Pakkotoisto-tribe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by foobari
Aaaah, Clown on mun kuningas! Käykääs kaikki tsekkaamassa miehen sivut, siellä on logot päivittyneet ja nuo uudet "Pakkotoisto"-tekstit on kans aivan bjuutifuleja! :)

Vielä kun nuo sais isompina niin vois ottaa jalat mukaan ja juosta sit vähä niinku äkkiä T-paitakauppaan. Clown, pliiiiiz!? ;)

Ai hitto noi on pirun hyviä, loistavaa, että joku osaa tehä tollasia. pakko saada toi pakkotoisto paita nopeesti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Clown
Jotain täällä on, mutta lisää tulee... jonain päivänä.
Voi juma Clown, sä oot kone! :D

Upeita tuotoksia - taas kerran! Ja kaikki Pakkis-portsarit huuuuomio, eiks tää "Pakkopoisto" ois kuin luotu teitä varten!? Voi LOLLO! :lol1: Tai vois sen liimata vessankin oveen! Ei hitto, mä tipun kohta tuolilta. :lol2:

Linkki!

Originally posted by Clown
Jotain täällä on, mutta lisää tulee... jonain päivänä.

Tais mennä liian raskaiksi nuo sivut. Pitää niitäkin muuttaa kun aikaa siihen vapautuu.

Minkä takia toi linkki ei toimi? Tahtoo nähdä? Copy/pastea olen kokeillut..

todella upee homma!

Tästä tulee vielä jotakin suurta ja ihmeellistä!!!:D
kyl me nyt muistetaan clownia suurella sydämmellä:kippis1:
nyt kun vaan saatais pyörät pyörimään,tästä tulee semmoinen lumipallo että! missähän alueilla porukka asustelee kun voitais pitää jotain tiettyä kaupunkia minkä ympärillä enemmistö asustelee niin jonain pääkaupunkina ja kauniina kesäpäivänä porukalla kokoontua?!? kohta tästä tehdään rekisteröityny yhdistys!:cool:
sukat pyörii jaloissa:D

Re: todella upee homma!

Originally posted by gladiator
Tästä tulee vielä jotakin suurta ja ihmeellistä!!!:D
kyl me nyt muistetaan clownia suurella sydämmellä:kippis1:
nyt kun vaan saatais pyörät pyörimään,tästä tulee semmoinen lumipallo että! missähän alueilla porukka asustelee kun voitais pitää jotain tiettyä kaupunkia minkä ympärillä enemmistö asustelee niin jonain pääkaupunkina ja kauniina kesäpäivänä porukalla kokoontua?!? kohta tästä tehdään rekisteröityny yhdistys!:cool:

Miten ois lahti? mä ainakin asun lähellä... muista en tiedä

Re: todella upee homma!

kohta tästä tehdään rekisteröityny yhdistys!:cool:
No tuollaisten asioiden kanssa jäitä hattuun. Nämä tälläiset asiat tapahtuu sitten vain ja ainoastaan ylläpidon toimesta, jos tapahtuu. Pakkotoisto ja Pakkotoisto.com on kuitenkin molemmat niin vakiintuineita käsitteitä, että ylläpidolla on tuohon oikeudet ilman erillisiä byrokraattisia kiemuroita ja patentti-, ym. rekisteröity tavaramerkki -hakemuksia. Ainakin kahden asianajajan mukaan. :)

Mikä tarve tätä nyt olisi edes rekisteröidä yhdistykseksi tai yritykseksi? Sitten kun tulee tuloja miljuunia vippi maksuina? :D Vitsi vitsi

Entäs uskontokunnaks :) No oikei menee aikas pitkälle jo. Jospa vähän menis jäähdyttelee

jees

no en mä sitä kyl tosissaan sanonu että rekistöröidytään,se oli vaan heitto että tästä vois tulla viä tosi suurta:D
ensimmäinen suomessa aktiivi punttisali harrastajaryhmä jolla tulee oleen ties mitä yhteisiä tapahtumaa ja kaikkee jutskaa!
onhan tää nyt jo todellaki ainutlaatuista suomes,mut miks jättää se tähän ku tästä voi tulla vielä isompaa
:kippis1: mitä enemmän ulkopuolinen porukka saa tietää näistä kuvioista,sitä enemmän jäseniä,edes autetaan suomen kehonrakennusta,nuoret innostuis enemmän kehonrakennuksesta ja terveellisistä elämän tavoista,mitä enemmän jäseniä enemmän jäsen maksuja ja sponsorit tyytyväisiä....sitä rataa!musta kuulostaa tosi upeelta!!!:D

Re: jees

no en mä sitä kyl tosissaan sanonu että rekistöröidytään,se oli vaan heitto että tästä vois tulla viä tosi suurta:D
ensimmäinen suomessa aktiivi punttisali harrastajaryhmä jolla tulee oleen ties mitä yhteisiä tapahtumaa ja kaikkee jutskaa!
onhan tää nyt jo todellaki ainutlaatuista suomes,mut miks jättää se tähän ku tästä voi tulla vielä isompaa
:kippis1: mitä enemmän ulkopuolinen porukka saa tietää näistä kuvioista,sitä enemmän jäseniä,edes autetaan suomen kehonrakennusta,nuoret innostuis enemmän kehonrakennuksesta ja terveellisistä elämän tavoista,mitä enemmän jäseniä enemmän jäsen maksuja ja sponsorit tyytyväisiä....sitä rataa!musta kuulostaa tosi upeelta!!!:D

Eikös kehonrakennus oo pitkää ollu laskussa urheilulajien joukossa?

...kele!! Ei toimi nuo linkit ees copy/pastella. Tahtoo myös nähdä millaisia kuveja on suunniteltu...

Originally posted by Iceman
...kele!! Ei toimi nuo linkit ees copy/pastella. Tahtoo myös nähdä millaisia kuveja on suunniteltu...

itselläni näkyivät vasta kun otin proxypalvelimen välistä poies.

Originally posted by nikke1

Mitäköhän lätsien painattaminen maksaa? perkeleen kalliita varmaan jos on laadukkaita lippiksiä.

Brodeeraus lienee oikea sana tähänkin, tulis hienoja, mut prkl kalliita. Netistä löyty ainakin äkkiseltään Brodeerausta ja samanlaisia on varmasti paljon muitakin, jos tarjouspyynnön tekisi jos kiinnostusta löytyy. Mitähän siitä olis valmis maksamaan? 10-20 €?

Tai sitten toi P logo pipoihin, ni sakkia ei ota pannuun ne pipopää treenaajat

Mä olen töissä maahantuojalla.
Ottakaa modet yhteyttä jos noi pipot / lippikset ja brodeeraukset kiinnostaa. Vanhat roinaforumpaidatkin muuten tuli meidän firmasta. (toki ne painettiin muualla) <-- toi on meidän asiakas sieltä ne tulee maksamaan helvetisti enemmän.

Jukulaude...jos semmosia "gangsta" tyylisiä pipoja valmistetaan P-logolla ni haluun semmosen hetimiten...

Kyllä tämä jannu ainakin kulkee kesät univormu päällä, musta pakkotoisto lippalakki ja t-paita. :) Tiää vaikka joku "veli/sisko" antais alennusta jostain, ite ainakin antaisin, "Tosta alennusta kun sullakin varmaan menee kaikki rahat nettilaskuihin."

Originally posted by nikke1
Kyllä tämä jannu ainakin kulkee kesät univormu päällä, musta pakkotoisto lippalakki ja t-paita. :) Tiää vaikka joku "veli/sisko" antais alennusta jostain, ite ainakin antaisin, "Tosta alennusta kun sullakin varmaan menee kaikki rahat nettilaskuihin."

:lol2:

Originally posted by Erik-loka
Jukulaude...jos semmosia "gangsta" tyylisiä pipoja valmistetaan P-logolla ni haluun semmosen hetimiten...

Oikeestaan mä voisin virittää ensiviikolla töissä mallin ja laittaa siitä tänne kuvan.

Hyvä idea, mut toivottavasti tää ei paisu miljoon pisnekseksi, kohta saa pakkotoisto hiirimattoja, peflettejä, kalsareita, takkeja, maihareita, sormuksia, kaulaliinoja, auton peitteitä, 50 m2 lainapeitteitä, korvanlämmittiä, pakkis spärdäreitä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom