Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Milläs reiskoilla pakkislaiset meinaa silmänsä suojata tänä kesänä? Menäänkö ihan perus wayfarereilla tai clubmastereilla vai onko aviator SE juttu? Ite painan clubmastereissa menemään. Vois hakea uudet viikonloppuna, aviatorit nahalla kiinnostais.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mustat wayfererit löytyy. Alkanut vaan tympiä kun noita näkyy katukuvassa ihan liikaa. Joka toisella teinillä on kopio wayfererit, joskin yleensä ne on räikeän väriset, rumalla peililinssillä.
Uudet on hommattava kesäksi, pitäis käydä liikkeessä sovittelemassa. Aviatorit on yksi vaihtoehto, pitää vielä miettiä muita. Ns. pirilasit ei oo mun juttu.

Milläs reiskoilla pakkislaiset meinaa silmänsä suojata tänä kesänä? Menäänkö ihan perus wayfarereilla tai clubmastereilla vai onko aviator SE juttu? Ite painan clubmastereissa menemään. Vois hakea uudet viikonloppuna, aviatorit nahalla kiinnostais.

Ray-Ban Tech RB8304:t, ostettu 2010 Pariisista ja vieläkin ehjät.

Mustat wayfererit löytyy. Alkanut vaan tympiä kun noita näkyy katukuvassa ihan liikaa. Joka toisella teinillä on kopio wayfererit, joskin yleensä ne on räikeän väriset, rumalla peililinssillä.
Uudet on hommattava kesäksi, pitäis käydä liikkeessä sovittelemassa. Aviatorit on yksi vaihtoehto, pitää vielä miettiä muita. Ns. pirilasit ei oo mun juttu.

Eli sulle olis tärkeää, että kun oot laseihin sijoittanut, niin ihmiset tietäis että ne on Ray-Banit eivätkä sekoittaisi halpoihin kopioihin vai?
Mulla ne vähän erilainen lähestymistapa, ei niin kiinnosta vaikka kaikilla muilla olis samanlaiset kopiot, kunhan itse olen tyytyväinen lasien ulkonäköön ja laatuun.
Mitkä o pirilasit?

Tässä juuri järjestelin hyllyjä kesää varten ja laskin, että viidet eri reiskan aviatorit löytyy taloudesta. Eiköhän näillä pärjätä tää kesä.

Uudet valkoiset lenkkarit pitäisi hankkia kevääksi/kesäksi, ehdotuksia? Ainakin Conversea näkyy olevan liikkeissä vuodesta toiseen, sinänsä ihan siistejä ja itseltäkin löytyy parit mutta alkaa olla jo niin nähty.

Tietääkö kukaan myykö joku Helsingin keskustan liikeistä Ralph Laurenin kenkiä?
Ralph-Lauren-Walker-Classic-High-Top-Sneakers6.jpg

Näissä RL kengissä kannattaa ottaa huomioon (netistä tilatessa), että ovat tosi kapealla lestillä ja muutenkin hitusen pieniä vrt. vaikka conversen tai lacosten tennareihin. Koko 44 lienee lähempänä 43 yms.

Makeita kenkiä kyllä muuten.

e. OMAN kokemuksen mukaan ja ankkajaloilla.

Caravanit saa kelvata tämänkin kesän.

Mulla oli pitkään noita halpoja feikkilaseja, mutta toissa kesänä ostin aviatorit ja olen erittäin tyytyväinen. Tuntuu että lasit on välillä miten sattuu laukuissa ja silti saranat ja muut on ihan priimakunnossa. Tuntuu muutenkin istuvan helvetin hyvin nenälle. Nyt ostin sitten vielä clubmasterit tuomaan vaihtelua. Mukavan aurinkoinen ollut jo tää alkukevät.

Näissä RL kengissä kannattaa ottaa huomioon (netistä tilatessa), että ovat tosi kapealla lestillä ja muutenkin hitusen pieniä vrt. vaikka conversen tai lacosten tennareihin. Koko 44 lienee lähempänä 43 yms.

Makeita kenkiä kyllä muuten.

e. OMAN kokemuksen mukaan ja ankkajaloilla.

Hyvä tietää, kapeampi lesti sopii itselle paremmin. Tilaamaan varmaan joutuu kun Stockallakaan ei ollut nettisivujen mukaan.

Tällaiset kuvan mukaiset Ray Banit (RB4147) tuli hankittua.

sdu2_rb4147_sm.jpg

Tilasin viime syksynä kahdet Reipanit framesdirectistä.

Ray-Ban RB3387 Aviator Wrap Sunglasses 67 mm, Non-Polarized, Gunmetal
71tw-KeB-tL._UX575_.jpg

Ja

Ray Ban RB3211 Silver / Gray Gradient Lens
31aB2afymOL.jpg

Hintaa jäi tullien ja alvien ja postituskulujen jälkeen n. 100e per pari. En olisi edes kaksia tilannut, mutta otin, kun ensitilaajana sai 30% alea toisista. Menin markkinamiehen lankaan siis.

Näitä Ray Banin Erikoita kävin liikkeessä koittamassa kilpparin väreissä ja ihan hyvin istui naamaan.

Ray-Ban-RB4171-Erika-622-8G-Sunglasses-Men.jpg

Kauheen vaikeeta oli löytää kuvaa missä miehen päässä, vaikka unisex -malliset.

Toinen vaihtoehto olis Suitsupply:ltä nämä:

Glasses__Sg009_Suitsupply_Online_Store_1.jpg

Kun en tyylistä mitään ymmärrä onko salivarustuksessa tyylillä merkitystä? Eli onko väliä pitääkö kulahtanutta bändi t-paitaa kiiltävillä verkkareilla tai mainos hihatonta painijanselkämuotoilulla rikkinäisten kollareiden kanssa? Tänään tyylini tulee olemaan jälkimmäistä, koska aavistelen armotonta hikoilua ja toivon että se pitää paikkansa ettei hupparia joudu pukemaan kesken treenin kylmyyden takia.

Näitä Ray Banin Erikoita kävin liikkeessä koittamassa kilpparin väreissä ja ihan hyvin istui naamaan.

Ray-Ban-RB4171-Erika-622-8G-Sunglasses-Men.jpg

Kauheen vaikeeta oli löytää kuvaa missä miehen päässä, vaikka unisex -malliset.

Toinen vaihtoehto olis Suitsupply:ltä nämä:

Glasses__Sg009_Suitsupply_Online_Store_1.jpg
Miesten mallin nimi on Chris. Itellä on tilaus sisällä samasta mallista vahvuuksilla. Enpä vaan nyt muista mikä liike oli kyseessä mutta hinta normiparille tais olla vähän reilu 100e posteineen. UK:sta siis.

Edit: ei ne sittenkään ihan samanlaiset ollut, chrisit on vähän kulmikkaammat.

Mulla on plehat vielä löytämättä, vaikee oikeen arvioida minkälaiset sopii mun lärvin kanssa yhteen.

Sitten köyhänä miehenä pitäis löytää jonkinlainen bleiseri ruskeiden chinojen kanssa yhteen sopivat. Calvin Kleinista haaveilin jo mutta too expensive for me, pitäätää tyytyä h&m:ään tai jack&jonesiin.

Mulla on plehat vielä löytämättä, vaikee oikeen arvioida minkälaiset sopii mun lärvin kanssa yhteen.

Sitten köyhänä miehenä pitäis löytää jonkinlainen bleiseri ruskeiden chinojen kanssa yhteen sopivat. Calvin Kleinista haaveilin jo mutta too expensive for me, pitäätää tyytyä h&m:ään tai jack&jonesiin.
Tilaa suitsupplysta. Jos se tuntuu liian vaivalloiselta niin kyllä mä noista halpispaikoista valitsisin jonkun zaran h&m:n sijaan. Laseja taas voit käydä vaikka sovittamassa jossain lasiliikkeessä ja kun mieleiset löytyy niin liukenet paikalta ja tilaat ne netistä halvemmalla. Toki voit aina tilata kyseisen mallin feikitkin mutta esim raybaneja saat satasella ja kyllä sen laadun huomaa päällä. Ja onpahan sitten ensi kesänäkin vielä käyttökunnossa.

Tilaa suitsupplysta. Jos se tuntuu liian vaivalloiselta niin kyllä mä noista halpispaikoista valitsisin jonkun zaran h&m:n sijaan. Laseja taas voit käydä vaikka sovittamassa jossain lasiliikkeessä ja kun mieleiset löytyy niin liukenet paikalta ja tilaat ne netistä halvemmalla. Toki voit aina tilata kyseisen mallin feikitkin mutta esim raybaneja saat satasella ja kyllä sen laadun huomaa päällä. Ja onpahan sitten ensi kesänäkin vielä käyttökunnossa.

Toi zara vaikutti ihan kelpaavalta halpiskaupoista, lisäks zalandoltakin kattelin vähän alle satasen pikkutakkeja

https://www.zalando.fi/pier-one-pikkutakki-sininen-pi922g00i-k11.html
https://www.zalando.fi/kiomi-puvuntakki-navy-k4422b004-k11.html

- - - Updated - - -

Toi zara vaikutti ihan kelpaavalta halpiskaupoista, lisäks zalandoltakin kattelin vähän alle satasen pikkutakkeja

https://www.zalando.fi/pier-one-pikkutakki-sininen-pi922g00i-k11.html
https://www.zalando.fi/kiomi-puvuntakki-navy-k4422b004-k11.html

Joo kyllä itselleni vastaten tuo painijanselkähihaton on ihan hyvä salilla. Vaikkakin saatoin sen takia saada salaisen miesihailijan ilmeestä päätellen. Myös hikoilu on paljon siedettävämpää se päällä kuin täysihihaton päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom