Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

dE5X1DR.png

@Mike Kaikkiin threadeihin joihin itse vastaa, tulee tuollainen tyhjä palkki nimen päälle. Näyttäis liittyvän avatareihin.
Koitan säätää siihen sitä merkkiä, joka indikoi vastausta.

Kiitos Mike kovasta duunista! :)
Semmoisen huomasin, että olen pudonnut pois Old School-osiosta uudistuksen myötä, vaikka ennen mulla oli sinne kirjoitusoikeudet.

Sitten näyttäisi siltä, että vanhassa foorumissa linkatut videot eivät näy tänne oikein:

http://www.pakkotoisto.com/threads/...us-pitää-lisätä-aina-viestiin.17027/page-1526

Eli tuon voisi ehkä saada korjattu jollain skriptillä/find+replace kautta foorumin.

Kirssi tuossa sanoikin, että Old School-osio on harmaana ja ei-vippiläisille doping/anti-doping on auki? En muista miten mahtoi ennen olla, kun käytän 99 %:sti vain aina ks. uudet viestit...

Sitten näyttäisi siltä, että vanhassa foorumissa linkatut videot eivät näy tänne oikein:

http://www.pakkotoisto.com/threads/videoita-videon-sisällön-kuvaus-pitää-lisätä-aina-viestiin.17027/page-1526

Eli tuon voisi ehkä saada korjattu jollain skriptillä/find+replace kautta foorumin.

Kirssi tuossa sanoikin, että Old School-osio on harmaana ja ei-vippiläisille doping/anti-doping on auki? En muista miten mahtoi ennen olla, kun käytän 99 %:sti vain aina ks. uudet viestit...
Old schooli pitää asettaa oikeuksien puolesta uudestaan, katon sieltä paremmalla ajalla ketkä pääsee.

Doping-alue on ollut aina auki rekanneille.

Videotagit on vbulletinista ja korjausta etsitään.

Vaikka alkuun onkin vähän mutkia (joka tietenkin ymmärrettävää) niin näyttää mielestäni paljon paremmalta kuin aikaisempi, menee kyllä tovi kunnes silmä tottuu foorumin uuteen ilmeeseen. Mut hienolta näyttää :)

Mulla on iphone 4 ja siinä se alkuperänen ios mikä tuli sillon kun tää puhelin valmistettiin. Silti uus pakkis toimii ihan saatanan nopeeta ja sulavasti! Käsittämättömän hyvät sivut vanhaan verrattuna!

Mulla on iphone 4 ja siinä se alkuperänen ios mikä tuli sillon kun tää puhelin valmistettiin. Silti uus pakkis toimii ihan saatanan nopeeta ja sulavasti! Käsittämättömän hyvät sivut vanhaan verrattuna!
Laitoin tukemaan skaalausta 480px saakka, joten saa olla sitten pirun vanha luuri ettei näyttäisi. Mutta nopeus on kyllä kova tässä.

Oonko sokea vai mitä, mutta: Kun selaa noita viestiketjuja, ja sitten kun oikeella lukee aina se "viimeisin posti by: blaablaablaa" (tai jotain sinne päin), niin ei ole enää sitä pientä punasta nappulaa siinä mistä pääsisi suoraan siihen viimeseen postiin, vaan pitää klikata sitä viimesen sivun numeroa. Ei toki mikään valtava ongelma, mutta oli kätevä ennen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom