Kun Obama tapetaan kesällä.
Onko jotain inside tietoo? ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun Obama tapetaan kesällä.
Jos 7 eurolla olis saanut ostettua, niin olisin myynyt jo ;) pitäis kilahtaa noin 9 euroon että kannattaisi myydä vs osinko kun ostohinta oli bout 8eMetso:
12:40
8,52/8,56
+13,60%
Myy äkkiä?
Ehkä, ehkä... :DOnko jotain inside tietoo? ;)
Mua jäi vähän vaivaamaan olisko pitäny myydä rautaruukit tänään. 11,17 hintaan oon ostanu pienen siivun ja ovat nyt joku 42% plussalla. Holdaukseen ostin, mutta semmonen nousu kyllä ollut tässä muutaman päivän aikana, että varmasti tullaan alaspäin pian. Jäi kuitenkin myymättä nyt, toivotaan että joskus saa vielä paremman hinnan.No kylläpäs vituttaa etten ostanut rautaruukkia...muunmuassa
edit: Oottekos lähteny myyntihuumaan mukaan?
Mua jäi vähän vaivaamaan olisko pitäny myydä rautaruukit tänään. 11,17 hintaan oon ostanu pienen siivun ja ovat nyt joku 42% plussalla. Holdaukseen ostin, mutta semmonen nousu kyllä ollut tässä muutaman päivän aikana, että varmasti tullaan alaspäin pian. Jäi kuitenkin myymättä nyt, toivotaan että joskus saa vielä paremman hinnan.
No kylläpäs vituttaa etten ostanut rautaruukkia...muunmuassa
edit: Oottekos lähteny myyntihuumaan mukaan?

OP:n määräaikaistalletus tuottotilille. Taitaapi olla yli 20.000e summassa (defaulttina) kiinteä 2,157 %. Tuohon pyydät pankistasi ehdon että saat purkaa milloin vain sopimuksen eikä se vaikuta korkotuottoon. Itse sain mulkattua tuon koron vieläpä sidotuksi 3kk euriboriin vähennettynä tietyllä marginaalilla. Sain siihen koroksi: kiinteän (tällä hetkellä) 4,484 %
Mietin vain että jos nyt laittaisin 5000€ esim. säästötilille 6kk ajaksi niin paljon siitä sitten tulisi voittoa jos korko olisi esim. 2%?
Muutama hassu kymppi.
100€ - verot.
Yleensä korko ilmoitetaan vuosikorkona vaikka olisi viikolle.2 %. 12 kuukauden korko ?
Yleensä korko ilmoitetaan vuosikorkona vaikka olisi viikolle.
Ja mä taas myin pois ne ja ostin Metsoa. No eipä tuokaan tässä kohtaa huono vaihtoehto näyttänyt olevan.![]()
Tuli luovuttua kun pompsahti sen verran että sai vähän enemmän rahnaa nyt myymällä kuin odottamalla osinko+lisäosinko -pottia.Jos 7 eurolla olis saanut ostettua, niin olisin myynyt jo ;) pitäis kilahtaa noin 9 euroon että kannattaisi myydä vs osinko kun ostohinta oli bout 8e