Originally posted by trebla
Tässä mun logoehdotus :D
Aika häijy on kyllä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä mun logoehdotus :D
Originally posted by foobari
Hei oliskos ylläpidolla ihan virallista kantaa tähän logo-asiaan. Meinaan vaan, että olis varmaan kuitenkin kaikkien edun mukaista valita yksi logomalli joka sitten leviää (tai ei) ihmisten lippiksiin ja T-paitoihin. Hommanhan vois hoitaa vaikka äänestämällä tai muuten demokraattisesti ihan vaan nuijan kopautuksella. Itse olisin tällä hetkellä kallistumassa tuohon Wilun yksinkertaistettuun "P"-logoon. On se hieno!
Hmmmm, taidanpa tästä jo kohta kipaista ostoksille: "P"-hiirimatto, "P"-T-paita, "P"-kalenteri, "P"-pipo, "P"-kakku, "P"-tarrat, "P"-takki, ... :hmmm:
Voisin tässä kipeänä ollessa opetella photoshopilla jotain kikkoja ja vääntää muutamat logot lisää ;)
Originally posted by Wilu
Clown! Loistavia logoja. Mutta mun mielestä, toi logo aiheuttaa ehkä liikaa negatiivisia mielleyhtymiä... Ehkä "aistikkaampi" versio olis ton liitteen lainen?
Originally posted by Kaljaveikko
Tämän logon kannalla olen myös minä. Paidan selässä voisi lukea www.pakkotoisto.com ja edessä olisi sitten tuo P-logo
Originally posted by makew
Muuten kauan oot treenannu?
Joo saisin. Ja kun sanon "saisin", tarkoitan: "no en tietenkään saa". See quote below.Originally posted by Wilu
Mutta foobari, saisitko esim. tuosta mun ehdotelmasta tehtyä TIFF:in tai mileuiten vektorimallin, joka skaalautuu hyvin?... JPG tai ede BMP se ei missään nimessä voi olla.
Mut kyllähän jpeg tai vaikka bmp toimii hienosti kunhan orggis on vaan tarpeeksi iso.Originally posted by foobari
Kykyni ovat rajalliset graafisen suunnittelun alalla, mutta löytyisikö "meistä" osaava taiteellinen henkilö, kuka suunnittelisi meille huomaamattoman, tyylikkään, sinänsä abstraktin, helposti kaukaakin tunnistettavan, pienessä koossa toimivan, mutta myös ylöspäin skaalautuvan logon?
Originally posted by foobari
Aaaah, Clown on mun kuningas! Käykääs kaikki tsekkaamassa miehen sivut, siellä on logot päivittyneet ja nuo uudet "Pakkotoisto"-tekstit on kans aivan bjuutifuleja!
Vielä kun nuo sais isompina niin vois ottaa jalat mukaan ja juosta sit vähä niinku äkkiä T-paitakauppaan. Clown, pliiiiiz!? ;)
...ja nostetaan vielä puntitkin sun puolesta tästä eteenpäin! :DOriginally posted by Mike
Clown, sait noilla logoilla pelattua itsesi VIPiksi, tuleppas chattiin kun kerkeät niin hierotaan suhun mangoöljyä ja tuodaan sulle kasoittain heldelmäkoreja.
:kippis1: