Pakkotoisto poistuu toistaiseksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by timbe
Mä tajusin heti otsikosta threadia avaamatta että aprilliahan se on!! taidan olla ainut...

hyvä juttu silti :kippis1:

Et oo ainut...

Mä ainakin naureskelin lukiessani että ovat hyvän jutun keksiny. Yks mikä mun mielestä vielä vähemmän vähensi uskottavuutta oli se, että oliko ihan kolmet modet vielä kommentoinu tätä peräkkäin. Koska täällä on useempi ku kahen moden postaukset peräkkäin? Newaa!

Loistava pila silti :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no huh huh ei saa pelotella, meinasin jo uskoa ton. Mutta kun jippii tuli mukaan kuvioihin niin alkoi jo eipäillyttää ja sitten tulikin mieleen päivämäärä.

FIIUUHH!! mikä helpotus oli kun pääsi kakkossivulle missä puhuttiin aprillipilasta... piru ku tä on oikullinen päivä...
:thumbs:

Hyvät Moderaattorit,

Olisi kiva jos siirtäisitte tililleni suht pikasesti 1900 euroa. Läppärini ei kestänyt lasin läpi lentämistä ja tiputusta 5. kerroksesta.En nyt haluaisi lähteä selvittelemään tätä poliisin kanssa monestakaan syystä.

Lisäksi olisi kiva, jos modet voisivat hommata mulle suht pikaisesti uuden passin ja lentolipun Chileen. Naapurirapun viehättävä vanha rouva ei nimittäin myöskään kestänyt läppärin tippumista 5.kerroksesta suoraan hänen puutarhahattuunsa.

Pienenä pyyntönä vielä, että tekisitte jotain Interpolin tietokannalle. Koko Jippiin tietokannan ja kaikkien serverien kaataminen "Raudo ja Testo ratsastaa auringonlaskuun"-tietokoneviruksella nostatti näet myös heidän mielenkiintonsa.

Ystävällisin terveisin,
Pain (poistuu toistaiseksi)

:curs:

Vittu, mä olin jo hiiri post reply painikkeella. Meinasin kysyä, että mitä vittua mun sähköpostiosotteelle tapahtuu, ja että raiskaako ylläpito kaikki käyttäjät jippiin tuotteiden takia.

Onneksi luin ensin muiden vastauksia.

En edes muistanu että tänään on aprillipäivä. Luulin että se on menny jo... :eek:

april fool

damn, mä jo luulin että mun salitouhu kaatuu tähän. täältä saa kuitenki niin paljon motivaatiota reeniin ja hyviä neuvoja.

loisto pila ! :thumbs:

Minä topicin luettuani.

Meni jo täydestä,kunnes luin viimesen rivin et ylläpidolle ilmaset gsm liittymät ja lippalakit:D. Sit yhdistin et aprillipäivän ja tän pilan. No huh aluksi oli et voi vittu et huippu foorumi kaatuu. Paras aprillipila moneen vuoteen...:D

Perk*** Mike

muhun meni täydestä.....mutta jälkeenpäin ajateltuna se lippalakki läppä meni ehkä överiksi

Ehdotan Mikelle silti bannaamista ja Colemanni sekä Tomi vois mennä vaihtaa aidot ne feikki niiksi:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom