Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nostetaas trediä ylös.. Kaipaisin jotain nettivaatekauppoja lisää, tuolta dress-for-lessistä löyty jopa meikäläisen kukkarolle sopivia merkkivaatteita ja jos jollain on tiedossa muita vastaavia kauppoja niin linkkiä kehiin
Yhdyn näihin ajatuksiiin... En tiedä mihin suuntaan farkkumuoti on viime vuosina kulkenut, mutta ainakin silloin kun edelliset farkkuni ostin (ehkä -05) oli kulutetut farkut vielä suurta muotia, eikä ehjiä malleja löytynyt juuri ollenkaan. Siis minkä vitun takia farkut pitää repiä valmiiksi? En voi edelleenkään ymmärtää. Käytettäessähän ne farkut kuluu kyllä. Kaikkein huvittavinta oli/on että ehjät farkut ja farkkutakit oli halvempia kuin revityt. Lempparivärejäni vaatteissa ovat aika pitkään olleet musta, keltainen ja oranssi. Kaipa niistä joku aina viiden vuoden välein on muodissa... :D"Siistimpien" vaatteiden etsiminen on minulle yhtä helppoa kuin kuuden tuuman rautanaulan syöminen. Jotenkin tuntuu, että vaatekauppojen muotivirtaus ajaa minusta armottomasti ohi. :wall: Kolmenkympin kriisiä tai ei, mutta jos siistimpi vaatekappale ei vaikuta eläkeläisen pyhävaatteelta, niin sitten se vaikuttaa 18-kesäisen pilvenpolttajan skeitti-kuteelta. :curs: Yritä siinä sitten kulkea kultaista keskitietä, prkl...
Tällainen?Hieno on. Mistä ostit ja paljonko maksoi?
Onko kukaan nähnyt myynnissä Dieselin t-paitaa missä on etupuolella iso irokeesiäijän kuva?
Muutama vuosi sitten näin jollain tuollaisen paidan.
Empä oo tuollaista paitaa moneen vuoteen nähnyt. Itsellä oli tuollainen t-paita (paitsi väri oli musta) joskus ylä-asteen tietämillä. Oli muuten perkeleen hyvä ja kestävä. Ton paidan kanssa on takuuvarmasti luokan kovin karju ;)Onko kukaan nähnyt myynnissä Dieselin t-paitaa missä on etupuolella iso irokeesiäijän kuva?
Muutama vuosi sitten näin jollain tuollaisen paidan.
Empä oo tuollaista paitaa moneen vuoteen nähnyt. Itsellä oli tuollainen t-paita (paitsi väri oli musta) joskus ylä-asteen tietämillä. Oli muuten perkeleen hyvä ja kestävä. Ton paidan kanssa on takuuvarmasti luokan kovin karju ;)
ostan vaatteita harvoin mutta kun ostan taso on tyyliin Hugo Boss ....hävettää mennä ostaan "aikuisten miesten vaatteita " kun tällanen kloppi vielä olen ja kun tyytyväisenä ostaa paidan mikä maksaa yhtä paljon kuin pieni omakotitalo voi onnellisena odottaa pitkää aikaa kun menee seuraavan kerran ostamaan
Oi että olen nyt onnessani kun on tuleviin kekkereihin ihan kunnon kamppeet!
Turolta kustomoitu liituraitapuku ja vaaleanpunaiset solmio ja kauluspaita. Tiedän, voi kuulostaa oudolta kombinaatiolta mutta toimii. Kaiken kruunaa sitten Dolce & Gabbanan jalkineet. Näillä mennään.
vaaleanpunainen solmio on sexy, mulla on sellanen
Brother and sisters. Tuolta itse löysin paitoja.