Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kellään tietoa mistä lontoossa sais Fenchurch merkkisiä vaatteita, olis kiva tietää kun sinne ensi viikolla matkalla ja olen kuullut että sieltä kyseisen merkin vaatteita saa halvalla! Vai täytyykö tyytyä tilailemaan netistä, mutta pakko tuo yks takki saada mihin silmäni iskin.

Onko kellään tietoa mistä lontoossa sais Fenchurch merkkisiä vaatteita, olis kiva tietää kun sinne ensi viikolla matkalla ja olen kuullut että sieltä kyseisen merkin vaatteita saa halvalla! Vai täytyykö tyytyä tilailemaan netistä, mutta pakko tuo yks takki saada mihin silmäni iskin.

Nopee googletus kerto, että ainakin merkin oma store on osotteessa 33 Earlham Street, Covent Garden. Hinnoista ei mitään tietoa.

Offtopic: näytti olevan Officen kenkäkauppaki iha lähellä, siel oli nättejä kenkiä ku ite kävin.

E: löyty seuraava artikkeli kyseisestä kaupasta, en tiedä onko siitä apua vai ei ja kuinka vanha artikkeli on, mutta laitetaan kuitenki:

http://www.drapersonline.com/independents/shopwatch/fenchurch-covent-garden-london/5012756.article

Kiitosta ite yritin googletella mutta en ottanu mitään selkoo , näytti et noita liikkeitä joko ollenkaa tai tosi paljon mutta jos tos osottees jtn perää nii hyvä.

Taas pitää kysellä vaate asioista tuntuu ihmiset tääl tietävän :) Elikkäs onko kellään tietoo, mistä sais tyylikästä flat cap tyyppistä hattua nuorelle.

pitäis saada sulhaselle puku. Mitä hyviä nettikauppoja on? Ei nyt kuitenkaan hirveän hintaista haluaisi... Niin ja jostakin sika hienot nahka kengät pitäisi myös hommata.

pitäis saada sulhaselle puku. Mitä hyviä nettikauppoja on? Ei nyt kuitenkaan hirveän hintaista haluaisi... Niin ja jostakin sika hienot nahka kengät pitäisi myös hommata.

Kenkiä:

Brandos

Asos

Puvut yms:

Asos

Topman

Kannattaa muistaa kattoa myös ale-osiot.

Olen tuota T M Lewiniä kehunut täällä ennenkin http://www.tmlewinshirts.eu/ Laatu on englantilaista tasoa, vaikka puvut ommellaankin kiinassa. Tuolta kun tilaa housut päättelemättömillä lahkeilla ja lyhennytttä sopiviksi niin saa kelpo puvun edullisesti.

Samasta paikasta saa myös hyviä paitoja. Itse käytän kokoa 16,5 slim fit, mikä vastaa suunnilleen suomalaista kokoa 44B.

Normipukua ostavan ei kannata unohtaa Halosta. Huisit valikoimat ja asiantunteva palvelu.

Komppaan. Itellä juurikin haloselta keskihintanen puku kun ei kauheen usein oo tarvetta pitää.

Normipukua ostavan ei kannata unohtaa Halosta. Huisit valikoimat ja asiantunteva palvelu.

...ja minun mielestä se on noista yli muiden paras valinta. Kivijalkakaupassa on nimittäin se etu, että pukua pääsee samantein sovittamaan, niin näkee paremmin sen istuvuuden omaan ruumiinmuotoon. Netistä kun tilaa, niin nuo ei välttämättä suorilta istu hyvin. Johonkin pienempiin tilaisuuksiin toki ei ole niin tarkkaa, mutta omasta mielestä sulhasena kannattaa panostaa :)

Netistä ei todellakaan kannata lähteä pukua etsimään. Puvun istuvuuteen vaikuttaa niin monet tekijät, että on ihan turhaa tilata netistä puku, jos kyseisin merkin mitoituksesta ei ole mitään aikaisempaa kokemusta. Helposti saa menemään monta sataa euroa, jos joutuu teettämään korjauksia, kaupassa kun olisi osattu valita jos valmiiksi istuva puku. Kannattaa oikeasti lähteä sinne kauppaan.

Mikä on ylipäätänsä budjetti? Jos laadulla ei ole niin väliä, niin varmaan halvimmat kuumaliimatut Stokkan Bossit, D&G:t, Armanit ja Z Zegnat menee. Vähän paremmista sitten löytyy Canalia ja Corneliania, kunhan pysyy erossa näiden merkkien ns. muotilinjoista.

Ensimmäisiksi pukukengiksi kannattaa ehdottomasti ostaa mustat Oxfordit, nyrkkisääntönä hyvät Oxfordit tunnistaa reunospohjauksesta.

Italialaisissa taas yleensä on Blake-rakenne, jos sen tyylisiä haluaa. Kaikkein halvimmissa kengissä on liimattu pohjausrakenne, joista henkilökohtaisesti pysyisin kaukana (Pomarit, Lloydit).

Esim. nämä Herringin Oxfordit on ovat ainoiksi puvun kengiksi todella hyvät, jos ei hirveästi kuitenkaan tahdo rahaa niihin laittaa. Ja nahkakenkiinhän hommataan myös aina kenkäpuut.
Herring-Herring%20Knightsbridge%20(oxford)-Black%20Calf-448-418-1_med.jpg

http://www.herringshoes.co.uk/product-info.php?&brandid=6&shoeid=448

Enemmänkin tarkoituksena on selailla erilaisia pukuja, jotta sitten voisi kivijalkakaupoissa lyödä kuvaa myyjän käteen.

Pitäis vähän taas ostella uusia vaatteita, mut aika hukassa muutaman vaatekappaleen kanssa, et mistä kannattais käydä kattomassa. Eli ensimmäiseks olis hakusessa björn borgin tennarit. En oo missään kaupassa nähny myynnissä, eli jääks ainooks vaihtoehdoks netistä tilaaminen?

Sit olen jo pidemmän aikaa ettiny valkosta nahkavyötä, missä on niittejä. Mieluiten harjattuja eikä kiiltäviä. Mulla on joku ihan pirun vanha tommonen vyö, mutta se ei oo oikeeta nahkaa ja on menossa ihan justiinsa poikki.

Uus nahkatakki pitäis kanssa tässä kevään edetessä ostaa, mut täälläpäin aika heikosti liikkeitä, missä on nahkatakkeja enempi myynnissä.

Sit vielä kysymys, et missä myydään chinoja (en oo ihan varma onko toi oikeen, mut tarkotan kangashousuja)? Hakusessa olis jotain eri värejä ja jotain kuviointia, eikä yksvärisiä. Tullu kangashousuja aika paljon käytettyä jo jonkun aikaa ku oon vähän kyllästyny noihin perusfarkkuihin

Edit. Ainiin. Ja turussa päin siis vaikutan, eli olis ihan jees jos sieltä päin olis kauppoja tiedossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom