Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hyötyhän on muualla kuin selaimessa. Mutta mulla itellä on 3kpl 30 tuuman näyttöjä. Vasemmassa on maili ja spotify. Keskellä pääselain täydessä koossa. Oikeassa näytössä imessaget ja toinen selain.Ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä pointti on isossa näytössä (resoluutiossa), jos sitä ei hyödynnä mitenkään, vaan venyttää nettisivut koko ruudun kokoisiksi? Eikö idea ole juuri päinvastainen, että mahtuisi enemmän ikkunoita rinnakkain.
No hyötyhän on muualla kuin selaimessa. Mutta mulla itellä on 3kpl 30 tuuman näyttöjä. Vasemmassa on maili ja spotify. Keskellä pääselain täydessä koossa. Oikeassa näytössä imessaget ja toinen selain.
Joo kirjottelin kans tästä aiemmin, ne on tosi näkymättömät nyt.Oisko mahdollista saada tykkäykset sigun yläpuolelle ja samalla borderit siitä elementistä veke?
Toki ne saattaa kohdentaa mainoksia erikseen mobiilissa.On varmaan ihan tarkoituksella? mut ihmettelin tossa vaan et kun kännyllä selaan pakkista niin näkyy mainoksia mitä taas koneella selatessa ei näy ollenkaan, esim tuo jenkki ja hesarin mainos ei näy koneella selatessa ollenkaan. Eikä ole mitään blokkereita käytössä kun mainokset ei itseä häiritse millään tavalla, pisti vaan silmään moinen. Ja chromella selailen sekä koneella et kännyllä.
On varmaan ihan tarkoituksella? mut ihmettelin tossa vaan et kun kännyllä selaan pakkista niin näkyy mainoksia mitä taas koneella selatessa ei näy ollenkaan, esim tuo jenkki ja hesarin mainos ei näy koneella selatessa ollenkaan. Eikä ole mitään blokkereita käytössä kun mainokset ei itseä häiritse millään tavalla, pisti vaan silmään moinen. Ja chromella selailen sekä koneella et kännyllä.
Ketjut jotka sisältävät uusia lukemattomia viestejä eivät myöskään taida näkyä enää boldattuina.
Vie hiiri tonne oikeaan yläkulmaan ja nimesi päälle, siinä on asetukset tarjolla sitten.Mistäs tässä uudessa pakkotoistossa saa ton sigun pois? Jostain syystä mulle ilmesty joku kristuksen aikanen signature tuohon...
Pääseekö kännykällä käyttämään "täysversiota" eli tietokonenäkymää? Mulla ei ole tietokonetta nykyään ollenkaan ja olis kiva nähdä miltä näyttää.
Ja pääseekö mobiililla ketjua avatessa suoraan vikaan postiin?
Menee hetki totutella kun tottunut tapatalkkiin, oli se vaan niin hyvä (vanha versio)