Pakkotoiston patukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mömmö
  • Aloitettu Aloitettu
Pulla sanoi:
Sehän todettiin jo tuolla muutamassa tredissä, että ensinnäkään ei muutama kerta vielä homoa tee ja toiseksi kun käytin kumia niin ei niitä edes laskettu. :jahas:
sori mä en tienny tollasista säännöistä..mä olen laskenu kaikki tähän mennessä...

:jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV sanoi:
Mike, oletko koskaan kuullut patukasta nimeltä Pro-Lite 25?....Ja tuossa Pro-Lite patukassa on 25g proteiinia ja hiilaria alle 4! Ja kekkonen olen molempia maisanut, ja ne maistuivat jumalallisen hyviltä....

erehdyksissäni kun olin tilaamassa tavaraa, tilasin näitä 15kpl:tta, ja mielestäni on ihan hirveää skeidaa.....noh kyllähän sen alas saa mutta, en ite sanos niitä kovinkaan hyviksi...

pitäs joskus ite kokeilla nuita Hy-prota ja profxää, vaikuttaa ainakkii paremmilta, tiedä sitten :rolleyes:

Hy-Pro on ihan kelpo patukka, mut mulle uppoaa parhaiten Fastin ProFX. Ja nimenomaan mansikanmakuisena. Hintakaan ei tunnu pahalta enää, kun siihen on jo tottunut :D

Mun mielestä hy-pro banaani-vanilja ja sitruuna-rahka on parhaat patukat. ProFX myös jees (mansikka). Noihin jää helposti koukkuun, ovat nimittäin erittän hyviä (tosin kalliita!). Hiilaria, eli sokeriahan noissa on kuitenkin ihan liikaa, joten otetaan vain ja ainoastaan "kun on pakko" (tämä tosin myös jo opiskelijabudjetin takia)..

profx:ää tarttuu aina mukaan pakkiskaupasta mansikkaa ja banaani/suklaata hintakin on halvempi kuin prismoissa:thumbs:

Ihmettelin tätä threadia lukiessa, että miksei kukaan ole jo suoraan sanonut sitä, että paras patukka on (luonnollisesti) Hy-Pro:n Hasselpähkinä, kunnes kävin kaupan sivuilla ja huomasin, että jostain syystä sitä patukkaa ei ainakaan tällä hetkellä ole.

Kyllä nuo kaikki patukat mitä itse on tullut maistettua on tosi hyviä (paitsi ehkä profx banaani-suklaa).

Onks tossa Hy-Pron hasselpähkinässä oikeasti pähkinää, vai pelkkää esanssia? Voiko siis pähkinäallergikko sitä syödä?

Onks tossa Hy-Pron hasselpähkinässä oikeasti pähkinää, vai pelkkää esanssia? Voiko siis pähkinäallergikko sitä syödä?

En tiedä mut ainakin helvetin hyvää.

Oooo, Hy-Pron sitrusrahkahässäkkä ja valkosuklaa, niistä ei patukat parane.:worship:

Mutta yhtä asiaa en tajua proteiinipatukoissa (näin yleisenä hajatelmana): miksi ihmeessä patukkaa sanotaan proteiinipatukaksi, jos siinä kuitenkin hiilareita on joko saman verran tai jopa enemmän kuin itse proteiinia? Mielestäni tuo ansaitsisi jo jonkinmoisen energiapatukkanimen.

Joku tuossa aikaisemmin sanoikin niiden addiktoivasta vaikutuksesta. Se on ihmeellinen. Mulla menee päivässä prodepatukka, ihan vaan se takia, kun ovat niin sikahyviä ja prodea saa lennosta kätevästi. Yleensä yhdestä patukasta jota syön, tulee noin 20g prodea. Okei. Mitä järkeä tavallaan, koska purkillisen Ehrmannia saisi 0,55 euron hintaan ja prodea olisi 24,5g...:jahas: Mut elämä on, ja mä tahdon patukkaa. :kuola:

Pakko tähän sanoa että PROfx:t on ihan sairaan hyvää kamaa :kuola: Tosin janottavia mutta mitä sitten. Kumpia on muuten myyty enemmän Hy-Prota vai PROfx:ää, Mike?

Mor´sosin protskuleivokset vie kyllä voiton maultaan noista kaikista patukoista.. ja ihan mistä vaan herkusta muutenkin. :kuola:
Jos ne olis edes vähän halvempia, niin vois silloin tällöin niitä syödäkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom