Pakkotoiston patukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mömmö
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Kaupunki
Helsinki
nii onko kellään kokemuksia mitkä patukat tuolta pakkiksen kaupasta on tilaamisen arvoisia, kun tilaa protsuu sieltä nii vois laittaa samaan pakettiin patukoita. suosituksia? :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ostelen aina sillointällöin leffamässyksi noita ProFX-patukoita (mansikka). Mainion makuisia ja hinta kohdallaan. Pitääkin kait tulla taasen kaupalle viikonloppuna, kun leffateatteri kutsuu :)

Belmondo sanoi:
Missäs low-carb patukat on Pakkikselta? Ei toi sokeri sillai uppoo.
Low carb patukat ovat pitkälti kusetusta, jenkkien luomaa sellaista. "Low impact carbs" sanat vilisevät patukoissa, mutta niissä on kuitenkin hiilareita sokerialkoholin muodossa. Ja hiilarittomat patukat maistuvat yleensä saatanalta. Meillä oli kaupassa joskus Nitro-tech patukoita, ei niitä kukaan ekan kerran jälkeen ostanut. Hiilareita piti olla nolla, mutta kun tarkkaan katsoi, niin 35g niitä oli.

Myoplex carb sense domino keksi on omaan makuun kyllä paras, kun nuo patukat vielä maksavat tuon verran niin odotan kyllä hieman parempia ravintoarvojakin kun 40 g sokeria / patukka...

Hy-Pro-Pain :D .

steel barin domino on nannaa,samaten hy-pron mansikka ja valkosuklaa

Hy-Pron sitruuna-rahka on kyl aika hyvää vaikkakin mun mielestä aika makeeta. Fastin patukat on kans namia. Pitääpä seuraavan kerran maistaa noita ABB:n patukoita :)

Eipä ole vielä yhtään oikeasti hyvänmakuista proteiinipatukkaa tullut vastaan. Tosin ei nyt niin hirveän montaa ole tullut maistettuakaan. ProFX:iä ostan jos ostan ehdottomasti parhaan hinta-laatusuhteen takia.

Hummerivirta sanoi:
Hy-Pron sitruuna-rahka on kyl aika hyvää vaikkakin mun mielestä aika makeeta.
Jep. Tossa on paras patukka mitä olen maistanut. Kannattaa ostaa jotain uutta aina aluksi yksi, koska niistä ei voi olla ikinä varma. Itse tein sen virheen, että ostin ProFx mansikkaa kolme kerralla, kun niitä oli kehuttu ihan sairaasti. Ja ei voi muuta sanoa kuin, että se on hirvein patukka mitä olen ikinä maistanut. Ihan jumalattoman kuiva ja synteettisen makuinen.

Hy-Pron banaani-vanilja on meikäläisen makuun aikas hyvä ja vielä patukatkin on riittävän isoja ja suht hyvillä arvoilla.:kuola:
ProFx patukat on niin teollisen makuisia, etten syö kuin pakon edessä ja lisäksi ne on vähän turhan pieniä.
Kun tredi oli pakkotoiston patukat niin en nyt muita tuotteita tähän sitten kehu tai hauku..

Joo pittää kokkeilla jotain noista tai sitten kaikkia. :david: :david: :david:

Mike sanoi:
Low carb patukat ovat pitkälti kusetusta, jenkkien luomaa sellaista. "Low impact carbs" sanat vilisevät patukoissa, mutta niissä on kuitenkin hiilareita sokerialkoholin muodossa. Ja hiilarittomat patukat maistuvat yleensä saatanalta. Meillä oli kaupassa joskus Nitro-tech patukoita, ei niitä kukaan ekan kerran jälkeen ostanut. Hiilareita piti olla nolla, mutta kun tarkkaan katsoi, niin 35g niitä oli.
Mike, oletko koskaan kuullut patukasta nimeltä Mega Pro 50:sestä entä Pro-Lite 25:sesta? Tuossa Mega Prossa on 50g proteiinia ja vain 9,6 gramaa hiilaria. Ja tuossa Pro-Lite patukassa on 25g proteiinia ja hiilaria alle 4! Ja kekkonen olen molempia maisanut, ja ne maistuivat jumalallisen hyviltä, maista joskus Mike tai jopa tilaa pakkikselle noita, tuun heti ja kähmäsen koko satsin.:D

Suositut

Back
Ylös Bottom