Pakkotoiston patukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mömmö
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HyPro:n mansikka ja se valkosuklaa on muuten sitten heleeeeeeeeevetin hyviä. Ameriikan reisulla on tullut imeskeltyä jos jonkinmoista patukkaa mutta toistaiseksi ei ole HyPron voittanutta. Muutenkin se on kooltaan aikamoinen möllykkä joten toimii hienosti kevyenä välipalana.

Äsken tuli kokeiltua Hy-Pro mansikka. Oli muuten hyvää, mutta makeutensa ja kokonsa johdosta meni melkeen puol tuntii että sain syötyä :D

reenailija sanoi:
Mä tykkään ProFX-banaanisuklaasta. kai mä oon sit outo. :nolo:

etkä oo. mäki tykkään tosta ja se mansikkaki on ihan hyvää. Tosin mun mielestä creastack maistuu pikantilta.. :D

erkkil_ sanoi:
Mites onko toi opti-pro mealin mustikka-muffinssi ainoa pakkiksen patukoista jossa ei ole suklaata?

Eikös siinä ole valkoista suklaata päällä? Monta kertaa on syöty niitä, mutta nyt ei pysty muistamaan kun ne katoo niin vikkelästi aina suuhun :lol2:

Mike sanoi:
http://www.musclefinesse.com/peak-body-mega-pro-50.asp

13,5 näyttää tuo ja sisältää kuin sisältääkin yllättäen taas glyseriiniä, mikä on muistaakseni juuri tuo alkoholisokeri, eli hiilaria.
Kaikkea ei varmaan saakaan pois, mutta onhan toi huomattavasti parempi kuin 40g sokeria? En tiedä glyseriinin (=glyseroli, sokerialkoholi) GItä, mutta varmasti alhaisempi kuin sokerin. Toisen sokerialkoholin, ksylitolin GI ainakin on vain 5.

Maulla ei oo mulle väliä :D

Pulla sanoi:
Ameriikan reisulla on tullut imeskeltyä jos jonkinmoista patukkaa

joopajoo...oletko sä tehny sen Faidralta salaa vai?tai mitä mieltä se yleensä on tästä sun "harrastuksesta"?

;)

reenailija sanoi:
Mä tykkään ProFX-banaanisuklaasta. kai mä oon sit outo. :nolo:

Kyllä tuo minullekin kelpaa todella hyvin. Mansikka on vähän nihkeämpi, ei pysty montaa syömään putkeen, mutta on muuten ihan kelvollinen.

Alec sanoi:
joopajoo...oletko sä tehny sen Faidralta salaa vai?tai mitä mieltä se yleensä on tästä sun "harrastuksesta"?
;)
Sehän todettiin jo tuolla muutamassa tredissä, että ensinnäkään ei muutama kerta vielä homoa tee ja toiseksi kun käytin kumia niin ei niitä edes laskettu. :jahas:

Mutta jotta ei mentäisi pahasti ohi topiskin, niin suosittelen kyllä noita lämpimästi välipalaksi varsinkin silloin jos on kiirusta, pitkiä koulupäiviä, palaveereja ja sellasia. Voishan ne protujuomillakin korvata mutta itellä tuppaa kahden peräkkäisen juoman jälkeen tulemaan ilkee fiilis mahassa.

Kyllä sitä jokainen Tosimies tarvitsee patukkaa kerran päivässä niin pysyy mielikin virkeänä!

:jahas:

Pulla sanoi:
Kyllä sitä jokainen Tosimies tarvitsee patukkaa kerran päivässä niin pysyy mielikin virkeänä!
Tosin jokaisella tosimiehellä ei välttämättä ole noin paljon rahaa, että jokapäivä syödä noita patukoita. Hyviä ne on varsinkin FAST:in Profx patukat ovat niin kekkosen hyviä, mutta ne ovat vain herkkuja joita syödään silloin tällöin, ei ihan joka päivä. Tämä on nyt vain IMO...

Mike sanoi:
http://www.musclefinesse.com/peak-body-mega-pro-50.asp

13,5 näyttää tuo ja sisältää kuin sisältääkin yllättäen taas glyseriiniä, mikä on muistaakseni juuri tuo alkoholisokeri, eli hiilaria.

Onhan tuo 13,5 grammaa kuitenkin vähemmän kuin esimerkiksi Hy-Pron 48 grammaa hiilihydraatteja.

Kumpikin kyllä hyvänmakuisia patukoita.

Oletteko maistaneet Protein Bar nimistä proteiini-vitamiini patukkaa, on tosi hyvää ja maksaa 1,95 €. Proteiinia on 18g hiilaria 18g ja rasvaa 5g siinä on myös paljon vitamiineja ja hivenaineita. Kannattaa kokeilla, tosin ei löydy tuolta pakkiksen kaupasta. :itku: :itku: :itku:

Hy-Pro on tullut joskus treenipäivinä vedeltyä.. Hyvä maku ja arvot.
NGV sanoi:
Tosin jokaisella tosimiehellä ei välttämättä ole noin paljon rahaa, että jokapäivä syödä noita patukoita.
Näinhän se on, sama onkelma tuli mullaki vastaan. Onko moni kokeillut itte vääntää prodepatkuja? nykyään ite teen ain omat patukkani :D

Tykkäsin noista Mega pro-50 patukoista minäkin, jopa siitä suklaajuustokakku -mausta, toivottavasti niitä tulee pakkiksen kauppaan..

Hy-pro on myös ihan jees. ProFX menee alas sekin. Hitto kaikkihan noi on aika hyviä kun on tämmönen herkkuperse :)

NGV sanoi:
Tosin jokaisella tosimiehellä ei välttämättä ole noin paljon rahaa, että jokapäivä syödä noita patukoita. Hyviä ne on varsinkin FAST:in Profx patukat ovat niin kekkosen hyviä, mutta ne ovat vain herkkuja joita syödään silloin tällöin, ei ihan joka päivä. Tämä on nyt vain IMO...
Sä oot liian hetero eikä rivien välissä piilevä huumorinkukka tainnut upota :) No joka tapauksessa eihän nuo kovin halpoja ole mutta hyvä välipala aina silloin tällöin. Näppärä ottaa mukaan ja helppo mutustaa. Lisäksi sillä aiheuttaa vähemmän yleistä paheksuntaa julkisissa tiloissa kuin esimerkiksi purkillisella tonnikalaa :)

Noissa on tosin joku sellanen addiktoiva vaikutus varsinkin jos tuppaa olemaan herkkuihin sortuva. Joskus tein sen virheen kun käytin hyväkseni paljousalennusta ja hamstrasin niitä itelleni ja kaverille oikein kunnolla. Lopputuloksena pussillinen patukoita hävisi alta viikossa eikä yksikään ehtinyt kaverille asti :)

Suositut

Back
Ylös Bottom