Koitan säätää siihen sitä merkkiä, joka indikoi vastausta.
@Mike Kaikkiin threadeihin joihin itse vastaa, tulee tuollainen tyhjä palkki nimen päälle. Näyttäis liittyvän avatareihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Mike Kaikkiin threadeihin joihin itse vastaa, tulee tuollainen tyhjä palkki nimen päälle. Näyttäis liittyvän avatareihin.
Nyt pitäis toimia.
Ai perkele, jes. Samalla selvis, että menee koko sydeemi vanhojen vippien osalta manuaaliseksi. Tässä kun asetetaan vähän erilailla nää.Juu, tänks.
Missä se typo oli?
Semmoisen huomasin, että olen pudonnut pois Old School-osiosta uudistuksen myötä, vaikka ennen mulla oli sinne kirjoitusoikeudet.
Old schooli pitää asettaa oikeuksien puolesta uudestaan, katon sieltä paremmalla ajalla ketkä pääsee.Sitten näyttäisi siltä, että vanhassa foorumissa linkatut videot eivät näy tänne oikein:
http://www.pakkotoisto.com/threads/videoita-videon-sisällön-kuvaus-pitää-lisätä-aina-viestiin.17027/page-1526
Eli tuon voisi ehkä saada korjattu jollain skriptillä/find+replace kautta foorumin.
Kirssi tuossa sanoikin, että Old School-osio on harmaana ja ei-vippiläisille doping/anti-doping on auki? En muista miten mahtoi ennen olla, kun käytän 99 %:sti vain aina ks. uudet viestit...
Laitoin tukemaan skaalausta 480px saakka, joten saa olla sitten pirun vanha luuri ettei näyttäisi. Mutta nopeus on kyllä kova tässä.Mulla on iphone 4 ja siinä se alkuperänen ios mikä tuli sillon kun tää puhelin valmistettiin. Silti uus pakkis toimii ihan saatanan nopeeta ja sulavasti! Käsittämättömän hyvät sivut vanhaan verrattuna!