti käyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baaripukineeksi lähinnä ajattelinkin. Eli ideana olisi vaaleat farkut, valkoinen blazeri, valkoinen slimmi kauluspaita. Kengät vielä auki, mustia kenkiä löytyisi joka lähtöön mutta ehkä valkoisia kenkiä tuo kokonaisuus vaatisi.

edit: jotain tämän tyylistä settiä siis
http://3.bp.blogspot.com/_mcooZ--4gM8/SGp4eDfmAmI/AAAAAAAAMD0/yAl3MeffJQ4/s400/White.+Blazer..jpg
Siis meinasit pitää sitä valkoista bleiseriä talvella? Kesällä se toimii, ihan sama mitä täällä jotkut sanoo, mutta talvella näyttää aika oudolta ja tuskin niitä missään talvella myydään edes.

Mielenkiinnosta, miten vanha olet? Makuja on toki monia, mutta minusta ainakin tämä kuvan kolmekymppinen kundi on hieman surullinen näky noissa releissä.

Aikalailla samoilla linjoilla. Noi käännetyt lahkeet pistää silmään aika pahasti, helvetin levät ja sitten vielä käännetty - ei näytä hyvältä.

Jokainen tyylillään tietty, mutta en nyt ehkä 24veenä haluaisi muistuttaa 16-vuotiasta kampin keskuksessa hengaavaa skeittaria.

Toivottavasti eivät näytä.

Itsekkin pukeudun liian "nuorekkaasti" mutta dear lord, en kyllä haluaisi näyttää joltain salikarhulta joka on repäisty rivieralta.
Pukeutumisessa on tietenkin tärkeää se mistä itse tykkää ja tekee niinkuin itse haluaa mutta omalta kohdaltani en moisia releitä päälleni pistäisi.
Toisaalta mun vaatekaapista ei monikaan laittaisi päällensä esim. neon keltaisia slim farkkuja ja vaaleanpunaisia mid korkeita sneakereita.
Jokainen taplaa tyylillään.

Onko kokemuksia Timberlandin Earthkeepers-kengistä? Laitoin muutama päivä sitten tilaukseen.
Mens_Earthkeepers_6_Inch_Leather_Boot_In_Dark_Brown.jpg

Voi saatana että on komiat!!

Just tuon tyylisiä oon ettiny...vois melkein laittaa tilaukseen.

Hämeenlinna on tossa kivenheiton päässä niin ajattelin sieltä käydä katselemassa uusia kuteita, heittäkääs joku infoa etukäteen että mistä sieltä kannattaisi etsiä niitä? Paita, housut, takki, kengät, koko roska päivitykseen (on ollut tapana ostaa yksi täysi kerrasto hintaan katsomatta kerran vuodessa).
Tyyli olisi jotakuinkin tällaista-->
9010.jpg

ihan ok staili, mut laittasin lahkeet sukkiin kyllä.

Onko kenelläkään muulla kokemusta J.Lindebergin ohuista slim fit-neuleista? On kyllä aivan hemmetin heikkolaatuisia. Meikäläisellä kolme tuollaista, ja jokaisessa saumat ratkenneet moneen kertaan niin, että joutuu neulan ja langan kanssa aina korjailemaan niitä. Pitäisiköhän ostaa pari kokoa liian iso seuraavalla kerralla, niin ehkä kestäisi paremmin...:curs:

Onko kenelläkään muulla kokemusta J.Lindebergin ohuista slim fit-neuleista? On kyllä aivan hemmetin heikkolaatuisia. Meikäläisellä kolme tuollaista, ja jokaisessa saumat ratkenneet moneen kertaan niin, että joutuu neulan ja langan kanssa aina korjailemaan niitä. Pitäisiköhän ostaa pari kokoa liian iso seuraavalla kerralla, niin ehkä kestäisi paremmin...:curs:

Jäi ostamatta kun yks paita ratkes jo sovittaessa ja oli varmasti sopivan kokoinen. Hyvän näköisii paitoja on Lindebergillä mutta ainakin just noi ohuet neuleet ja t-paidat on aivan naurettavan huonolaatuisia.

Mulla on yks merinovillanen neule ja se on ehdottomasti paras mihin oon törmänny. Käyttäny oon vaikka kuinka paljon ja ei mee mikskään! Ja tuun kyllä täydentään valikoimaa tän paidan osalta tulevaisuudessa eri väreillä, toivottavasti ne kokemukset on yhtä positiivisia kun tää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom