Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Nostetaas trediä ylös.. Kaipaisin jotain nettivaatekauppoja lisää, tuolta dress-for-lessistä löyty jopa meikäläisen kukkarolle sopivia merkkivaatteita ja jos jollain on tiedossa muita vastaavia kauppoja niin linkkiä kehiin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Siistimpien" vaatteiden etsiminen on minulle yhtä helppoa kuin kuuden tuuman rautanaulan syöminen. Jotenkin tuntuu, että vaatekauppojen muotivirtaus ajaa minusta armottomasti ohi. :wall: Kolmenkympin kriisiä tai ei, mutta jos siistimpi vaatekappale ei vaikuta eläkeläisen pyhävaatteelta, niin sitten se vaikuttaa 18-kesäisen pilvenpolttajan skeitti-kuteelta. :curs: Yritä siinä sitten kulkea kultaista keskitietä, prkl...
Yhdyn näihin ajatuksiiin... En tiedä mihin suuntaan farkkumuoti on viime vuosina kulkenut, mutta ainakin silloin kun edelliset farkkuni ostin (ehkä -05) oli kulutetut farkut vielä suurta muotia, eikä ehjiä malleja löytynyt juuri ollenkaan. Siis minkä vitun takia farkut pitää repiä valmiiksi? En voi edelleenkään ymmärtää. Käytettäessähän ne farkut kuluu kyllä. Kaikkein huvittavinta oli/on että ehjät farkut ja farkkutakit oli halvempia kuin revityt. Lempparivärejäni vaatteissa ovat aika pitkään olleet musta, keltainen ja oranssi. Kaipa niistä joku aina viiden vuoden välein on muodissa... :D

Hieno on. Mistä ostit ja paljonko maksoi?

Onko kukaan nähnyt myynnissä Dieselin t-paitaa missä on etupuolella iso irokeesiäijän kuva?
Muutama vuosi sitten näin jollain tuollaisen paidan.
images
Tällainen?

Onko kukaan nähnyt myynnissä Dieselin t-paitaa missä on etupuolella iso irokeesiäijän kuva?
Muutama vuosi sitten näin jollain tuollaisen paidan.
images
Empä oo tuollaista paitaa moneen vuoteen nähnyt. Itsellä oli tuollainen t-paita (paitsi väri oli musta) joskus ylä-asteen tietämillä. Oli muuten perkeleen hyvä ja kestävä. Ton paidan kanssa on takuuvarmasti luokan kovin karju ;)

Tuli ostettua siten taas puolipitkä nahkatakki. Punainen tällä kertaa. Perhana kun saa kaikki liikkeet käydä läpi, että vähän rohkeampaa löytää päälleen.

Mistä saa sellaisia paitoja, jotka istuu hyvin päälle, eikä lue mitään merkkejä? Esim pitkähiallista ohutta ilman poolokaukusta, tai lyhythiallistakin?

Kiitos, aika lähelle mitä etsin, joissain oon nähnyt samankaltaisen valkoisen t-paidan missä logo oli paljon isompi ja erottui selvemmin.

Empä oo tuollaista paitaa moneen vuoteen nähnyt. Itsellä oli tuollainen t-paita (paitsi väri oli musta) joskus ylä-asteen tietämillä. Oli muuten perkeleen hyvä ja kestävä. Ton paidan kanssa on takuuvarmasti luokan kovin karju ;)

Diesel ei taida edes käyttää tuota logoa enään? Siksi ei varmaan näy missään tollaista paitaa. Joo, on tossa paidassa enemmän munaa kuin jossain ruutukuvioisessa Brokeback mountain-paidassa. :lol2:

ostan vaatteita harvoin mutta kun ostan taso on tyyliin Hugo Boss ....hävettää mennä ostaan "aikuisten miesten vaatteita " kun tällanen kloppi vielä olen :nolo: ja kun tyytyväisenä ostaa paidan mikä maksaa yhtä paljon kuin pieni omakotitalo voi onnellisena odottaa pitkää aikaa kun menee seuraavan kerran ostamaan

ostan vaatteita harvoin mutta kun ostan taso on tyyliin Hugo Boss ....hävettää mennä ostaan "aikuisten miesten vaatteita " kun tällanen kloppi vielä olen :nolo: ja kun tyytyväisenä ostaa paidan mikä maksaa yhtä paljon kuin pieni omakotitalo voi onnellisena odottaa pitkää aikaa kun menee seuraavan kerran ostamaan

kyllähän se vähän jurppii kun tulee ostettua vaatteita jotka vie päivän palkan samantien, mutta mutta on se sen arvosta:)

Oi että olen nyt onnessani kun on tuleviin kekkereihin ihan kunnon kamppeet!
Turolta kustomoitu liituraitapuku ja vaaleanpunaiset solmio ja kauluspaita. Tiedän, voi kuulostaa oudolta kombinaatiolta mutta toimii. Kaiken kruunaa sitten Dolce & Gabbanan jalkineet. Näillä mennään.

Oi että olen nyt onnessani kun on tuleviin kekkereihin ihan kunnon kamppeet!
Turolta kustomoitu liituraitapuku ja vaaleanpunaiset solmio ja kauluspaita. Tiedän, voi kuulostaa oudolta kombinaatiolta mutta toimii. Kaiken kruunaa sitten Dolce & Gabbanan jalkineet. Näillä mennään.

vaaleanpunainen solmio on sexy, mulla on sellanen

Tulin Tokiosta toissapäivänä, sinne tuli upotettua noin 700 euroa vaatteisiin. Ja kaiken järjen vastaisesti myös Japanista löytää kokoiseni mies (190cm) vaatteita. Kyllä kun vaatteita ostan niin se on sitten laatua. Varmaan puolet kledeistäni on Bossia, ne istuvat hyvin ja osuvat mun silmään. Toisin kuin esim. Armanit yms. jotka aina kiristävät vähintään hartioista. Mun ongelma yleensä vaan on, että jos löytää hyvin istuvan ja ylhäältä tarpeeksi leveän takin tai paidan jonka hihat ovat tarpeeksi pitkät, vyötärö lähes poikkeuksetta on kuin teltta. Siksi joudun joskus teettämään kauluspaidat, paitsi nykyään ainakin Stockalla alkaa olla hyvää valikoimaa erikoispitkillä hihoilla.

BTW kun ostaa laatuvaatteita, ei joka kuukausi TARVITSE uusia kaappiaan, vaan esim laatufarkut kestävät helposti vuosia eikä paidatkaan nukkaannu tai menetä muotoaan. Lisäksi, klassinen tyylikkyys ei mene koskaan muodista (siis miesten), joten hyvällä omalla tunnolla voi satsata kun tietää ettei ole yhden kesän ihme.

Kun kerran ostaa jotain laadukkaampaa, ei sen jälkeen halua ostaa enää keskinkertaisia vaatteita. Näin opiskelijana tuleekin tingittyä määrästä, mutta kun oppii ostamaan parhaista liikkeistä hyvään aikaan, ei laadusta tarvitse tinkiä.

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia Suomessa tilatuista mittatilauspuvuista? Olen hakemassa omilla mitoilla tällaisella leikkauksella varustettua pukua: http://www.richardjames.co.uk/large/suit14_large.jpg Helsinkiläisistä liikkeistä ensimmäisinä mieleen tulivat http://www.vaatturiliikesauma.fi/ ja http://www.rwmikael.fi/. Onko näistä kokemuksia?

Brother and sisters. Tuolta itse löysin paitoja.

Brothersia voin lämpimästi suositella. :rock: Ainakin Lempäälän Ideaparkin Brotherssilla on paljon miesten tyylikkäitä kauluspaitoja sekä työ- että juhlakäyttöön. Ja malleja löytyy basic, tailor fit ja slim fit. Eli aika monelle vartalotyypille :)

Ja plussana liikkeessä on tietenkin mukavat myyjättäret :D

Edit:typoja

Brothers muuten on jees, halpaa kuin mikä ja näyttää silti siistiltä. Ja ne myyjät on tosi mukavia ainakin kyseisessä mestassa.

Viimeks tuli ostettua Dolce&Gabbana farkut ja ArmaniJeans paita ja Guccin vyö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom