Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvien bugaaminen johtuu käyttäjistä, jotka käyttää uBlockia, adBlockia jne. Blockerit kusee flash uploaderin.
Blockerit on homoja softia muutenkin.
No bugaako sun liitteiden uppaus jos et täällä pidä sitä päällä? Että onko se globaali sitten, vai pelkästään sivukohtainen riippuen onko se päällä.
Ongelma on vain kuvan uppaajilla jotka käyttää blockereita, ei katsojilla.Mä en ole kuullutkaan tommosista blockereista, että jos ei Chromessa oletuksena noita ole, niin sitten ei kyllä mun kohdalla ole kyse mistään blockereista? Ja siis kuvaongelma oli vain noissa "attached dias" jutuissa, ei tossa tyylissä linkittää kuva, jota mäkin käytin.
On se juu.Onko tarkoituksellista, että satunnaisesti threadien alussa näkyy neljäkin mainosta päällekäin? Mobiilissa se on hiukan häiritsevää, tietokoneella en tiedä tekeekö samaa.
Edit tarkoitan siis Improve Median mainoksia joita nåkyy kolme tai välillä neljä päällekkäin.
Voi olla kysyttykin jo, mutta saako tässä uudessa versiossa muutettua viestien määrää per sivu? Aiemmassa oli mahdollista muistaakseni saada 40 viestiä yhdelle sivulle, mutta nyt ainakin mun asetuksilla viestimäärä yhdellä sivulla on 20. Asetuksista en löytänyt mahdollisuutta muuttaa tätä.