Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Kuvien bugaaminen johtuu käyttäjistä, jotka käyttää uBlockia, adBlockia jne. Blockerit kusee flash uploaderin.

Blockerit on homoja softia muutenkin.

Mä kyllä käytän adblockia random selauksessa, mutta esim. Pakkotoistolla se ei ole päällä.
En halua nähdä jokaista mainosta, jonka interweb haluaisi ruudulleni tunkea, valikoidusti vaan niillä saiteilla missä tulee enemmän vietettyä aikaa. Niinkuin täällä.

No bugaako sun liitteiden uppaus jos et täällä pidä sitä päällä? Että onko se globaali sitten, vai pelkästään sivukohtainen riippuen onko se päällä.

Mä en ole tähän mennessä upannut omalta koneelta mitään, ainoastaan linkittänyt suoraan netistä. Ne on aina toimineet kunnolla.
Testaanpa tähän nyt samantien toimiiko:
ipv4.webp

edit:
näyttäisi toimivan.
Mulla on adblock niin, että pakkotoistolla on kokonaan disabloitu. Eli ei näytä sotkevan mitään.

Se on yksi syy miksi en ole koskaan käyttänyt adblockin mitään variaatiota.
Tiedän että on pieni chance niiden hajottavan sivustojen oikeita toimintoja.
Riitää syyksi skipata.

Aika jännä että mulla on esim adblocker päällä mutta jostain syystä se on aina näyttäny tuon ison fastin mainoksen. Sen takia en edes tajunnut että se on päällä.

Mä en ole kuullutkaan tommosista blockereista, että jos ei Chromessa oletuksena noita ole, niin sitten ei kyllä mun kohdalla ole kyse mistään blockereista? Ja siis kuvaongelma oli vain noissa "attached dias" jutuissa, ei tossa tyylissä linkittää kuva, jota mäkin käytin.

Mä en ole kuullutkaan tommosista blockereista, että jos ei Chromessa oletuksena noita ole, niin sitten ei kyllä mun kohdalla ole kyse mistään blockereista? Ja siis kuvaongelma oli vain noissa "attached dias" jutuissa, ei tossa tyylissä linkittää kuva, jota mäkin käytin.
Ongelma on vain kuvan uppaajilla jotka käyttää blockereita, ei katsojilla.

Joo, boldaukset ei toimi mullakaan.
Ei quoteissa eikä muutenkaan.

Miksi toisilla voi olla pidempi signature kuin toisilla?

Esim:

i47m27H.png

Ja kun itse haluaisin vain runon alkuperäisen säilyttämisen takia vielä yhden rivin (neljännen) käyttöön, niin ei onnistu:

P1TNKgx.png

Signaturejen kanssa on vissiin sama kun profiilikuvilla alkuun siirron jälkeen. Eli siinä ne tulivat taas näkyviin ex-vipeillekin ja nyt he eivät saa niitä pois tai muokattua, kun ei taviskäyttäjillä ole oikeuksia tarpeeksi.

Onko tarkoituksellista, että satunnaisesti threadien alussa näkyy neljäkin mainosta päällekäin? Mobiilissa se on hiukan häiritsevää, tietokoneella en tiedä tekeekö samaa.
Edit tarkoitan siis Improve Median mainoksia joita nåkyy kolme tai välillä neljä päällekkäin.

Onko tarkoituksellista, että satunnaisesti threadien alussa näkyy neljäkin mainosta päällekäin? Mobiilissa se on hiukan häiritsevää, tietokoneella en tiedä tekeekö samaa.
Edit tarkoitan siis Improve Median mainoksia joita nåkyy kolme tai välillä neljä päällekkäin.
On se juu.
Mullakin näkyy nyt jopa kolme niitä välilllä.
Aiemmin oli mm. neljäkin verkkiksen mainosta.

Voi olla kysyttykin jo, mutta saako tässä uudessa versiossa muutettua viestien määrää per sivu? Aiemmassa oli mahdollista muistaakseni saada 40 viestiä yhdelle sivulle, mutta nyt ainakin mun asetuksilla viestimäärä yhdellä sivulla on 20. Asetuksista en löytänyt mahdollisuutta muuttaa tätä.

Voi olla kysyttykin jo, mutta saako tässä uudessa versiossa muutettua viestien määrää per sivu? Aiemmassa oli mahdollista muistaakseni saada 40 viestiä yhdelle sivulle, mutta nyt ainakin mun asetuksilla viestimäärä yhdellä sivulla on 20. Asetuksista en löytänyt mahdollisuutta muuttaa tätä.

Ei pysty ainakaan tällä hetkellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom