Pakkotoiston sukupuolettomat

Olettekos huomanneet, että profiilissa on kohta mihin kirjoitetaan M tai N? Nykyään täällä on valtavasti väkeä, jotka eivät ole laittaneet siihen mitään tai sitten on jotain epämääräistä tsoukkia.

Monet treenauskysymykset on sellaisia, että sukupuoli olisi aika tärkeää tietää, etenkin jos kirjoittaja puhuu omista kokemuksistaan.

Nyt kaikki Pakkotoiston transvestiitit ja muut sellaiset, menkää täyttämään edes jotain, vaikkei täyttä varmuutta olisikaan... :whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon kyllä melkolailla samaa mieltä, ainakin jos se nimimerkki ei sitä kerro!! Eli jos on nimimerkkinä vaikka Mikko niin ei ehkä oo epäselvyyksiä...

Jotenkin noista vastauksistakin pystyy usein päättelemään sen sukupuolen.......

Miksi se on tärkeää tietää treenauskysymyksissä se sukupuoli ?

Originally posted by Tahvo Tohveli
Jotenkin noista vastauksistakin pystyy usein päättelemään sen sukupuolen.......

Miksi se on tärkeää tietää treenauskysymyksissä se sukupuoli ?

A kirjoittaa: "Penkistä nousee 2 vuoden harjoittelun jälkeen 80, onko se paljon vai vähän?" (nainen, 20v)

B kirjoittaa: "Mun kokemusten mukaan dietatessa on vaikeinta saada rasvat pois reisistä." (nainen, 25v)

C kirjoittaa: "Voisiko anabolisilla olla osuutta asiaan, kun mun kauniisiin sääriin on alkanut kasvaa hirveästi karvaa viime vuosina" (börje "biologisesti mies", 17v)

Olisiko vastauksissa eroja, kun sukupuoli on tiedossa? :D

Olisko ne sukupuolettomat sitä puuhelmi ja hyppyritukka porukkaa ,jolle ei ole vielä selvinnyt kumpaa sukupuolta äiti haluaa niiden olevan:D

Säännöissähän lukee ettei saisi pistää "jotain epämääräistä tsoukkia" sukupuoleksi. Ylläpito kuitenkin näyttää hyvää esimerkkiä eikä itsekään välitä siitä.:rolleyes:

Älkääs nyt, mä ainakin nauran itseni ihan tärviölle kun joku on laittanu sukupuolekseen jotain hassua ja/tai iäkseen vähemmän kun kymmenen tai enemmän ku tuhat. Joka kerta. :wanha:

Originally posted by Naskali
Säännöissähän lukee ettei saisi pistää "jotain epämääräistä tsoukkia" sukupuoleksi. Ylläpito kuitenkin näyttää hyvää esimerkkiä eikä itsekään välitä siitä.:rolleyes:

No kukaan nyt tuskin erehtyy luulemaan tomia naiseksi, niin että aivan sama mitä siinä lukee. Ponppiva lanmashan on ihan hauska sukupuoli. :)

Jos ei satu tietämään sukupuoltaan niin se selviää nopasti housuun kurkistamalla.

Jos housusta paljastuu uloketta eli letkua niin sukupuoli = M (Poikkeustapaus: jos kuurittelet ja näkyy vain pientä uloketta, käy varmistamassa sukupuolesi tohtorilla)

Jos ei näy juuri mitään niin sukupuoli = N

Helppoa.

Originally posted by Kynis
Jos housusta paljastuu uloketta eli letkua niin sukupuoli = M (Poikkeustapaus: jos kuurittelet ja näkyy vain pientä uloketta, käy varmistamassa sukupuolesi tohtorilla)

Kuurittelu ei vaikuta letkun kokoon mitenkään negatiivisesti. Letkun takana pussissa roikkuvat veijarit(myöskin ilveksiksi kutsutut) kyllä pienenevät kuurista riippuen.

Originally posted by Krusifiksi
Kuurittelu ei vaikuta letkun kokoon mitenkään negatiivisesti. Letkun takana pussissa roikkuvat veijarit(myöskin ilveksiksi kutsutut) kyllä pienenevät kuurista riippuen.

Aivan, mutta kuurittelun seurauksena voi naisellakin löytyä roikkuva uloke...

Originally posted by Kynis
Jos ei satu tietämään sukupuoltaan niin se selviää nopasti housuun kurkistamalla.

Jos housusta paljastuu uloketta eli letkua niin sukupuoli = M (Poikkeustapaus: jos kuurittelet ja näkyy vain pientä uloketta,

Entä jos ei kuurittele ja silti näkyy vain pientä uloketta? Joskus se kyllä laajenee ja pitenee. Onko se normaalia?

Originally posted by kekexx
Entä jos ei kuurittele ja silti näkyy vain pientä uloketta? Joskus se kyllä laajenee ja pitenee. Onko se normaalia?

Eikös sinun tapauksessa ole turhaa tuommoinen pienten ulokkeiden etsintä? Sinähän kuulemma kusetkin ottamalla vain hattusi pois päästä?:wanha:

Peli on pelattu. :D

Originally posted by strong
Sinähän kuulemma kusetkin ottamalla vain hattusi pois päästä?

Sinä olet saanut aivan väärän käsityksen minusta. Minä olen kaikin puolin mukava kaveri:) Huumorintajussa on ehkä parannettavaa, mutta se on toinen juttu.

Niin ja minun mielestä "tapaus"-sanan käyttö tässä yhteydessä on epäsopivaa. :P

Sinä olet saanut aivan väärän käsityksen minusta. Minä olen kaikin puolin mukava kaveri:)

Mutta niinhän minäkin olen! :love: Ihmetyttääkin miksi jotkut pitää minua kyrpänä? :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom