Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Näyttää heittävän pihalle tietokoneen selaimella kun "istunto on vanhentunut" vaikka tietokone on päällä koko ajan, rasti muista minuy ruudussa ja ihan valikosta valitaan esim foorumi.

Minulla lakkasi mene viimeisimpään postiin -toiminto pelittämästä. Onko tarkoituksellista tai onko tulossa uutta nappia?
Lakkasi? Toimi siis tällä uudella alustalla aiemmin?
Vai tarkoitatko ettet täältä löydä sitä vastaavaa?

Se on listausnäkymässä oikeassa laidassa se nickin alla oleva "kellonaika", sitä klikkaa:

eLQ33LU.png

Näyttää heittävän pihalle tietokoneen selaimella kun "istunto on vanhentunut" vaikka tietokone on päällä koko ajan, rasti muista minuy ruudussa ja ihan valikosta valitaan esim foorumi.
Luitko aiemmin siitä että foorumi toimi www. ja ilman?

Tsekkaa onko aina sama, pitäisi olla ilman www.
Kirjautumiset on erilliset noissa.

EDIT:
Scratch that.
Mike tais tehdä sen redirectin ettei enää voi käyttää www. kanssa, paitsi galleriaa.
Tosin voisiko vielä jollain laitteella hetken syystä tai toisesta tehdä niin, ei mun mielestä mutta who knows.

.
Siis painoin Forums valikkoa kun kone oli seissyt pari tuntia jolloin heitti pihalle. En käyttänyt mitään itse määriteltyjä osotteita.

Se on listausnäkymässä oikeassa laidassa se nickin alla oleva "kellonaika", sitä klikkaa:

eLQ33LU.png

EDIT:
Scratch that.
Mike tais tehdä sen redirectin ettei enää voi käyttää www. kanssa, paitsi galleriaa.
Tosin voisiko vielä jollain laitteella hetken syystä tai toisesta tehdä niin, ei mun mielestä mutta who knows.
Joo siis se kellonajasta painaminen ei toiminut noin tuntiin tuossa aamulla, mutta nyt on taas toiminut. Mikä lie bugi ollut.

Siis painoin Forums valikkoa kun kone oli seissyt pari tuntia jolloin heitti pihalle. En käyttänyt mitään itse määriteltyjä osotteita.
Niin, kelasin vaan et koskahan toi muutos tuli ettei voi enää käyttää www kanssa. Nyt tuntuu meinaan pakottavan non-www puolelle.
Meinaan ellen väärin muista, niin jos oli www ja klikkas Forums nappia niin se heitti non-www puolelle, eli sit oli se eri logini. Ainakin jostain linkistä se vei sinne oikeaan, eli non-www versioon.

Joo siis se kellonajasta painaminen ei toiminut noin tuntiin tuossa aamulla, mutta nyt on taas toiminut. Mikä lie bugi ollut.
Joo kai tääl random häröilyä voi esiintyä kun tuunaillaan kaikenlaista.

Googlettamalla etityt threadit heittää suoraan ensimmäiselle sivulle, esim jos joku tietty viesti on vaikka sivulla 50, mutta kun klikkaa googlen linkkiä niin päätyy automaattisesti ensimmäiselle sivulle.

+ viestien editointa mahdotonta 5" androidilla. Teksti näkyy ylhäältä alas yhden kirjaimen levyisenä pötkönä..
Käännä landscapeen, niin toimii. Sama kaikille muillekin jotka mobiilissa editoivat.

eLQ33LU.png

EDIT:
Scratch that.
Eilen laitettiin https pakotus päälle.

Googlettamalla etityt threadit heittää suoraan ensimmäiselle sivulle, esim jos joku tietty viesti on vaikka sivulla 50, mutta kun klikkaa googlen linkkiä niin päätyy automaattisesti ensimmäiselle sivulle.
Google indeksoi kokoajan ja hiljalleen alkaa linkit osumaan. Me ei siihen voida vaikuttaa.

Aika invisible noi tykkäykset täl hetkel. Duunasin itelle jo vähän näkyvämmäksi.

Before:

QNKIbVp.png

After:

PfL71mw.png

Lähinnä ku eihän noit meinaa huomata ollenkaan tällä hetkellä.
Johtuu varmaan siitäkin ne on vasta ton harmaa palkin alla, ja tosi pienellä sekä etenkin nickit tosi vaalealla.

...ja joo, jos jotain niille teet, niin varmaankin duunaat miten antaa Xenforo tehdä. Lähinnä kehitysideana, kun ne oli kivasti esillä aiemmas alustas.
Usein kun huomasi että tykkäyksiä paljonkin, niin tuli kiinnitettyä huomiota siihen viestiin enemmän.

Onkohan jo kysytty, mutta kysytään uudestaan, että onko tulossa/mahdollista saada sitä puna/valkoista pallukkaa tmv. ketjun viereen jos siihen on itse kirjoittanut. Nyt siinä on ketjun aloittajan avatari ja se on vähän turha, koska suurin osa ketjuista on ei-VIP:n aloittamia ja on vain harmaa ? -merkki.

Onkohan jo kysytty, mutta kysytään uudestaan, että onko tulossa/mahdollista saada sitä puna/valkoista pallukkaa tmv. ketjun viereen jos siihen on itse kirjoittanut. Nyt siinä on ketjun aloittajan avatari ja se on vähän turha, koska suurin osa ketjuista on ei-VIP:n aloittamia ja on vain harmaa ? -merkki.

Siihen ketjun aloittajan avatarin nurkkaan tulee sun avatar pienempänä päälle, jos olet postannut sinne.

Suositut

Back
Ylös Bottom