Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lakkasi? Toimi siis tällä uudella alustalla aiemmin?Minulla lakkasi mene viimeisimpään postiin -toiminto pelittämästä. Onko tarkoituksellista tai onko tulossa uutta nappia?
Luitko aiemmin siitä että foorumi toimi www. ja ilman?Näyttää heittävän pihalle tietokoneen selaimella kun "istunto on vanhentunut" vaikka tietokone on päällä koko ajan, rasti muista minuy ruudussa ja ihan valikosta valitaan esim foorumi.
Siis painoin Forums valikkoa kun kone oli seissyt pari tuntia jolloin heitti pihalle. En käyttänyt mitään itse määriteltyjä osotteita.Luitko aiemmin siitä että foorumi toimi www. ja ilman?
Tsekkaa onko aina sama, pitäisi olla ilman www.
Kirjautumiset on erilliset noissa.
.
Joo siis se kellonajasta painaminen ei toiminut noin tuntiin tuossa aamulla, mutta nyt on taas toiminut. Mikä lie bugi ollut.Lakkasi? Toimi siis tällä uudella alustalla aiemmin?
Vai tarkoitatko ettet täältä löydä sitä vastaavaa?
Se on listausnäkymässä oikeassa laidassa se nickin alla oleva "kellonaika", sitä klikkaa:
Luitko aiemmin siitä että foorumi toimi www. ja ilman?
EDIT:
Scratch that. Mike tais tehdä sen redirectin ettei enää voi käyttää www. kanssa, paitsi galleriaa.
Tosin voisiko vielä jollain laitteella hetken syystä tai toisesta tehdä niin, ei mun mielestä mutta who knows.
Niin, kelasin vaan et koskahan toi muutos tuli ettei voi enää käyttää www kanssa. Nyt tuntuu meinaan pakottavan non-www puolelle.Siis painoin Forums valikkoa kun kone oli seissyt pari tuntia jolloin heitti pihalle. En käyttänyt mitään itse määriteltyjä osotteita.
Joo kai tääl random häröilyä voi esiintyä kun tuunaillaan kaikenlaista.Joo siis se kellonajasta painaminen ei toiminut noin tuntiin tuossa aamulla, mutta nyt on taas toiminut. Mikä lie bugi ollut.
Käännä landscapeen, niin toimii. Sama kaikille muillekin jotka mobiilissa editoivat.+ viestien editointa mahdotonta 5" androidilla. Teksti näkyy ylhäältä alas yhden kirjaimen levyisenä pötkönä..
Eilen laitettiin https pakotus päälle.Lakkasi? Toimi siis tällä uudella alustalla aiemmin?
Vai tarkoitatko ettet täältä löydä sitä vastaavaa?
Se on listausnäkymässä oikeassa laidassa se nickin alla oleva "kellonaika", sitä klikkaa:
Luitko aiemmin siitä että foorumi toimi www. ja ilman?
EDIT:
Scratch that. Mike tais tehdä sen redirectin ettei enää voi käyttää www. kanssa, paitsi galleriaa.
Tosin voisiko vielä jollain laitteella hetken syystä tai toisesta tehdä niin, ei mun mielestä mutta who knows.
Google indeksoi kokoajan ja hiljalleen alkaa linkit osumaan. Me ei siihen voida vaikuttaa.Googlettamalla etityt threadit heittää suoraan ensimmäiselle sivulle, esim jos joku tietty viesti on vaikka sivulla 50, mutta kun klikkaa googlen linkkiä niin päätyy automaattisesti ensimmäiselle sivulle.
wut?Muistutuksena www-pakotus domainille, ettei ole kahta rinnakkaista: pakkotoisto.com ja www.pakkotoisto.com
Outoa, mulla känny ei pakota.wut?
Muistutus kelle?
Nyt johtaa kaikki neljä (www/ssl) versiota aina https://pakkotoisto.com/ kuten pitäisi.
PS. Jos Terminator2 haluat vanhan avataris niin nehän saa tongittua selaimen cachesta.
Onkohan jo kysytty, mutta kysytään uudestaan, että onko tulossa/mahdollista saada sitä puna/valkoista pallukkaa tmv. ketjun viereen jos siihen on itse kirjoittanut. Nyt siinä on ketjun aloittajan avatari ja se on vähän turha, koska suurin osa ketjuista on ei-VIP:n aloittamia ja on vain harmaa ? -merkki.