Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pukua hankkivan kannattaa pitää mielessä, että Stockan Hullut päivät tulee kohta.

Ainahan siellä on se väsynyt edellisvuoden mallin Boss, mutta rinnalla myydään erittäin laadukkaita, mm. italialaisia villakankaisia pukuja. Yleensä edullisempia kuin se tarjouksessa oleva boss, mutta selvästi parempilaatuisia.

"Miesten" pitkähkö neuletakki hakusessa - musta, harmaa... Täällä on sen oloista porukkaa, että olis varmaan tietoa? ;)

eco-wool-long-cardigan.aspx.jpg

"Miesten" pitkähkö neuletakki hakusessa - musta, harmaa... Täällä on sen oloista porukkaa, että olis varmaan tietoa? ;)

Ymmärtääkseni ihan beisikkikamaa vaatekaupoissa, ja noita on ainakin H&M:n mallistossa ollut jo vuosia. Kannattaa myös katsoa Asos.com. Jos täytyy olla joku merkkivaate, niin en osaa tarkemmin neuvoa.

Kato naistenpuoli? :D

^Höpö höpö. Ihan tyylikäs neule kun laittaa alle vaikka kauluspaidan. Ei ihan omaa tyyliä mutta jostain Zaran miestenosastolta vois löytyä. H&M:stä nyt en muutenkaan osta mitään mutta viimeseksi ehkä neuletta. Ainakin nuorempana kun tuolla tuli asioitua niin tuppas aika hyvin pesussa uudelleen muotoutumaan.

^Höpö höpö. Ihan tyylikäs neule kun laittaa alle vaikka kauluspaidan. Ei ihan omaa tyyliä mutta jostain Zaran miestenosastolta vois löytyä. H&M:stä nyt en muutenkaan osta mitään mutta viimeseksi ehkä neuletta. Ainakin nuorempana kun tuolla tuli asioitua niin tuppas aika hyvin pesussa uudelleen muotoutumaan.
H&M saa tosiaan hyviä kertakäyttörättejä lauantaiksi päälle. Sunnuntaina saa heittää sitten melkein suoraan roskiin :D

On mullakin melkeen tollasia, ei kyllä ihan. Tuo näytti vaan ehkä vähän naiselliselta niin se vois löytyä sieltä :D

On mullakin melkeen tollasia, ei kyllä ihan. Tuo näytti vaan ehkä vähän naiselliselta niin se vois löytyä sieltä :D

No joo ei tollanen kyllä bodarin päälle oikein istu. Yleinsä noita näkee fruittareilla joilla on ruutupaita alla ja isot silmälasit ja myssy päässä.

^---Ainakin nuorempana kun tuolla tuli asioitua niin tuppas aika hyvin pesussa uudelleen muotoutumaan.

Anna äidin ensi kerralla pestä pyykit, ellei vika ollut juuri äidissä, koska minulla on pystynyt nuo kunnossa ihan useamman pesun :D

Nuo neuletakit ovat nimellä Cardigans tuolla Asoksen valikoimassa. Tai ainakin ymmärsin, että tuollaista tarkoitat:
ASOS | ASOS Cardigan
Yllättävän suppea valikoima noita, eli kaippa tuo on Briteissä sitten vähemmän suosittu.

Pitäisi ostaa popot joilla olisi hyvä kävellä tuntitolkulla ja kuukausitolkulla kaupungin katuja, mutta jotka eivät kuitenkaan näyttäisi ihan Citymarketin urheiluosaston kävelykengiltä. Onko ideoita? En aseta sen kummempia rajoja tyylille tässä vaiheessa, kunhan ovat linjakkaat ja ja tyylikkäät. Voi olla Adidaksen komeimpien tennareiden tyyliä tai kiiltonahkaisia buutseja, mutta niiden pitää olla jokseenkin hyvät kävelyyn.

Mistä pellavahousuja pk-seudulta?

Minkälaiset kengät minun ikäiselleni nyt kevääksi/kesäksi?

Hitto mikä kysymys :D

E: No sanotaan nyt että itse tilasin pari päivää sitten nämä: http://www.brandos.fi/adidas-originals/gazelle-ii-034581-marinerunwht/a49225

Ei ihan mun tyyliä, saisivat olla vähän sirommat ja elegantimmat, mutta mulla on kiire tän tilauksen kanssa joten ei ehdi kauheasti valkkailla. Lisäksi piti valita suht leveäpohjaiset kengät lättäjalan takia. Omistan Adidaksen Kick 2 -tennarit ja ne on helvetin tyylikkäät, mutta valitettavasti myös saatanan kapeat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom