Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei noi nyt mitkään pellelasit ole mutta kyllä mulla ihan ekana tuli elvis mieleen, voi olla että todelliset elvislasit on vähän pyöreemmät mut silti toi reiällinen aisa on niissä samanlainen ja se on kuitenkin ehkä se mieleenpainuvin ominaisuus.

Olis hakusessa t-paitoja kesää varten. Mielellään edullisia, ei mitään kummempia kuvioita tartte. Istuvia ja siistejä.
Ja lisätoiveena, joku vois ehdottaa mulle jotain shortseja, joita lähtee metsästämään myös.

Olis hakusessa t-paitoja kesää varten. Mielellään edullisia, ei mitään kummempia kuvioita tartte. Istuvia ja siistejä.
Ja lisätoiveena, joku vois ehdottaa mulle jotain shortseja, joita lähtee metsästämään myös.

Esim Veskun kyläkaupasta, joku susipaita tai vast. Aina muodissa.

Espritillä on ihan blankoja suht istuvia paitoja, löytyy monesta mestasta vaikkapa Sokkarilta. Tai sitten perus H&M halppikset jos vielä halvempaa vailla. Samoissa mestoissa myös shortsit.

Tän illan lottovoiton jälkeen taidan ostaa pari kokonaisuutta Fordin Tompalta. Esim. tuo haastiksessa päällä oleva puku näyttää vitun hyvältä ja erittäin halvalta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ostin joskus jotain pientä Fordin kaupasta. Ne liikkeet on äärettömän siistejä sisältä. Myyjillä on todella hyvät puvut (kuten huomasit), niin kysyin lähtiessä miten menee kaupaksi jne. Kaveri vei yläkertaan missä oli puvut ja heitti rekistä yhden käteen ja pyysi sovittamaan. Ei siis kysynyt edes kokoani, vaan ilmeisesti näki - istui kuin hansikas vaikka oli vähän masua kyseisellä hetkellä :D Noissa on V-leikkauksen sijaan tämän tyylinen leikkaus takaapäin katsottuna: ) ( Edit: Valmispuku (OTR) taisi olla alkaen n. 3t :hrr:

Olen ostanut joskus netistä pari T. M. Lewinin pukua ja muuta asustetta. Heidän tuotteensa suunnitellaan Englannissa ja tehdään pääasiassa Kiinassa. Laatu on hintaan nähden hyvä. Esimerkiksi puvut ovat mielestäni parempia kuin esim. Bossin n. 500 euron hintaluokassa. Takin ja housut voi lisäksi ostaa eri kokoa.

http://www.youtube.com/watch?v=08nt00pjLxA&feature=related

Kävin joku aika sitten Englannissa ja pistäydyin heräteostoksille Lewinin kauppaan. Ostin tummansinisen puvun (100 % villaa, puuvillavuori, housunlahkeet pääteltiin asiakkaan mittojen mukaan parissa tunnissa), neljä paitaa tuplakalvosimilla ja kolme silkkisolmiota. Euroiksi muutettuna hintaa tuli 410 €. Hyvännäköinen kolmekymppinen myyjätär osasi myydä keski-ikäiselle miehelle niin hyvin, että piti ihan ostohaluja hillitä, vaikka en muuten ole erityisen innokas shoppailija.

Miltä sivulta löytyis lippalakkeja? Ei niitä "räppilippiksiä" vaan enemmän semmonen normilippis. Oon miettiny ed hardyä, mutta ne on ehkä liian urpoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom