Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL! :DOriginally posted by Sanniella
Voe ei mitä juttua :lol2: ,hieno idea thow...Noi tanssi askeleet tarvii siis opetella..:lol1: .Paidasta vielä,en minäkään tohdi vielä päälleni sitä kiskoa,jollei takapuolelle sitten saa tekstiä>NOVIISI<..Ehkä keväällä sitten:p
Originally posted by foobari
Tätä on vaikea uskoa todeksi. Kuuntelin äsken Rammsteinia (Du Hast) ja huomasin eräässä kohdassa jotain outoa. Kelasin ja kelasin kyseistä kohtaa mutta en saanut siitä mitään selvää, se vain kuulosti jotenkin oudolta. Sitten hetken mielijohteesta koitin soittaa pätkän takaperin. Napakymppi! Olisihan tämä tietysti pitänyt jo arvata Till Lindemanin miehekkäästä olemuksesta.
Ohessa kyseinen klippi, outo ääni n. 4 sekunnin kohdalla:
clip1
Ja sama takaperin:
clip2
;)
Originally posted by PanaSync
Eli mikä tää napakymppi sit on?
tuossa on jo ideaa, itse ainankin kannatan.Originally posted by lazki
Jos jostain saisi tilattua semmosen pakkotoisto.com - tarran, niin voisin minä sen ihan mielelläni autoon laittaa kiinni. Vielä jos siinä lukis se Protected by Pakkotoisto-brotherhood, niin ei olis enää pelkoa sterkkojen häviämisestä tms.
Mä sanoisin että ottaa ne kaiuttimet pois sieltä pepusta. :kippis1:Originally posted by ]abe
Tuohon foobarin musapätkähommaan sanoisin että aika pepusta...
Kannatetaan. :DOriginally posted by ]abe
esim. suhteellisen pienikokoinen tarra jossa olis vaikka ( ) hulkin kuva ja pieni slogan "Joukossa voima tiivistyy - pakkotoisto.com"
Alahan hulgendaari päivittämään omia pose kuvia...:DOriginally posted by Hulkki
Kannatetaan. :D
Tulossa on. Helmikuun lopun dieettitauolla otetaan ja joskus marraskuun alussa ovat kaikkien pällisteltävinä, silloin et ole ainoa joka nauraa. Lihat nimittäin katoaa tässä pikku hiljaa kiristellessä. :mad2:Originally posted by sekosammy
Alahan hulgendaari päivittämään omia pose kuvia...:D
Originally posted by naiskovis
Mulle on tullut paha tapa kysellä ison näköisiltä miehiltä, että luetkos pakkotoistoa, plääh ei ole yksikään vielä myöntänyt lukevansa.
samaa tripod-kuvaa tarjoilee..Originally posted by Clown
Toimiikohan nämä nyt. Let's see..