Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Toinen juttu:

onlinefucked.webp

Ko. kaksi riviä kommenttitageihin CSS:ssä, niin korjaantuu:

onlinefixed.webp

Forumeita ei säädetä Sahaaja veivaamalla html koodia, vaan kaikki on templateissa. Niille on omat asetukset ja kaikki on vähän ristiin rastiin.

Toi on jossain avatar block content holderissa tms.

En tietenkään näe mistä nuo kaikki saa muutettua templaten asetuksista, mutta mahdollista se kuitenkin on, koska tuollaiset CSS-asetukset on luotu ja sain ne suoraan stylesheetistä muutettua.

Onko ihan normaalia että kun tulee tänne uudelle pakikselle niin pitää aina kirjautua sisään? Oon laittanu ruksin siihen "muista minut", mutta ei auta

Galaxy s3 tabletti on siis laitteena

Muuttu tollaseksi että new posts näyttää ketjun sivut vasta kun vie nuolen päälle (tossa esim Jones vs Johnson ketjun päällä). Ei hyvä ollenkaan imo. Ennemmin näyttää kaikkien ketjujen sivut suoraan ilman että vie hiirtä päälle.

pakkotoisto.webp

Liekö joku bugi kun välillä ei meinaa näyttää millään ketjun sivuja. Saa husia hiirellä pitkin ruutua löytääkseen sivut näkyville...

Onko ihan normaalia että kun tulee tänne uudelle pakikselle niin pitää aina kirjautua sisään? Oon laittanu ruksin siihen "muista minut", mutta ei auta

Galaxy s3 tabletti on siis laitteena

Ongelma lmeisesti johtuu domain-nimestä, sillä esimerkiksi kirjoittaessa osoite riville "pakkotoisto.com" ja välillä myös kirjoittaessa "www.pakkotoisto.com", kirjautuu sivusto jostain syystä ulos.

Itsellä "ongelma" poistui kun vaihdoin kirjanmerkeistä, vanhan sivun uuteen https:// alkuiseksi.

NumberFive sen varmaan keksi, heh, pun.

www ja ilman www on tietyllä tapaa eri domain, samasta syystä moni/osa SSL sertifikaateista maksaa per www, non-www ja kaikki blaa.domain.com etc.
Ellei keksiä tehdä tietyllä tavalla ei kirjautuminen tule pätemään siellä toisessa. Yleensä se kyllä tehdään niin että se koskee vain toista, eli miten se on Xenforossa kanssa.
Melkein tarvis ohjaa www tonne non-www (jos siis ilman www on nyt se oikea) koska se keksin tunkkaaminen tuskin on hyvä idea (Xenforo vakiokamaa), plus että sisältö löytyy www ja ilman www kärsii SEO. Näin ainakin väitetään. Tosin en ole varma auttaako tuohon jos Googlelle kertoo mikä on se päädomain, sellainen asetus/kysymys on Googlen Webmaster Toolsissa. Oli miten oli yksi SEO sääntö olisi valita toinen ja toinen ohjaa.

Esim. nyt olen näemmä kirjautunut www ja ilman www, kirjauduin ulos tuolta www versiosta mut edelleen on kirjautuneena non-www versiossa. Eli keksit ei wörki kummassakin.
Eli tällä samalla koneella ja samassa selaimessa voi olla kirjautuneena kahdessa osoitteessa.... enpä tiedä sekottaisiko tuo jotain foorumin seurantaa, noi luetut tms?

Plus jos SSL:n lisäämisen idea oli millään tasolla joku kirjautumisen suojaaminen tms niin siinähän se meni.
Tietty nykyään se nostaa myös SEO:ta.

Hou! Kuuluuko tuon "Etusivu" - linkin toimia vielä vai miten en oo päässyt tällä uudella xenforolla kertaakaan etuvisulle, missä aina videot yms jutut on? Foxilla sekä chromella olen kokeillut päästä...heittää vaan tuohon forumille aina?

Hou! Kuuluuko tuon "Etusivu" - linkin toimia vielä vai miten en oo päässyt tällä uudella xenforolla kertaakaan etuvisulle, missä aina videot yms jutut on? Foxilla sekä chromella olen kokeillut päästä...heittää vaan tuohon forumille aina?
Pitää kyllä poistella se linkki kun aivan suotta hämää tossa. Toivotaan, että Xenforo tekee jossain vaiheessa vastaavan CMS-systeemin mitä vbulletinilla oli, vaikka se nyt ei mikään maailman paras ollutkaan.

Voipi olla tyhmä kysymys, mutta löytyykö tälle Xenforon käytölle mitään tapatalkilla vastaavaa softaa, jolla olisi kätevää selailla foorumia. Täällä tulee enimmäkseen vierailtua puhelimella, joten selaimen käyttö ei ole ihan optimi ratkaisu ainakaan meikäläiselle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom