Pakkotoiston muuttuminen alkuajoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urkki
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Esimerkkiä? Onko jossain kohtaa jossain tredissä paikallaan esimerkillinen toiminta minun puoleltani?

Sähän spedeilit sen koko threadin läpi mis väittelitte Hulkin
kanssa. Pelilin eteen. :david:

Esimerkillinen toiminta sinun puolelta oli vähissä. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dragon sanoi:
Siis mitä helvettiä? Toihan oli kiltein väittely mitä Mike & Hulkki ovat käyneet :D

Toinen väitteli asiallisesti perustellen, toinen hyökkäsi hiekkalaatikosta kauhakuormaaja kädessään.

Berserker sanoi:
Toinen väitteli asiallisesti perustellen, toinen hyökkäsi hiekkalaatikosta kauhakuormaaja kädessään.

Kumpi? :D

Hmmm... Itse sivua hetken seuranneena ja sittemmin rekisteröityneenä on pakko antaa ylläpidolle :4: . Kun seurailee muita suomalaisia ja varsinkin ulkomaisia foorumeita on pakkiksen floodiprosentti ja trollailu todella alhaisella tasolla.
Räjähdysmäisen nopea kasvaminen tuo varmasti mukanaan myös niitä Attention Whoreja jotka paukuttaa uutta postia ja threadia jatkuvalla soitolla eivätkä edes ole kiinnostuneita palstan sisällöstä. Itselläkin on monta monituista postausta jotka olis voinut jättää laittamatta mutta asiallisella linjalla on yritetty täälläkin pysyä (ottamatta lukuun floodaus 2sta :rolleyes: ).
Treenisivuja tulee nykyään tsekkailtua harvakseltaan koska siellä samat aiheet toistuu melko tiuhaan mutta yleisestä keskustelusta on tullut sellanen "koti" että lähes joka päivä pitää kattoa mitä uutta on tullut. On aika hauskaa sekin miten "tutustuu" eri nimimerkkeihin ja niiden kirjoitustyyleihin ja mielipiteisiin kun aika kuluu. Uudet jäsenet tuo uutta verta ja myös niitä ongelmia mutta luulen että aika nopeasti ne pasanjauhajat tippuu myös pois.
Ja mitä väittelyihin tulee niin sehän on keskustelujen suola. Kukaan ei jaksa lukea keskusteluja joissa kaikki on aina samaa mieltä. Edelliseen ei sitten tule sekoittaa turhanpäiväisiä henkilökohtaisuuksiin menemisiä ja muuta tarkoituksellista loanheittoa. Ja miksi valittaa moderoinnista jos se poistaa viestin? Jokaikisessä asiassa tässä maailmassa tarvitaan erotuomaria ja yhteisiä sääntöjä. Jos tuomarilinja ei kelpaa, on varmasti muitakin paikkoja toteuttaa itseään.
Thanks.
chef.gif

Se oli muuten viihdyttävä se keskustelu roipeosastolla. Itse kukin siinä loppujen lopuksi suoritti jo välimerkin lemmiskelyä - myös allekirjoittanut. Se ilmeisesti lähti roskiin...

Noin yleisesti: väittelyt ovat keskustelujen suola - jos perustelu ovat mukana. Hyvin täällä on kyllä pidetty keskustelut asiallisina.. paitsi muutama "arka aihe" tuntuu olevan.

Jatketaan, asiallisesti.

Tästähän saatiin mehevä riitathread aikaan.
Itse olen seuraillut touhua vuodesta 2002, nimimerkki on kylläkin vaihtunut jo aikoja sitten.
Palstan tason vaihtelusta en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta tyytyväinen olen tällä hetkellä. Johtunee siitä etten ole kovinkaan vammaisia viestejä kirjoitellut.
Moderointi on mielestäni OK, täydellisyyteen on aivan turha pyrkiä näin suurella foorumilla. Hyvin on saatu kuriin porukka, niin aloittelijat kuin kehonrakennuksen Suomen mestaritkin :)
Tuo Salaiset kansiot- osio on mahtava! Siitä suuret siitokset. Noita lukiessa ei käy kateeksi moderaattoreita, kun joutuvat tuollaisten reikäpäiden kanssa tulemaan toimeen.

:rock:

Jotta viestini eivät menisi pelkästään moderaattoreiden arvosteluksi, otan esille käyttäjiin liittyvän asian. Olen monesti mietiskellyt, vaikuttaako erilaisten chattipalstojen yleistyminen siihen, että normaaleilla keskustelupalstoilla tulee threadeihin yhden sanan tai lauseen välihuutoja? Threadit paisuvat kuin pullataikina, kun jokainen haluaa heittää väliin kommenttinsa sanomatta mitään. Tämä trendi näkyy paitsi Pakkotoistolla, myös vielä selvemmin esim. keho.netissä. Olisi hyvä, jos chatit ja keskustelupalstat pysyisivät omina foorumeinaan, myös tyylillisesti.

eldd sanoi:
Jotta viestini eivät menisi pelkästään moderaattoreiden arvosteluksi, otan esille käyttäjiin liittyvän asian. Olen monesti mietiskellyt, vaikuttaako erilaisten chattipalstojen yleistyminen siihen, että normaaleilla keskustelupalstoilla tulee threadeihin yhden sanan tai lauseen välihuutoja? Threadit paisuvat kuin pullataikina, kun jokainen haluaa heittää väliin kommenttinsa sanomatta mitään. Tämä trendi näkyy paitsi Pakkotoistolla, myös vielä selvemmin esim. keho.netissä. Olisi hyvä, jos chatit ja keskustelupalstat pysyisivät omina foorumeinaan, myös tyylillisesti.

Totta. Näitä yhden hymiön tai sanan viestejä ei pitäisi postata ollenkaan ja niitä moderoidaan jatkuvasti pois. Valitettavasti liikaa pääsee kuitenkin läpi, koska on helvetillinen työ poistaa epäasiallisuudet, yhden hymiön ja sanan viestit yms. Käyttäjät voivat vaikuttaa itse parhaiten olemalla postaamatta edellämainittuja viestejä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom