Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu
Enkä minä.. Mutta jos noista pitäis valita niin kyllä itse ottaisin tuon Ralph Laurenin tai Topmanin takin.. Mutta mikspä pitäs antaa muiden mielipiteiden hetkauttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taas ajattelin, että kysyjä haki enemmän tollasta normia tikkitakkia. Ei tosiaan ole pilotin mallinen, mutta kuvio löytyy. Tosin kai noitakin pilottimallisena saa...

Olen kyllä aika sokea, sen voin ihan myöntää :)

Jos tosta kuvasta ei saa selvää niin melko sokea on! tuohan melkeen kuin pilottitakki mutta tollakuviolla.

http://jlindeberg.com/system/search/product.asp?id=3089&b=32&ek=mc&page=1&rnum=3

3089_20101033165948180146.jpg

Mites tuo. Ei kylläkään ole sama takki eikä saman värinenkään, mutta tuosta saa hupun pois ja on hieman lyhyempi malli. Kaulukset kylläkin pystymalliset.

Mistä ihmiset hommaa t-paitansa??Äärettömän vaikea löytää paitoja,jotka on hyvännäköisiä ja sopivan kokoisia(ei telttoja,muttei myöskään mitään "makkarankuoria").

Onko etikettivirhe laittaa musta puku (ilman solmiota), jos dress codena on business casual? En omista vaaleampaa...

Onko etikettivirhe laittaa musta puku (ilman solmiota), jos dress codena on business casual? En omista vaaleampaa...

Ei ole etikettivirhe, koska et ylipukeudu liiaksi (vrt. Frakki), besides on parempi pukeutua aina vähän yli. Oletan että tilaisuus on Suomessa, tämä yleensä tarkoittaa sitä että kutsun laatijalla ei välttämättä ole asukoodit hallinnassa ja vielä vähemmän vierailla. Monesti sekoitetaan casual, smart casual, business casual etc. Luultavimmin olet jo googlannut esim. tämän, mutta muutkin voivat tuon lukea.

Kävin tänään hakemassa tälläset popot kesäkengiksi! Mielipiteitä? Vaihdoin tosin nauhat valkoisiin.
ERAPROSHOE_BLUWHT1.jpg

E: Mistä löytyisi huopatakkeja/trenssejä (hintaluokka 100e) kevään rientoihin? Nettikaupat käy.

Voiko hinnat olla todellisia? :wtf: Helsingissä kattelin tänään niin hinnat pyörivät 100-200 eskon välillä ja tuolla myydään pokkana 35e? Onko kukaan tilannut tuolta?

Takkeja en oo tilannu, mutta muuta kyllä sen 7 kertaa, että ihan luotettava pulju.

Voiko hinnat olla todellisia? :wtf: Helsingissä kattelin tänään niin hinnat pyörivät 100-200 eskon välillä ja tuolla myydään pokkana 35e? Onko kukaan tilannut tuolta?

On olemassa monenlaisia valmistajia, yleensä kalliimmissa vaatteissa se merkki on yksi 50% hinnasta. Itse tuppaan tilaamaan netistä aika paljon vaatteita juuri sen takia että löytyy näitä halvempia merkkejä jotka eivät laadultaan kumminkaan ole mitään skeidaa.

Ei ole etikettivirhe, koska et ylipukeudu liiaksi (vrt. Frakki), besides on parempi pukeutua aina vähän yli. Oletan että tilaisuus on Suomessa, tämä yleensä tarkoittaa sitä että kutsun laatijalla ei välttämättä ole asukoodit hallinnassa ja vielä vähemmän vierailla. Monesti sekoitetaan casual, smart casual, business casual etc. Luultavimmin olet jo googlannut esim. tämän, mutta muutkin voivat tuon lukea.

Tilaisuus on itseasiassa Pariisissa, mutta eikai tuolla väliä. :)

Mitenkäs liitu- tai neularaidat puvussa tänä päivänä? Onko trendikkäät/nuorille sopivat? Jos nyt kuitenkin jaksais käydä jonkun harmaan puvun ostamassa. Kuitenkin joskus tarvitsee.

Millaisia kenkiä muuten käytätte puvun kanssa talvisin/syksyisin? Vai jotain kalossikikkailua? Pitäs samalla reissulla ostaa myös jotkin kengät, jotka kävis puvun kanssa, mutta joilla vois myös talsia ulkona. Ja päällystakinkin oikeastaan joutuisi ostamaan. Saas nähä selviääkö kolminumeroisella summalla...

Tein vähän etukäteiskartoitusta netissä ja katselin, että jotain tällaista se voisi olla:

K33910_001.jpg

Eli tällainen päällystakki ja housut ja sitten vielä samaa sarjaa housujen kanssa oleva puvun takki.

Sitten kengiksi jotain tän tapasia, mutta ehkä matalammalla varrella.

I11893_001.jpg

Meneekö ihan metsään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom