Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään ns. merimiestakkia kunnon kauluksilla? kuulostaa ehkä gaylta, mutta nehän vasta siistejä ja lämpimiä on, must have talveksi

Itse ostin tälläisen FCUK:n merimiestakin talveksi. Ei tosin ole kauluksia, kun viime talvena ostin Zarasta saman tyylisen harmaana isoilla kauluksilla.

Mitä noihin hiuksiin tulee, niin tuo on aikalailla hiustyypistä kiinni miten hyvin tuollainen onnistuu. Vaatinee myös värjäystä jos on vaalet hiukset. Itse leikkasin ilman partureita ja hyvä tuli :D Mulla tosin on paksut ja suht tummat hiukset. Ainoa miinus että vaatisi lähes viikottaista siistimist jos haluaisi että tyyli pysyy samana.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalju pää, mustat vaatteet. Sama nahkarotsi päällä kesät talvet, alla olevan vaatekerroksen paksuus tietysti muuttuu. Pipoa käytän olosuhteiden pakosta talvella.

Vaatemerkeistä en juuri muita tiedä, kuin Leviksen... enkä kiinnostakkaan tietää :evil:

yleensä kuljen sinisis housuis ja mustis paidois. Tyylist en tiiä mittää.
mut pää asia et vaatteet on pääl...

SIC: Eikös caesar cut ole päältä pidempi eikä tasapitkä kuten tuo jamie foxxin? nappaa kuva messiin parturissa niin ei voi syyttää kommunikaatiovirhettä jos tulee ihan paska(kuten meitsillä kävi)

Parturi ei tiennyt mikä on Ceasar cut ja sanoin että tasapitkä, joten no harm done :)

Ostin Vapaasta Valinnasta (halpahalliketju Tampereen ja Satakunnan seutuvilla) 3,20€ maksaneita yksivärisiä t-paitoja 2kpl, toinen punainen, toinen sininen.

Sitä ennen K-marketista tod. hyviä Pirkka urheilusukkia, väri musta ja Axe :D merkkisiä boxereita, hyviä ovat nekin.

Havaitsin eilen, että :wanha: ja hyvin palvellut Goretex pukuni vuotaa. :( Pakko on vissiin ostaa semmoinen uusi tässä lähiaikoina.

Juu niin, en välitä tyylistä kummoisesti. Katson oikeestaan vain näitä asioita vaatteiden suhteen: 1) käytännöllistä 2) mukavaa 3) suunnilleen tilanteeseen sopivaa 4) ehjää 5) puhdasta ja 6) ei näy isolla mikään logo eikä brändi, mieluiten ei ollenkaan. Eli eilisen reenikamoja en päälle pistä, mutten tod. mätsäile värejä, enkä suostu pitämään mitään pinkkiä.

merkillä ei väliä kunhan näyttää ja tuntuu hyvältä.ja on mustaa,muita värejä vain poikkeustapauksessa :D edellinen vaatehankinta oli reisitaskuhousut jotka ostin tossa kesällä.muutenkin suosin reisitaskuhousuja paljon,ne ja joku löysä t-paita on usein yhdistelmänä,siis kun säät niin sallii.toki myös farkkuja käytetään.suosikkivaatteeni on rakas musta farkkutakkini,jonka hankkiminen oli paitsi pakkomielle,myös suuren työn ja tuskan takana.ja entwinen laulaja sylki vettä takkini päälle syksyllä -02 :love: ja sitä ei ole tuosta syystä pesty sen jälkeen ;)
jaa hiuksista?tällä hetkellä on hiusten kasvatusoperaatio käynnissä,joka kestää ainakin marraskuulle (eihän sitä isojen ja karvaisten hevikarjujen keskellä voi mennä lyhyessä letissä ;) ) tällä hetkellä hiukset ulottuvat suuhun asti (kiviäkin kiinnostaa...)
kiitos ja näkemiin

Nyt kävin parturissa leikkuuttamassa ton letin. Aluksi menin parturiin jossa oli todella hyvännäköinen parturi... mutta olisi ollut vapaita aikoja vasta ensi viikolla. Naapurissa oli kuitenkin toinen parturi jonne menin, täällä parturissa oli kaksi keski-ikäistä naista ja olin varmaan päivän eka asiakas Kesti 10min selittää minkä hiusmallin halusin, eikä asiaa auttanut 80-90 luvun alusta olleet lehdet. i näytä kovin hienolta maantienruskeat hiukset tuolla letillä... Nyt sitten istun kämpillä hiusvärit päässä. Musta letti tulee. Pistäisin kuvia jos olisi kamera.

mähän sanoin et se ei toimi meillä valkosilla neekereillä.

Mä taidan olla niitä harvoja miehiä, jotka tykkää kierrellä vaatekauppoja.

Mä tykkään kans kierrellä vaatekauppoja, siks siellä pitääkin yrittää käydä vain kun tarvitsee jotain. Muuten tarttuu mukaan jotain, mitä ei nyt välttämäti tarvitse :D

Eilen investoin tälläiset uudet salihousut, mustana
120371-980.jpg

Itse alkanut tykkää käyttämään löysiä farkkuja, niissä on enemmän tilaa reisissä niin mukavempia. Toinen lempi vaatekappale on NFL-pelipaidat. niitä tässä maassa ei niin paljoa ole, että on ainakin erinlaista sitten.

Itse ostin tälläisen FCUK:n merimiestakin talveksi
Hieno on. Mistä ostit ja paljonko maksoi?

Onko kukaan nähnyt myynnissä Dieselin t-paitaa missä on etupuolella iso irokeesiäijän kuva?
Muutama vuosi sitten näin jollain tuollaisen paidan.
images

Kertokaas mistä pk seudulta löytyy liike, jossa on "isojen miesten" vaatteita suht edullisesti? Itselläni on ongelmana se, että on sen verran reittä ja persettä, että vyötärö poikkeuksetta farkuissa jää todella väljäksi. Ymmärtääkseni tämä on punttailijoille yleinen ongelma.

Tuntuu että kaikki hyvän näköiset vaatekappaleet on tarkoitettu <70 kg metroseksuaaleille. Ehkä olen kulkenut väärissä liikkeissä, no olenkin täysin tumpelo näissä muotiasioissa.

Mitä hiuksiin tulee, niin ne ovat minulla aivan mahdottomat. Kuontalo on sen verran paksu ja karkea, ettei puhettakaan mistään tyylikkäistä kampauksista, varsinkaan kun en tykkää geeliä lotrata litratolkulla (minkä kuontalo asettuakseen vaatii).

Mitä hiuksiin tulee, niin ne ovat minulla aivan mahdottomat. Kuontalo on sen verran paksu ja karkea, ettei puhettakaan mistään tyylikkäistä kampauksista, varsinkaan kun en tykkää geeliä lotrata litratolkulla (minkä kuontalo asettuakseen vaatii).

Niin minäkin luulin ennen, kunnes löysin Wellan Flubber-geelin, sellainen pieni vihreä tötterö jolla pysyy mitkä vaan hiukset. Sitten Osikselta sellainen mattavaha mess-up (ei kaikista vahvin mutta tosi tukevaa) ja stickinä hard wax (saman näköinen purkki kun stick-dödö) aika luonnollisen näköistä kiinnitystä ja pysyy kyllä. Miinusta näissä paremmissa kamoissa on lähinnä korkeampi hinta verrattuna markettigeeleihin ja -vahoihin.

Niin ja noita mistä bodarille housut -threadeja löytynee searchilla aika läjä. Muistelen lukeneeni muutaman ihan hyvänkin threadin em. aiheesta joskus.

Eilen etsiskelin kaupoista itselleni uusia treenihousuja. Tarkoitus olisi siis ostaa jotkut löysemmän malliset, ehkä jotkut reisitaskutyyppiset, joissa olisi matala vyötärö. Tarjonta oli lähes pelkästään jotain jazzareita ja sitten jotain mammojen tuulihousuja. Jazzareita en varmasti näille tunkkijaloilleni osta enää ikinä! Loppujen lopuksi sitten ostin asicsin peruslökärit.

Sitä ennen ostin Seppälän alesta sukkia ja pari tyylikästä paitaa (toisella oli teksti: Normal people frighten me), kun nyt sattuivat peräti olemaan sellaista kokoa, että mahtuivat harteista ja myös vyötäröstä...

Farkkuja olen nyt etsinyt pidemmän aikaa. Nykymuodin farkut ovat niin ruikkukoipisille, etten saa niitä edes pohkeesta menemään. Haluaisinkin sellaiset reisistä hieman löysemmät mutta perseestä istuvat farkut, mutta näköjään on mahdotonta sellaisia löytää. dit: sellaisetkin, mitkä mukamas ovat tällaisia, kiristävät reisistä. :jahas:

Mutta ihan sama tuo loppujen lopuksi miltä näyttää, kun en kuiteskaan muualla käy ku salilla ja lenkillä :D

En jaksanut aloittaa uutta topicia, joten kysynkin täällä. Eli minkälaista vaatetta porukkaa pistää päälle baariin? Tässä piakkoin täytän :kuola: ja pitäisi käydä pienellä rundilla :D. Varmaan jotain kauluspaitaa ja pikkutakkia päälle..vai??? Ja farkut jalkaan.

En jaksanut aloittaa uutta topicia, joten kysynkin täällä. Eli minkälaista vaatetta porukkaa pistää päälle baariin? Tässä piakkoin täytän :kuola: ja pitäisi käydä pienellä rundilla :D. Varmaan jotain kauluspaitaa ja pikkutakkia päälle..vai??? Ja farkut jalkaan.

Riippuu aika pitkälti baaristakin. Verkkareissa nyt ei hirveen moneen yökerhoon pääse mutta pikkutakki päällä lähikapakassa näytät tyhmältä. Mun baarivaatetus on siistit farkut + kauluspaita / siisti t-paita / pikee / neule. Jos tekee mieli tanssia perkeleesti niin laitan t-paidan, koska ei sitten hikoile ihan heti kuin pieni elukka. Jos haluaa 18 vuotiaana ujuttautua K20 paikkoihin niin voi pukeutua ehkä astetta siistimmin, tämä ei tosin tee jokaiseen pokeen vaikutusta.

Jenkkisiili geelillä, armylippis maastoväreillä, Gaspin mustat lökäpöksyt, kulunu revennyt ruskea kangastakki (käyny pieneksi ajan saatossa) tai vaihtoehtoisesti massiivinen michelintoppatakki (hajonnut sekin saumoista), tiukka musta collegeneule, vaelluskengät jotka muistuttaa maihareita pitkällä varrella mutta ruskeat, musta kortonkipipo ja raksahanskat. Erittäin erikoinen näky. Ei tule paljon panostettua tuohon muotipukeutumiseen, ellei olla ihan jossian iltaa viettämässä.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom