Pakkotoisto poistuu toistaiseksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Valitettavasti Pakkotoisto on tullut todennäköisesti tiensä päähän. Palveluntarjoajalta otettiin yhteyttä meihin päin alati kasvavan liikenteen takia. Pakkotoisto forumilla klikkailevat yli 200 online käyttäjää auiheuttavat aikamoisen kuorman serverille. Mysql tietokanta on kaatunut useasti forumimme takia liian monen päällekäisen queryn takia ja ajoittaiset ongelmat ovat saaneet muut asiakkaat mainitsemaan asiasta serverin ylläpidolle. Ratkaisuksi tarjottiin ultra kallista dedikoitua serveriä, mutta sen kustannuksia emme nykyisellä sponsoroinnilla kykene kattamaan. Toki olisi mahdollisuus rajoittaa softan puolelta käyttäjämäärää esim 180 online useriin kerralla, mutta se ei enää ajaisi sitä ideaa mitä varten Pakkotoisto on perustettu.
Forum on pystyssä vielä tämän viikon, jonka jälkeen jatkamme offline uuden palveluntarjoajan etsimistä. Palaamme mahdollisesti vielä tämän vuoden puolella online, toivottavasti. Olemme neuvotelleet Jippiin kanssa mahdollisesta jäsensiirtymästä Pakkotoiston ja Jippiin välillä. Siirtymässä kaikki yli 5000 jäsentä tietoineen siirtyisi Jippiin alaisuuteen, siirrossa Jippii tarjoaa ylläpidolle ilmaiset Jippii gsm-liittymät sekä lippalakit.
Hyvää jatkoa kaikille toivottaa Pakkotoiston ylläpito sekä moderaattorit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voi kakka, olihan tästä puhetta, mutta en uskonut että tälläiseen ratkaisuun palveluntarjoaja päätyy :itku:

Ikävää mutta totta

Tilanne on kyllä kauhea, mike tuen sua tässä kriisissä loppuun asti.Koita tsempata ny ees treeneihin vaikka masentaakin. Toivotaan että voidaan jatkaa palstallakin vielä tulevaisuudessa

Se eka päivä siitä....Mikäs se nyt on? Se on englanniksi April. Niin, meni päivä ihan pilalle. :lol2:

hahah hyvä läppä!!! :worship:

Vittu muhun meni täydestä!! onneks nobl herätti mut.. huh:lol2: Mut takas en olis tullu jos olis jippiille siirtyny:curs:

Huh, julma pila! Olin jo :( , mutta onneksi baarikello muistutti päivämäärästä. Tuota oli ilmiselvästi juonittu vippisätissä huolella. :D

voi vittu mä purskahdin itkuun..koko kahvila kääntyi katsomaan ku mä tartuin monitoriruutuun, nostin sen syliin ja lähdin kiikuttamaan aurajokeen....soitin jo matkalla rautiaan ja kysyin saanko vielä laskulla haettua rautalapion ku mä kaivaisin kuus metriä kuoppaa saunan taakse ja heittäisin kyykky ja vetotrikoot monttuun,adidaksen verkkarit sekä fastin lisäravinteeni.Lopuksi minä ja vaimoni hyppäsimme kuoppaan ja söimme myrkkykapselit.
Sit onneks muistin mikä päivä ny on..
:jahas:

Jippiin kohdalla rupesi epäilyttämään. Tänään on 'Trust no one'-päivä..

On tää parempi pila, kuin meidän paikallislehden !:lol2:

Hetken olin että mitä V****A, mutta Jippii oli vähän liian paksua.

Heh heh, hauskaa aprillipäivää :lol2:

Originally posted by MIMMI
On tää parempi pila, kuin meidän paikallislehden !:lol2:
no mitä siä sit oli?

Originally posted by Mike
siirrossa Jippii tarjoaa ylläpidolle ilmaiset Jippii gsm-liittymät sekä lippalakit.
Hyvää jatkoa kaikille toivottaa Pakkotoiston ylläpito sekä moderaattorit.

Vähän mä tipuin!! :worship: Toi oli paras!
:kippis1:

Moderaattorit vielä Jippiiltä, niin tämähän olisi ollut MAAILMAN paras foorumi! :kippis1: :thumbs:

Voi saatana ei saa pelotella... minä olin jo ihan paniikissa:( No onneksi tilanne selvis sitten kuitenkin loppua kohden... jippiii... siinä kohtaa meni hiukan yli....:kippis1:

LOllOTI!?!? Meni ihan täydestä tohon jippii-juttuun asti.. PAHA!

Originally posted by Mike
siirrossa Jippii tarjoaa ylläpidolle ilmaiset Jippii gsm-liittymät sekä lippalakit.
Tämä paljasti. :lol2:

No huh huh. Meinasin jo nopealla silmäyksellä uskoa.:curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom