Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Osaakos joku neuvoa täältä hyvää hiuslakkaa, tai sellaista suihkutettavaa systeemiä? Alkaa tuo hiuksen pituus olemaan jo sitä luokaa, että nuo perinteiset vahat on vähän hankalia levittää fiksusti. Ilman vahaa saa tukan mukavan näköiseksi, mutta jos johonkin rientoihin tarvitsee mennä, niin eipä se kovassa menossa pysy sellaisena.
Mä luotan mun mahdottoman hiuskuontaloni kanssa Hairstoren Eclipse Pro Hairspray'hin. Jos mun hiukset jollain pysyy kuosissa, pysyy kaikkien muidenkin.

Näin naisen näkövinkkelistä, vaha on hyvä, mutta hiuslakalla pääsee paljon pidemmälle. Lakasta ei jää sitä tahmaa, mitä jää vahasta, eikä näytä niin "tököttiseltä". Mä käytin ennen pääasiallisesti vaan vahaa, mut nyt en vaihtais hiuslakasta pois. En tiedä, kuinka paljon miehillä nuo asiat vaikuttaa, mun lähipiirissä on vaa kaljuja tai siilitukkaisia, pidempitukkaiset ovat käyttäneet pelkkää geeliä (iso nou nou). :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osaakos joku neuvoa täältä hyvää hiuslakkaa, tai sellaista suihkutettavaa systeemiä? Alkaa tuo hiuksen pituus olemaan jo sitä luokaa, että nuo perinteiset vahat on vähän hankalia levittää fiksusti. Ilman vahaa saa tukan mukavan näköiseksi, mutta jos johonkin rientoihin tarvitsee mennä, niin eipä se kovassa menossa pysy sellaisena.

Garnier bamboo hold vai mikä se o. Perushyvä lakka ja tuoksuukin hyvälle.

Morjes!

Nyt himottais tilata printti t-paitoja, erityisesti liittyen How I Met Your Mother- tv-sarjaan. Suomen nettikaupoista noita ei löytynyt, eli onko jollakulla kokemusta suuren maailman t-paitakaupoista? Mikä lähettää luotettavasti ja halvalla Suomeen, missä on hinnat kohdallaan jne.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Morjes!

Nyt himottais tilata printti t-paitoja, erityisesti liittyen How I Met Your Mother- tv-sarjaan. Suomen nettikaupoista noita ei löytynyt, eli onko jollakulla kokemusta suuren maailman t-paitakaupoista? Mikä lähettää luotettavasti ja halvalla Suomeen, missä on hinnat kohdallaan jne.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kerro ihmeessä, jos jonkun hyvän nettikaupan löysit. Itse huomasin Entouragessa pari helkkarin makeeta T-paitaa, jotka löytyi fiksuiten Amazon.co.uk:sta. Eli sieltä kannattaa jonkun verran katsella.

Nyt tuli uusi 2-nappinen puku ostettua, sivuilla halkiot. Liikkeessä tuntui ja näytti vielä hyvältä mutta kun myyjä poisti halkioista tikit ja pääsin kotona sovittamaan uudestaan niin huomasin että vatsan kohdalla on turhaa löysää n. 5cm, mietin että onkohan tuo takki nyt liian iso vai ihan hyväksyttävä? Takki istuu muuten kuitenkin hyvin. Voiko räätäli saada tehtyä tuolle jotain?

Nyt tuli uusi 2-nappinen puku ostettua, sivuilla halkiot. Liikkeessä tuntui ja näytti vielä hyvältä mutta kun myyjä poisti halkioista tikit ja pääsin kotona sovittamaan uudestaan niin huomasin että vatsan kohdalla on turhaa löysää n. 5cm, mietin että onkohan tuo takki nyt liian iso vai ihan hyväksyttävä? Takki istuu muuten kuitenkin hyvin. Voiko räätäli saada tehtyä tuolle jotain?

Voi , eikä sen itäisi olla edes kovin vaikeaa. Homma maksanee muutaman kympin. Takille voidaan yleensäkin tehdä monenlaisia temppuja muuten, mutta hartioista sen täytyy olla sopivan kokoinen.

Aika tumpelo myyjä (ja asiakaskin...) siellä kaupassa oli, jos ei takkia sovitettu vielä kerran niiden tikkausten avaamisen jälkeen. Kenkäkaupassakin otetaan yleensä ne paperit sieltä kengän sisältä pois ennen sovittamista.

Onko mitään nyrkki- tai muita sääntöjä minkälaiset vaatteet sopii/ei sovi lyhyelle miehenalulle? Mittaa on alle 170cm, eli kaiken tyyliset vaatteet eivät luonnollisesti sovi. Eli jos saisi ajatuksia, listaa tai jopa kuvia minkä tyylisiä/leikkauksisia vaatteita kannattaisi suosia/välttää!

Jos se todella on liian iso niin tuo on helppo homma korjattavaksi räätälille, molemmista takasivusaumoista vaan pienet sisäänotot. Siinä vatsan kohdalla pitää toki pieni väljyys olla ja kun laitat ylemmän napin kiinni (2-nappisessa alempaa ei napiteta) niin ei saisi tulla mitään poikittaista vetoa/laskosta siihen napin kohdalle vaan sen kankaan pitää laskeutua suorana. Jos tuo takki olisi ostettu vaikkapa Stockalta niin ne pystyy tekemään ne muutokset sielläkin ja monessa muussakin liikkeessä pystytään mutta hieman tapauskohtaista se aina on. Räätäli toki varmin vaihtoehto.

Joo vein takin liikkeeseen takaisin jossa ne tekevät sisäänoton kolmesta saumasta. Samalla reissulla päätin lyhennyttää lahkeitakin kun oli aavistuksen pitkät. Ei tullut kyllä mieleen sovittaa takkia enää niiden ompeleiden avaamisen jälkeen, mutta olisin odottanut myyjän ottavan asian huomioon. Mutta ei paniikkia. =)

Minkäslaisia kaulakoruja pakkiksen tyyliniekoilla on? Ei tosiaan oo mikään panssariketju leijonalla hakusessa, vaan joku tyylikäs.

Ei mitään :D

^Tässä on ainakin jotain vinkkejä vähän siistimpään pukeutumiseen:

http://www.gq.com/how-to/fashion/200707/gq-primer-suit-your-shape-slideshow#slide=1
Tuota kun luin niin todella monet oliva tyyliin "Tee tämä niin näytät pidemmältä". Olenko outo, kun en näin hieman päälle 170 senttisenä koe tarvetta näyttää yhtään pidemmältä. Siis toki puvun pitää istua jne. mutta ei tosiaan mitään tarvetta alkaa jollain kikkakolmosilla yrittää luoda pidempää vaikutelmaa.

Tootsille: Itse olen todennut omastani ja monien lyhyiden ystävien pukeutumisesta, että ihan perusfarkut ja T-paidoista puhuttaessa seuraavaa. Farkut kannattaa valita ihan riippuen reisien koosta yms. mutta itse en ihan pillejä ottaisi, sillä jos olet lyhyt ja omaat kanankoivet, niin pillifarkut saavat kokonaisuuden näyttämään todella typerältä. Dressmanilta olen itse löytänyt ihan sopivaa vaatetta, Jack & Jonesista myös. T-paidoista kannattaa ottaa lyhythihaisista selvästi lyhyttä hihaa. Eli ei semmoisia kyynärpäähän ulottuvia. Ja muutenkin vältä ylisuuria vaatteita. Sitten loppu riippuu täysin siitä millainen kroppa on, jos lihaa löytyy yläkropasta edes jonkinverran normaaliin verrattuna, niin T-paidat ja tyylikkää sopivan kokoiset hupparit ainakin ovat ihan hyviä valintoja arkipukeutumiseen, myös ruutupaidat ja vastaavat käyvät. Leikkauksissa jos otat noita ruutupaitoja yms. niin kannattaa katsoa, että jos omaat yhtään V-selkää, niin sitä korostavia.
Eli pahin moka on lähinnä jos roikottaa jostain. Ei kyynerpäähän asti ulottuvia T-paitoja tai Ruutupaitoja, jotka sopivat olkapäistä jne, mutta eivät kulje vartalon mukaan vyötärön lähettyviltä. Jossain määrin voisin varoa pitkähihaisia

Minkäslaisia kaulakoruja pakkiksen tyyliniekoilla on? Ei tosiaan oo mikään panssariketju leijonalla hakusessa, vaan joku tyylikäs.
Ihan perus koruton risti, siis T-paidan kanssa vapaalla. Sopii ainakin omasta mielestä ihan hyvin, varsinkin valkoisen kanssa.

1263239454_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Burberry-Tie.jpg

Hommasin tuommosen solmion kun löysin halvalla, tosi halvalla. Mietin vaan että minkälaiset puvustuksen kanssa tuota käyttäisi? Harmaa puku ja tuo? Vai menisikö ihan mustan kanssa? Entäs kauluspaidan väri?

http://www.superdry.com/mens/jackets/details/28250/classic-pea-coat-jacket
Voiko takki maksaa oikeesti noin jumalattoman paljo vai tietääkö kukaan saako noita mahollisesti halvemmalla jostain.. Toi olis niin kaikin puolin täydellisen näkönen ja pitkään tullu jo haeskeltua tommosta.

Eihan tuo nyt hirvean paljon maksa. Merkkina kuitenkin Superdry, joka on suht kallis verrattuna halpisketjuihin. Villakangastakista saa yleensa varautua maksamaan satasen tai pari jos haluaa kunnollisen.

Haa, mullapas on tommonen ;) ostin asos.com kato sieltä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom