Pakkotoiston sukupuolettomat

Originally posted by strong
Ihmetyttääkin miksi jotkut pitää minua kyrpänä? :confused:

Minusta alkaa pikku hiljaa näyttää siltä, että kyseessä on vajaaälyisten olentojen salaliitto. Salaliito, jossa eriävät mielipiteet tukahdutetaan antamalla ymmärtää niiden olevan vittuilua. Salaliitto, jossa ei ole oikein ajatella/toimia toisin. Salaliitto, jossa pieni ihminen on turvaton. Salaliitto, jossa pelko on hallintakeino.

hitler.jpg

:P

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kekexx
Minusta alkaa pikku hiljaa näyttää siltä, että kyseessä on vajaaälyisten olentojen salaliitto. Salaliito, jossa eriävät mielipiteet tukahdutetaan antamalla ymmärtää niiden olevan vittuilua. Salaliitto, jossa ei ole oikein ajatella/toimia toisin. Salaliitto, jossa pieni ihminen on turvaton. Salaliitto, jossa pelko on hallintakeino.

http://www.edencamp.co.uk/hut24/hitler.jpg
:P

Ei helvetti. :lol2: :kuola: :kuvia: :love:

T. Tylsä ja asiaton kyrpänaama Valtakunnan kansliasta

Liitteet

• kekexxluppaluomi.jpg
    kekexxluppaluomi.jpg
    15,9 KB · Katsottu: 284
Originally posted by tomppa82
Mun mielestä pitäs pistää noi ikä, sukupuoli.. ym kentät
pakollisiksi...

Sais edes vähän tietoa minkälaisen ihmisen kanssa keskustelee.
No minun mielestäni on ainakin ihan ymmärrettävää, että ne eivät ole pakollisia. Ainakin roinaforumilla kirjoittavat kilpailevat urheilijat yms. tuskin haluavat liikaa mainostaa henkilöllisyyttään. Ja tämähän on anonyymiyteen perustuva palsta, joten noiden tietojen pakolliseksi tekemisessä ei mielestäni olisi mitään järkeä. Kirjoittajat syöttävät nuo tietonsa, jos haluavat ja sillä selvä.

pakollisiksi...

Ja varmaan ne todellisuudessa paljon totuutta kertoisi henkilöstä jonka kanssa keskustelee. Varmasti on näitä jotka piruuttaan laittelee mitä sattuu. Eipä kyllä mua haitta :) Mutta pakollisuudella ei saa mitään aikaan.

<-- Lähes kaikki löytyy. Asuin paikka vaihtelee lähes joka päivä ja painokin riippuen ruuanmuruista mitä mummelit heittelee linnuille. :whip:

pakollisiksi...

Minä olen taas sitä mieltä, että koko intääärnetin voisi laittaa täysin anonyymiksi. On nimittäin täysin sama, mitä ikä, kokemus, sukupuoli, nickin pituus yms. asiat ovat, jos siihen tekstiin ilmestyy edelleen tekstiä tyyliin "enemmistöpäätöksillä nopeuspena toimimaan, so what's the problem?!". Salaliitolle sanottakoon vielä, että tämähän on todettu sekä teoriassa että käytännössä. :eek:

pakollisiksi...

Suosittelen keskustelemista ihmisten kanssa kasvotusten. Ennen keskustelun alkua kannattaa tarkastaa kumppanin henkillöllisyystodistus.

Eli laskettakoon tämäkin posti anonymiteetin kannatuspuheeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom