Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, mutta enemmän se likaantuminen kyllä häiritsee noiden pohjien kyljissä. Ei kauaa pysy siisteinä. Mutta prkl, oli loppuneet Brandosilta nuo jo. Oli alennuksessa 55e. Tuolloin kun kuvat postasin, kenkiä (ja kokoa) oli vielä.

Mitenkäs muiden silmään istuu tällaiset:

87934-b.jpg

Täysin eri tyyppiset kengät toki kun nuo aiemmat, mutta myös tuollasille olis tarvetta.

Ihan siistit, mutta juurikin riippuu siitä minkä kanssa noita meinaat pitää.

Ite ostin tälläset ja tykkään iha älyttömästi!

94743-g.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan siistit, mutta juurikin riippuu siitä minkä kanssa noita meinaat pitää.

Kumpiakin kenkiä tulis pidettyä varmaan lähinnä farkkujen ja kauluspaidan kanssa. Vagabondeja kesällä ja nuo Camelit menis pitkälle syksyynkin. Onko muuten typerännäköstä, jos on musta takki ja ruskeet kengät? Kummatkin syystakit kun on mustia. Ei se kyllä ehkä tälläsissä rennommissa oo niin justiinsa vielä kun tuo väri on vähän tollanen. Musta puku ja ruskeet kengät on kyllä karsea yhdistelmä.

Onko muuten typerännäköstä, jos on musta takki ja ruskeet kengät? Kummatkin syystakit kun on mustia. Ei se kyllä ehkä tälläsissä rennommissa oo niin justiinsa vielä kun tuo väri on vähän tollanen. Musta puku ja ruskeet kengät on kyllä karsea yhdistelmä.

En ainakaan itse näe mitään ongelmaa, koska siinä on farkut välissä. Silmä vertaa enemmän sitä väriä siihen farkkujen väriin, ja ruskeahan menee erinomaisesti sinisen kanssa.

Itse oon ainakin tilaillut muutamatkin kengät yoox:sta samalla kertaa muita vaatteita tilatessa. Ei sieltä nyt mitään Air Maxeja tai muita sneakereita kannata lähtee ettiin parhaan valikoiman toivossa, mutta semmosia siistimpiä kenkiä kyllä löytyy paljon. Omasta mielestä se homma vaan toimii tuolla parhaiten. Plussaa myös siitä, että paketit kulkee UPS:n kautta niin on palauttaminenkin helppoo.

Viimeksi muokattu:
Taas kengät tuomiolle, kun ei noita aikaisempia Vagabondeja tullut ostettua. Eivät olleet mielestäni erityisen hyvät jalassa.

92431-b.jpg

92431-f.jpg

Alkaa turhauttamaan tää jatkuva sopivien/istuvien housujen ja farkkujen metsästys... Sattuuko joku tietämään jonkun mallin ja merkin joka voisi olla vähän reilumpi reisistä ja kapenisi hiukan pohkeita kohti? Mitkään erityisen isot jalat eivät ole kuitenkaan kyseessä.

Minkälaisiin asioihin kiinnittäisitte huomiota nettikauppaa valittaessa. Itse oon koettanu metsästää Supran tennareita, tarkemmin Skytop II mallia ja väriltään kultasia. Muutamat kaupat oon jo löytäny, mutta tosiaan toi luotettavuus tässä nyt on kysymyksen alla. Yhden sivuston kohdalla koetin etsiä mahdollisista maksutavoista, mutta Paypalin mahdollisuudesta ei mainittu mitään. Sitten sivuston sähköpostiosoite oli live.com- päätteinen joka on Microsoftin pääte. Myös hinnat olivat hieman alhaisemmat kuin kyseisen mallin karvalakkiversiossa. Eikä palautus ollut mahdollinen muutakuin viallisissa tuotteissa. Näillä tiedoilla en uskaltaisi tilata, mutta ei näitä kauppoja liiaksi ole jotka mallia myisivät...

Tietenkin jos tiedossa on pitkävartiset, kultaiset, tennarit niin saa ehdottaa. Jos tästä ei tuu mitään, niin häätynee katella jotain muuta.

^^ Japetius, itse halusin täysin samat kengät ja noita huijaussivustoja löytyy oikeasti satoja. Supran virallisilla sivuilla on lista niistä. http://www.suprafootwear.com/service -> ''COUNTERFEIT EDUCATION''

Ei tullu loppujen lopuks ostettua ku hinnat taivaissa suomessa ja en löytäny fiksua ulkomaalaista nettikauppaa joka lähettäis suomeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom