Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Mulla näkyy koneella edelleenkin vain ja ainoastaan tuo Fastin mainos tuolla ylhäällä. Kännyllä sitten näkyy enemmän mainoksia.

edit. Jaa näkyy se tuo ikean mainoskin tuossa vilahtavan ihan hetken aikaa.

Mulla näkyy ylhäällä nyt aina Fast + 3 muuta mainosta, ja yksi sitten ketjun jälkeen sivun lopussa. Fast on aina sama, mutta muut 3 tai 4 on usein sama verkkiksen mainos.

Jaa no otetaas sen verran takaisin edellistä et kun oikeen useamman kerran klikkailee uudet viestit ja foorumi namiskoja niin muitakin mainoksia näkyy, liekkö joku parhaillaan säätelee ku aiemmin ei näkyny ollenkaan muita kuin Fastin. Tai sitten olen ollut uutispimennossa :D

Mitäs tämän videon uppaamisessa on mennyt vikaan? Näkymä siis iPhonesta. Alapuolella pelkkää tyhjää.

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    40,1 KB · Katsottu: 153
Mitäs tämän videon uppaamisessa on mennyt vikaan? Näkymä siis iPhonesta. Alapuolella pelkkää tyhjää.
Videoo tuskin saa upata?

Paras tehdä pakkisnickillä YouTube kanava ja sinne lykkää.
Videoiden esitys netissä on muutenkin niin tähtitiedettä että paras toimivuus saadaan jos ne on Vimeossa, Youtubessa, tms. Jos Xenforossa edes on videotoistin, niin tuskin se vertaa millään tasolla noihin isoihin palveluihin.

Termit hukassa. Siis Munakas on linkittänyt tuonne Nyyssölän ketjuun youtube videon. Desktop-koneella sivu ja linkitys näkyy ainakin Operalla ja Vivaldilla aivan oikein, mutta iPhonen safarilla tulee tuon kuvankaltainen teksti. Kun sivustoa vierittää alaspäin ei ketjussa ole muuta kuin tyhjää (vierityspalkki menee kuitenkin hyvin hitaasti alaspäin). Olen uudelleen ladannut sivun monta kertaa, mutta aina sama juttu.

Jännä ettei toimisi, kuitekin YouTube video.

Nyt ei enää näy tuossa vasemmalla kirjoittajan tiedoissa ikää - pystyykö sen nostamaan näkyviin esim. Trophy Pointsien tilalle (niille ketkä ovat ikänsä omiin tietoihinsa laittaneet)?

Pitää varmaan Miken luoda semmonen detalji käyttäjäboksiin jotta näkyy, ikä kuitenkin asetettu.

Siellä oli asetus että näytä ikä muodossa X mutta taitaa koskea vain jos menee henkilön profiiliin.

Pitää varmaan Miken luoda semmonen detalji käyttäjäboksiin jotta näkyy, ikä kuitenkin asetettu.

Siellä oli asetus että näytä ikä muodossa X mutta taitaa koskea vain jos menee henkilön profiiliin.

Tällä hetkellä se ikä näkyy, kun klikkaa käyttäjän avataria. Sieltä aukeaa se user boxi, jossa ikä näkyy mikäli se on näkymään laitettu.
Olisihan se tietysti ihan näppärä tuossa suoraan muiden tietojen seassa avatarin alla.

Oma mielipide on, että noi Likes Received ja Aktiivisuuspisteet on vähän turhia tuossa sivussa näytillä kaikista, vaikka eivät tietty sinänsä haittaa. Mutta mielummin saisi olla se ikä :)

Oma mielipide on, että noi Likes Received ja Aktiivisuuspisteet on vähän turhia tuossa sivussa näytillä kaikista, vaikka eivät tietty sinänsä haittaa. Mutta mielummin saisi olla se ikä :)
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan, mutta tästähän on näemmä jo puhuttu. Mua ärsyttää toi "trophy points", mitä helvettiä?! Trophy? Really? :D Tykkäyksien näkyminenkin on aika turhaa.
Kiva olisi, että, että näkyisi ikä (jos se on asetettu näkymään), koska ei mua kiinnosta mennä kenenkään profiileja sen enempää kurkkimaan. Vielä vähemmän kiinnostaa mitkään kikkelinnysväyspisteet. Muuten ihan ok.

^ Joo, ei kiinnosta alkaa tutkiman profiilia sen kummemmin, vaikka joskus joitakin viestejä lukiessa kirjoittajan ikä antaakin vähän perspektiiviä viestin tulkintaan. Siksi olisi kiva, jos iän saisi entiseen tyyliin näkyväksi.
(Tosin olen niitä, joiden mielestä iän pitäisi olla pakollinen tieto ja kaikilla näkyvissä - luulen, että turhat kierrosten otot viesteistä vähenisivät, jos entistä useammin muut pystyisivät viestejä lukiessaan sijoittamaan sisällön kirjoittajan iän kontekstiin.)

Back
Ylös Bottom