Pakkotoisto-tribe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: hoi ylläpito!

Originally posted by foobari
Hei oliskos ylläpidolla ihan virallista kantaa tähän logo-asiaan. Meinaan vaan, että olis varmaan kuitenkin kaikkien edun mukaista valita yksi logomalli joka sitten leviää (tai ei) ihmisten lippiksiin ja T-paitoihin. Hommanhan vois hoitaa vaikka äänestämällä tai muuten demokraattisesti ihan vaan nuijan kopautuksella. Itse olisin tällä hetkellä kallistumassa tuohon Wilun yksinkertaistettuun "P"-logoon. On se hieno!

Hmmmm, taidanpa tästä jo kohta kipaista ostoksille: "P"-hiirimatto, "P"-T-paita, "P"-kalenteri, "P"-pipo, "P"-kakku, "P"-tarrat, "P"-takki, ... :hmmm:

Äänestys pystyyn vaan! mun mielestä sais olla pari kolme virallista logoa
P-logo on kyllä ihan jees ja selässä vois lukee pakkotoisto.com vaikka tolla treblan tyylillä!

Originally posted by Wilu
Clown! Loistavia logoja. Mutta mun mielestä, toi logo aiheuttaa ehkä liikaa negatiivisia mielleyhtymiä... Ehkä "aistikkaampi" versio olis ton liitteen lainen?

Tämän logon kannalla olen myös minä. Paidan selässä voisi lukea www.pakkotoisto.com ja edessä olisi sitten tuo P-logo

Joo neuvotellaan ylläpidon kanssa. Ei siis olla vielä kummemmin tästä juteltu. Mutta foobari, saisitko esim. tuosta mun ehdotelmasta tehtyä TIFF:in tai mileuiten vektorimallin, joka skaalautuu hyvin?... JPG tai ede BMP se ei missään nimessä voi olla.

Paitaan pitäis varmaan tulla jotain melko yksinkertasta, mutta väsäsin kuitenkin tällasen:

Liitteet

• ptliekit.jpg
    ptliekit.jpg
    22,6 KB · Katsottu: 502
Originally posted by Wilu
Mutta foobari, saisitko esim. tuosta mun ehdotelmasta tehtyä TIFF:in tai mileuiten vektorimallin, joka skaalautuu hyvin?... JPG tai ede BMP se ei missään nimessä voi olla.
Joo saisin. Ja kun sanon "saisin", tarkoitan: "no en tietenkään saa". See quote below.
Kykyni ovat rajalliset graafisen suunnittelun alalla, mutta löytyisikö "meistä" osaava taiteellinen henkilö, kuka suunnittelisi meille huomaamattoman, tyylikkään, sinänsä abstraktin, helposti kaukaakin tunnistettavan, pienessä koossa toimivan, mutta myös ylöspäin skaalautuvan logon?
Mut kyllähän jpeg tai vaikka bmp toimii hienosti kunhan orggis on vaan tarpeeksi iso.

Huhuuu... kuuleeko Clown?!
Voisitko sinä muuttaa helposti(?) alkuperäistä logoa tuohon Wilun "P"-ehdotuksen suuntaan, ja liimata sen vaikka jonnekin webbisivuun niin maan mahottoman isona orggiskokona. Koko brotherhood jää sulle velkaa. :D

[niggamurteella] Later bro's, and "P" to your mutha!

Aaaah, Clown on mun kuningas! Käykääs kaikki tsekkaamassa miehen sivut, siellä on logot päivittyneet ja nuo uudet "Pakkotoisto"-tekstit on kans aivan bjuutifuleja! :)

Vielä kun nuo sais isompina niin vois ottaa jalat mukaan ja juosta sit vähä niinku äkkiä T-paitakauppaan. Clown, pliiiiiz!? ;)

Eikös Corel Draw:lla pysty muokkamaan jpegit sun muut vektoreiksi? Eli sitten voisi skaalata mielin määrin...LOL tuo Hulkki-sticker :lol1:

Aaaah, Clown on mun kuningas! Käykääs kaikki tsekkaamassa miehen sivut, siellä on logot päivittyneet ja nuo uudet "Pakkotoisto"-tekstit on kans aivan bjuutifuleja! :)

Vielä kun nuo sais isompina niin vois ottaa jalat mukaan ja juosta sit vähä niinku äkkiä T-paitakauppaan. Clown, pliiiiiz!? ;)

On kyllä tosi hieno tuo t-paita, jonka Clown on suunnitellut. Tilaisin varmaan heti, jos joku teettäis enemmän. Itsellä on vähän huonoja kokemuksia t-paitojen painatuksesta, aina on joku mättänyt. Kai se myös tulis halvemmaksi isompana eränä. Hupparikin olis hieno.

Originally posted by Mike
Clown, sait noilla logoilla pelattua itsesi VIPiksi, tuleppas chattiin kun kerkeät niin hierotaan suhun mangoöljyä ja tuodaan sulle kasoittain heldelmäkoreja.
:kippis1:
...ja nostetaan vielä puntitkin sun puolesta tästä eteenpäin! :D

Liityn ylistyskuoroon, upeeta jälkeä Clownilta!! Treblan liekkilogo on myös hiano!

Nyt vaan LRP kehimään kunnon pakkotoisto.com tuotesarjaa: tuoppi, collegepaita, lippahattu, t-paita, pipo, lakanat, alkkarit, sukat, nostovyö, siteet, deodorantti, after shave, sähköinen selänraaputin, laama- ja muurahaiskarhupehmolelut yms. tuotteet erilaisilla pakkislogoilla. Hittikamaa! :lol2:

Jotain täällä on, mutta lisää tulee... jonain päivänä.

Tais mennä liian raskaiksi nuo sivut. Pitää niitäkin muuttaa kun aikaa siihen vapautuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom