Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
^Tsekkaa nyt ainakin se Forumin viereinen Nilson tai Aleksin Nilson, noissa voisi tuota olla. Hintaa en tiedä mutta satkun pinnassa varmaan. One waysta voi löytyä myös. Ainakin aiemmin noita matalia malleja noissa on ollut. Ja sitten se pieni kenkäkauppa Aleksin ja olikohan Mikonkadun kulmassa mikä myy Camperia ym. Siellä on myös Conversea mutta puljun nimeä en muista. Jopa Sokkarilla voi olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olikos jollain heittää hyvää mittatilauspaikkaa puvulle? Hintahaarukka voisi olla 500-1000, kangas suht laadukasta, työnkin voisi tehdä joku muu kuin suomalainen.

Joitakin vuosia sitten yksi thaimaalainen mies kävi tietyin väliajoin Suomessa ja porukka meni sen hotellille Helsinki-Vantaalle, missä toi mies otti niistä mitat. Sit se palasi takaisin Thaimaahan ja lähetti puvut myöhemmin postissa. Jotkut mun kollegat käyttivät ton miehen palveluja. Olivat tutustuneet siihen tsunamin jälkeen Thaimaassa, kun olivat siellä duunijuttuja tekemässä. Voin kysyä (jos haluat), tekeekö se vielä noita Suomen reissuja.

Sit mun yksi ystävä (nainen) on tilannut netin kautta Kiinasta itselleen hääpuvun (antoi itse mitat) ja se saikin sen aika halvalla. Jälki oli periaatteessa ihan hyvää, joskin siihen piti tehdä muutama pikku korjaus ennen häitä ihan sen takia, että se istui paremmin.

Tälläiset tuli juuri tilattua ja vieläpä viimeiset kappaleet :) Omaan silmään nuo kyllä toimii hemmetin hyvin.

Liitteet

• farkut.jpg
    farkut.jpg
    16,4 KB · Katsottu: 630
^Tsekkaa nyt ainakin se Forumin viereinen Nilson tai Aleksin Nilson, noissa voisi tuota olla. Hintaa en tiedä mutta satkun pinnassa varmaan. One waysta voi löytyä myös. Ainakin aiemmin noita matalia malleja noissa on ollut. Ja sitten se pieni kenkäkauppa Aleksin ja olikohan Mikonkadun kulmassa mikä myy Camperia ym. Siellä on myös Conversea mutta puljun nimeä en muista. Jopa Sokkarilla voi olla.

Zio on varmaan se mitä meinasit. Oon nähnyt vaan korkeaa mallia, tosin voi johtua vuodenajasta. Katsellaan.

Nelly.com ei hyväksy minun henkilötunnustani vaikka se on oikeassa muodossa :( Kaipa tilaan sitten luottokortilla.

ettei tarttis tunkea lahkeita sukkiin
Tunkeeko joku vielä nykyäänkin lahkeita sukkiin muuta kuin pyöräillessä? Miksi? Tuo on ehkä naurettavin muoti-ilmiö aikoihin ja luulin sen jo kadonneen oikeasti.

No oikeasti käy ostaan eurokankaasta resoria ja vie farkkujen kera jollekkin ompelijalle jos pakko moiset virittää.

Tunkeeko joku vielä nykyäänkin lahkeita sukkiin muuta kuin pyöräillessä? Miksi? Tuo on ehkä naurettavin muoti-ilmiö aikoihin ja luulin sen jo kadonneen oikeasti.

No oikeasti käy ostaan eurokankaasta resoria ja vie farkkujen kera jollekkin ompelijalle jos pakko moiset virittää.

mä en tota tee minkään muodin takia. tykkään hyvin väljistä pöksyistä ja tuntuu kaikissa malleissa olevan vitun leveet puntit, että kengät suunilleen hukkuu sinne alle ja laahaa maata.

kiitos tosta vinkistä.

Noista H&M:n farkuista sen verran, että miten on kestävyyden laita? Tällä hetkellä käytössä Nudien ja Leen farkut, ja molemmissa haaroissa reiän alkua. Lisäksi mustat Leet eivät olleet lähellekään yhtä mustat parin pesun jälkeen. Ei nappaisi enää maksaa satasta farkuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom