Kannattaa muuten siirtyä niiden puurokattiloiden syömisestä ihan oikean puuron syöntiin.Originally posted by Kraftwerk n
Itse asiassa syön joka aamu kymmenen litran puurokattilan.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa muuten siirtyä niiden puurokattiloiden syömisestä ihan oikean puuron syöntiin.Originally posted by Kraftwerk n
Itse asiassa syön joka aamu kymmenen litran puurokattilan.
Hmmmm. Tommih ei tainnut tajuta Kraftwerkin pointtia?Originally posted by tommih
Öööh, toihan tekee yhteensä 1100 elikää jätkä on samaa luokkaa ton Anon kanssa. Vittu mitä kusettajii täälläkin:evil: :lol1:
Originally posted by Kraftwerk n
Ikä: 35
PP:300kg

Originally posted by Kroppamies
jos kusettatte niin omapahan on asia, mutta en mä ainakaan saa mielihyvää siitä että kusetan tuloksia.
No mikä siinä oli sitten pointtina??Originally posted by Tomi
Hmmmm. Tommih ei tainnut tajuta Kraftwerkin pointtia?
Liioitella omia tuloksia, koska netissä kaikki on mahdollista.Originally posted by sekosammy
No mikä siinä oli sitten pointtina??

Kyllähän noita ripakinttuja tulee salilla vastaan jotka sanovat kyykännen 200kg mutta eivät kehtaa näyttää ku on selkä kipee tai ovat penkannet 120kg ja todellisuudessa saavat 90kg että temmosta...Originally posted by Tomi
Liioitella omia tuloksia, koska netissä kaikki on mahdollista.![]()

elikkä punttia oon vääntäny nyt semmoset 1v4kk (kyykkyä ja vetoo ehkä viime marraskuusta asti, kun sain vyön). muuta urheilua oon kyllä harrastanu. futista, lätkää (aloitin viime vuonna joukkueessa), pyöräilyä, ympäri pihaa juoksentelua ja kaikkea tämmöistä. ja mitä painoihin tulee, omasta mielestäni olen paska (se ajaa eteenpäin). penkki ja kyykky erityisesti. tarkoitus olisi kuitenkin tänä vuonna vetää 200 maasta, vaikka kiirettä pitääOriginally posted by Harrastelija
Kuinka pitkään oot harrastanu painojen nostelua?? entä muuta urheilua.. Tosi kunnioitettavat tulokset noin nuoreksi..
Originally posted by Turmelioitsia
Kroppamies: Ihan samaa sanoin aikaisemmin....
Ja jos nyt ette yhtään usko mun tuloksia, niin voi tulla vaikka maanantaisin illalla(n. klo 20) tulla katsomaan, kun teen rintareenin gym7:lla, ja jos alotan tekemään penkillä lupaan tehdä satasella ainakin 7 toistoa, vaikka olisi kuinka paska päivä.
Myöskin pari kaveria lukee pakkotoistoa ja he voivat todistaa tuloksiani, jos viittii avata "suunsa".
Originally posted by Turmelioitsia
Megamass:
"Jonkin" aikaa sitten täällä oli samanlainen topikki, ja kaikki vaan aloitti vittuilun, kun postasin tulokset.
Muistakaa että kehitys loppuu tyytyväisyyteen..Veivatkaa pojat , veivatkaa!