Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
^^ Muuten oon hyvin tyytyväinen takkiin, mutta napit on vähän löysästi ommeltu ja oon joutunu äiteetä vaivaamaan muutaman irronneen takia :D Rakastan tuota takkia niiiin kovaa! En tiedä onko esikuvana käytetty jonkun ratsuväen asetakkia, koska nappien asettelu tuo ainakin itsellä sellaisen heti mieleen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nahkahousut olisi hakusessa nyt, tyyligurujen vinkkiä kaivattaisiin. Siis sellaiset saksalaishenkiset makkarannahkapöksyt, missä voisi baareja kierrellä.

^^ Muuten oon hyvin tyytyväinen takkiin, mutta napit on vähän löysästi ommeltu ja oon joutunu äiteetä vaivaamaan muutaman irronneen takia :D Rakastan tuota takkia niiiin kovaa! En tiedä onko esikuvana käytetty jonkun ratsuväen asetakkia, koska nappien asettelu tuo ainakin itsellä sellaisen heti mieleen...
Juu, erittäin makeita takkeja tuossa mallistossa on samoin kuin pukuja mutta ne ei kovin isoille/läskeille mahdu valitettavasti. Useimmissa teollisesti valmistetuissa takeissa nuo napit ovat helposti irtoavaa tavaraa valitettavasti. Hyvä jos äitee pelastaa mutta pitää miehen opetella nappi ompelemaan ;).

Hyvä jos äitee pelastaa mutta pitää miehen opetella nappi ompelemaan ;).

:D Joo pitäis keksiä jotain merkityksettömämpää kamaa millä kokeilla taitojaan. Vaikka tuo takki oli melko edullinen, mutta ei se perkele niin halpa opiskelijabudjetille oo, että uskaltaisin mennä mämmikourineni neulan kanssa sitä sotkemaan :D

Itse olen kuullut Turosta pääosin vain huonoja kokemuksia, mutta näiden henkilöiden laatuvaatimukset ovat luultavasti keskitasoa korkeammalla (tai tietävät vaihtoehdoista paremmin). Tärkeintä on kuitenkin oma maku.

Ei maksa paljoa ompelimossa vahvistaa noiden nappien kiinnitystä. Multa velottivat vitosen irronneesta napista, mutta työhön sisältyi myös parin muun napin vahvistus. Ja kyseessä tuliterä Ben Shermanin villakangastakki, joka nyt vaan sattuu olemaan melkosen slim-fit.

Itse olen kuullut Turosta pääosin vain huonoja kokemuksia, mutta näiden henkilöiden laatuvaatimukset ovat luultavasti keskitasoa korkeammalla (tai tietävät vaihtoehdoista paremmin). Tärkeintä on kuitenkin oma maku.

En varsinaisesti oo kuullut mitään huonoa, mutta onhan tuo Turo vähän väliinputoaja markkinoilla. Kyllähän hintakin sen osin kertoo, että varmasti jossain ollaan todellisia huippubrändejä perässä, mutta mun käytössä toimivia on ollut tämä takki ja yksi puku sitä ennen. Hintalaatu-suhde tällä varallisuudella erinomainen.

Kyllähän mullakin olisi hyvät suhteet Diorille, Versacelle tai Savile Row'lle, jos olisi massia :D

No eihän Turon ole tarkoitus ollakkaan huippubrändi vaan hyvä keskiluokkainen vaihtoehto suomalaiselle miehelle. Maksaisivat enemmän jos käyttäisivät selkeästi laadukkaampia kankaita vielä, siitä se suurin osa hinnasta tulee. Turoa nyt ei niin älyttömästi vientiin mene joten olisi aika itseään jalkaansa ampumista tehdä ökykallista mallistoa pelkästään Suomen markkinoille. Nyt siis puhun Turon merkeistä yleisesti, niitähän muutama löytyy kuitenkin. Selkeästi tuo Red Label on mielestäni sellainen jolla vientipotentiaaliakin olisi koska se on yleensä hyvinkin ajankohtainen, en tiedä sitten miten paljon tuota ulkomaille myydään.

Onko kokemuksia Timberlandin Earthkeepers-kengistä? Laitoin muutama päivä sitten tilaukseen.
Mens_Earthkeepers_6_Inch_Leather_Boot_In_Dark_Brown.jpg

Pitääpä käydä itekkin testailemassa noita kenkiä, vaikkakaan noi varrelliset ei oo aivan sitä mitä haen.
Pirun haastava löytää talveksi kengät tänne pääkaupunkiseudun mahtavaan talveen, jotkut talvikumisaappaat olisivat varmaan kaikkein käytännöllisimmät :D

Onko valkoiset pikkutakit vielä in? Parina viime kesänä niitä on nähnyt aika paljonkin katukuvassa mutta vieläkö noi toimii?

Onko valkoiset pikkutakit vielä in? Parina viime kesänä niitä on nähnyt aika paljonkin katukuvassa mutta vieläkö noi toimii?
Baarissa saattais mennä varsin hyvin, jos pukeudut sen ympärille, mutta muuten en kyllä itse laittaisi.

Uskomatonta, en kyllä ihan näin suurta threadia uskonut aloittavani :wtf:

Baarissa saattais mennä varsin hyvin, jos pukeudut sen ympärille, mutta muuten en kyllä itse laittaisi.

Uskomatonta, en kyllä ihan näin suurta threadia uskonut aloittavani :wtf:

Baaripukineeksi lähinnä ajattelinkin. Eli ideana olisi vaaleat farkut, valkoinen blazeri, valkoinen slimmi kauluspaita. Kengät vielä auki, mustia kenkiä löytyisi joka lähtöön mutta ehkä valkoisia kenkiä tuo kokonaisuus vaatisi.

edit: jotain tämän tyylistä settiä siis
http://3.bp.blogspot.com/_mcooZ--4gM8/SGp4eDfmAmI/AAAAAAAAMD0/yAl3MeffJQ4/s400/White.+Blazer..jpg

Hämeenlinna on tossa kivenheiton päässä niin ajattelin sieltä käydä katselemassa uusia kuteita, heittäkääs joku infoa etukäteen että mistä sieltä kannattaisi etsiä niitä? Paita, housut, takki, kengät, koko roska päivitykseen (on ollut tapana ostaa yksi täysi kerrasto hintaan katsomatta kerran vuodessa).
Tyyli olisi jotakuinkin tällaista-->
9010.jpg

Ompas komeat nuo Earthkeeperit, mitä kustantaa ja mistä tilasit?

http://www.jonesbootmaker.com

Nuo jalassa saat hippitytöiltä pinppiä.

Recycled and earth conscious Earthkeepers™ footwear and apparel are made with a smaller environmental footprint than Timberland’s other products. The product line uses materials like recycled PET, organic cotton and leathers that come from a tannery that received a silver rating for its reduced energy use, reduced waste, and quality water treatment. Timberland’s website indicates the specific type and amount of earth-friendly materials as well as manufacturing processes used.

Hämeenlinna on tossa kivenheiton päässä niin ajattelin sieltä käydä katselemassa uusia kuteita, heittäkääs joku infoa etukäteen että mistä sieltä kannattaisi etsiä niitä? Paita, housut, takki, kengät, koko roska päivitykseen (on ollut tapana ostaa yksi täysi kerrasto hintaan katsomatta kerran vuodessa).
Tyyli olisi jotakuinkin tällaista-->
9010.jpg
Mielenkiinnosta, miten vanha olet? Makuja on toki monia, mutta minusta ainakin tämä kuvan kolmekymppinen kundi on hieman surullinen näky noissa releissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom