Stockmannia
Martelaa myös tänpäiväsestä - 4% dipistä ja vähän SSH...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stockmannia
Martelaa myös tänpäiväsestä - 4% dipistä
Bank Norwegian laski juuri säästötilin korkoa 1.75 - 0,75%.
Ideoita mihin sijoittaa rahat uudelleen niin, että saisi tuottoa edes inflaation verran?
Rahat pitäisi pystyä tarvittaessa ottaa pois ilman esteitä, joten mitkään määrä-aikaistalletukset ei tule kyseeseen.
Säästötilille. BankNorwegian, korko pian, jos ei jo laskenut 0.75 %:een.
Ite en laittas osakemarkkinoille, koska ikinä ei tiedä ja jos on tarve rahalle 6 kk kuluttua, niin ilkee jos onkin juuri kurssit alhaalla ja on pakko myydä.
Itse laitoin ns. hätävarakäteiskassan mitä ennen pidin norwegianissa nyt osinkotuottoa.fi puljuun. Puolen vuoden jälkeen lupailevat 7% korkoa ja rahat voi nostaa 2 viikossa. Eihän toi toki mikään pankki ole, riskinsä kaikessa.Bank Norwegian laski juuri säästötilin korkoa 1.75 - 0,75%.
Ideoita mihin sijoittaa rahat uudelleen niin, että saisi tuottoa edes inflaation verran?
Rahat pitäisi pystyä tarvittaessa ottaa pois ilman esteitä, joten mitkään määrä-aikaistalletukset ei tule kyseeseen.
Hyvä jos osinko pysyy edes ennallaan. Luultavasti kuitenkin se pidetään velkarahalla. Veikkaan kurssin laskevan tänä vuonna alemmaskin, vaikka turha mitään pohjia on veikata. Alle 12€ vois harkita ostamista.Miten näette Tikkurilan tilanteen ja tulevaisuuden? Nyt olisi tilaisuus itsellä alentaa keskihintaa, tilillä on hyvin löysää juuri mahdollisia ostopaikkoja varten että ehkä houkuttelisi lisäillä. Venäjän vaikeudet ilmeisestikin painavat Tiksiä, joku teistä ainakin osteli tässä?
Saattaa nousta tai laskea. Turha arvailla. Osta erä, jos hinta on mielestäsi sopiva ja osta lisää, jos laskee.Mitä odotatte nokian Q3:sta? Oon miettinyt, että pitäiskö venata siihen ja tankata sitten jos kurssi taas laskee vai ostaa ennen sitä. Nokia on kyllä puhunut, että Q1 ja Q2 olisi heikkoja, mutta Q3 ja varsinkin Q4 olisi paljon positiivisimpia.
Mitä odotatte nokian Q3:sta? Oon miettinyt, että pitäiskö venata siihen ja tankata sitten jos kurssi taas laskee vai ostaa ennen sitä. Nokia on kyllä puhunut, että Q1 ja Q2 olisi heikkoja, mutta Q3 ja varsinkin Q4 olisi paljon positiivisimpia.