Pakkotoiston virallinen tyylisäie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

Orava

Chef
Minkälaista vaatetusta olette viimeeksi ostaneet? Onko henkilökohtainen tyylisi hieman homohtava vai onko ainoa oikea vaate karjala-lippis ja vyölaukku?
Mätsäättekö aamulla värit ja kampaatteko hiukset vai vedetäänkö päälle eilinen treenipaita?

Keskustelkaa.:kippis1:

Aloitukseksi voisin sanoa viimeeksi ostaneeni tälläisen paidan.

Liitteet

• bl-0169nv.jpg
    bl-0169nv.jpg
    23,6 KB · Katsottu: 8 538
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen viime aikoina tykästynyt Tiger of Sweden merkkiin. Eritoten kenkiin ja vöihin. Tyylikäs ja laadukas merkki. Ei mitenkään uber trendikästä, mutta ei junttiakaan. Hintatasoltaan jotain Jack&Jonesin ja Burberryn välimaastoa. Plusssa on se, että niitä vaatteita näkee aika harvalla. 15-kesäsetkään eivät ole pilanneet sitä merkkiä vielä.

Viime viikolla tuli ostettua Marc O´polon pitkähihainen slimmi t-paita. Mä taidan olla niitä harvoja miehiä, jotka tykkää kierrellä vaatekauppoja.

Vanhassa vara parempi. Oikeastaan 50-luvun jälkeen ei ole tehty juuri mitään mainittavia innovaatioita miesten pukeutumisessa. Ehkä verkkolippikset ja tietysti modernit urheiluvaatteet poikkeuksena. Ideaalitilanteessa käyttäisin aina mittapukua, mutta se nyt vaan ei ole mahdollista. Siispä tyydyn arkisin suunnilleen alkuperäistä leikkausta noudattaviin farkkuihin, t-paitoihin, hihattomiin kauluspaitoihin ja joskus huppareihin. Takit yleensä tummaa denimiä. Suomen talvi asettaa tiettyjä vaatimuksia, joihin olen vastannut karvakauluspilotilla. Myös sopivasti elämää nähnyt lammasturkki kelpaisi, mutta kunnollista ei ole tullut vastaan. Jalkineet pääasiassa nahkaa, prätkäbootsia ja Dr. Martensia.

Tukan laitan keraan viikkoon, eli ajelen pois ja viimenen vaateostos tais olla Gaspin paita, sitä ennen kuukausi takaperin farkut, kun edelliset puristi palleja, kun istu töissä tuolissa. Rumat ne vaatteilla koreilee.

Laitelkaapas sitten jotain hyviä nettikauppoja? eli linkkiä peliin... :)

Suunnittelin että leikkaan samanlaisen letin kuin Jamie Foxxilla Miami Vicessa ja Trent Reznorilla. Eikös se ole nimeltään Ceasar cut? Mietin samalla myös värjääväni, musta sillä harmaasävyllä voisi olla cool :)

www.x-tra-x.de Tuolta on housuja tullut tilattua. Vitun pitkät toimitusajat vain. Nytkin lupasivat 4-5 viikossa perille paketin.

Onko kenelläkään tiedossa sivustoa, mistä voisi tilata valkoisen zip-up hoodien halvalla?

Mistä kannattaa ostaa farkut? Mitä kauppoja ja merkkejä käytätte? (Olen siis nainen, mut saa miehetkin vastaa...)

Suunnittelin että leikkaan samanlaisen letin kuin Jamie Foxxilla Miami Vicessa ja Trent Reznorilla. Eikös se ole nimeltään Ceasar cut? Mietin samalla myös värjääväni, musta sillä harmaasävyllä voisi olla cool :)

hei ei sellanen toimi ku mustilla, pitäis olla vitun paksu tukka muutenkin.

Mistä kannattaa ostaa farkut? Mitä kauppoja ja merkkejä käytätte? (Olen siis nainen, mut saa miehetkin vastaa...)

Itse ostin tänään Dallasin farkkutakin heräteostoksena 30e hintaan citymarketista. Myös muita farkkutuotteita näkyi olevan yhtä edullisesti. Yleensä nämä huonommatkin merkit ovat käytössä kestäneet jos ei nyt kummempia niiden kanssa riehu. Laatumerkkejäkin on tullut kerran ostettua yhdestä herttoniemen sahaajankadulla sijaitsevasta pikkuliikkeestä. Paikka on nimeltään muistaakseni mieltä kiihottavasti ja lyhyen ytimekkäästi "varastomyynti". Siellä myytävissä tuotteissa on muka jotain pientä valmistusvikaa ja siksi ne myydään halvalla pois... en kyllä niitä vikoja koskaan vaikka etsisin. Mutta valikoima on hyvä ja pelkkiä farkkuja.

Siis tuollainen letti, eikös tämä ole se Ceasar letti (kyselen just in case ettei parturissa tule verinen pettymys :D )

2_23_06.jpg

(keskimmäinen)

10_05_05.jpg

8_12_05.jpg

Miesten farkuista mun favoritit ovat ehdottomasti Pepe Jeansit. Tyylikkäät ja hintakin on kohdillaan. Pepe taitaa tehdä naistenkin farkkuja. Pepejä taitaaa saada ainakin Stockan One Way:stä ja Kampin Gallerystä.

Joo, kiitos mxm ja Janne!
Meenkin kattoo ton punttimimmi-vinkin heti.
Ostin eilen jc-storesta farkut, mut tänään laitoin ne päälle ja huomasin vasta käytössä, et olikin vikaostos... ja ei niitä voi enää palauttaa, kun niihin tuli polkupyörän ketjuista rasvaa lahkeeseen. fuck.

Selected on hyvä rento merkki ja ihan laadukkaita vielä. Adamsin t-paidat on parhaita kaikin puolin, ehkä vaan liikaa urpo printtejä. Kieltämättä kiehtoo tyylit puvuntakit ym. mutta niitä näkee ihan liikaa ja kallistuu IMO juppeiluun. Dokaus takiksi vois kyllä hommata jonkun pimp trakin, hinnat vaan taivaissa..
Farkut Tommy Hilfiger ym. "vitunkallis", mutta jos ostaa yhdet hyvät ja kestävät ne sitten kestää toisin kun ns. halvat, joo 3kk päästä uudet..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom