Pakkotoisto poistuu toistaiseksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
HÖhöhö voi löyly mikä juttu :).. Just kun aloin kiroomaan emännälle olin lukemassa Jippiirivejä ja samalla sekä emäntä että Jippiilöyly vakuutti minut että vielä on valoa tunnelin päässä :)..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mike
Valitettavasti Pakkotoisto on tullut todennäköisesti tiensä päähän. Palveluntarjoajalta otettiin yhteyttä meihin päin alati kasvavan liikenteen takia. Pakkotoisto forumilla klikkailevat yli 200 online käyttäjää auiheuttavat aikamoisen kuorman serverille. Mysql tietokanta on kaatunut useasti forumimme takia liian monen päällekäisen queryn takia ja ajoittaiset ongelmat ovat saaneet muut asiakkaat mainitsemaan asiasta serverin ylläpidolle. Ratkaisuksi tarjottiin ultra kallista dedikoitua serveriä, mutta sen kustannuksia emme nykyisellä sponsoroinnilla kykene kattamaan. Toki olisi mahdollisuus rajoittaa softan puolelta käyttäjämäärää esim 180 online useriin kerralla, mutta se ei enää ajaisi sitä ideaa mitä varten Pakkotoisto on perustettu.
Forum on pystyssä vielä tämän viikon, jonka jälkeen jatkamme offline uuden palveluntarjoajan etsimistä. Palaamme mahdollisesti vielä tämän vuoden puolella online, toivottavasti. Olemme neuvotelleet Jippiin kanssa mahdollisesta jäsensiirtymästä Pakkotoiston ja Jippiin välillä. Siirtymässä kaikki yli 5000 jäsentä tietoineen siirtyisi Jippiin alaisuuteen, siirrossa Jippii tarjoaa ylläpidolle ilmaiset Jippii gsm-liittymät sekä lippalakit.
Hyvää jatkoa kaikille toivottaa Pakkotoiston ylläpito sekä moderaattorit.

Voi helvata...!!
Eikö edes se että pakkotoiston aktiivi kirjoittelijat investoisivat sen 10€ auta asiaa?

Re: Re: Pakkotoisto poistuu toistaiseksi!

Originally posted by maximillian
Voi helvata...!!
Eikö edes se että pakkotoiston aktiivi kirjoittelijat investoisivat sen 10€ auta asiaa?

Fuck sake mä menin ihan täysillä mukana...:lol2:

Oli muuten hyvin vedätetty. Tuohon Jippiin ilmaisiin kännykkä liittymiin ja lippalakkeihin asti olin ihan mukana jutussa...

huhhuh :) naru alkoi jo kiristymään uhkaavasti kaulalla kunnes muistin että on aprillipäivä:thumbs:

Lens kipollinen rahkaa näytölle ja lattialle, ja sit hokasin ku sieltä välistä loisti Jippii ;)

Aluks uppos ku tikku paskaan :curs:

Huh kyllä pikkuse ensin säikäytti, Tuli oikei pettyny olo. Sitte vasta muistin mikä päivä nyt on ku luin muiden vastauksia... Tosi hyvä läppä khyl:thumbs:

:D

LOLLO!

:itku:

Threadin eteen vielä se "Tärkeä" ja ylimmäiseksi kaikille palstoille. Ainakin täksi päiväksi. Ois varmaan menny tukkoon ylläpidon spostit. Kriisipuhelimista ym. puhumattakaan.

Ei saatana tää oli jo melkeen liian julmaa pilaa :lol2:

Ekana tuli itku kun maksoin eilen vipin, sitten hysteerinen itku kun selvisi, että en kuolekaan.

Ei saa kiusata:curs:

Hyi että kerkesi sydäntä kylmentämään mutta onneksi olikin aprillia. Itse menin alussa täysillä lankaan mutta se Jippii lopussa pisti vähän epäilyttämään..

Hyvä pila enivei :kippis1:

Säikähdin ihan törkeesti tota jippii juttua, kun olin just lukenut noita jippiin voimailufoorumin juttuja. Luin just ennen tätä threadia sen aprillipila threadin läpi, enkä tajunnut että tää olis aprillipilaa, sen verran vakuuttavasti oli kerrottu.

Elkää pelotelko PRKL :curs:

GOD MAIKKELI! RAKETILLA HYPPÄSI SYDÄN KURKKUUN JA KARMEITA PAKKOKOHTAUKSIA.

HUH!;)

...senkin liero....:)

Oli aika paha, pärjäs melkee meijän matikan maikan kusetukselle. Heitti juttuu et joudutaa iltakouluna käymää 2ov tilastomatikkaa lisäks. Eli 4 päivänä viikossa pari tuntii

Perhana kun säikähdin! :(

Oli aika törkeä pila. :curs:

Voi perkele, että pelästyin.:itku:

Aika pahan heititte:whip:

Kun nyt sain kaivettua sydämmen persereijästä, niin täytyy sanoa, että aika hyvä läppä.

En muistanut koko aprilli päivää

Mä tajusin heti otsikosta threadia avaamatta että aprilliahan se on!! taidan olla ainut...

hyvä juttu silti :kippis1:

Originally posted by hkaroliina
Reaktiot:
:eek: :curs: :confused: :rolleyes: :lol2: :thumbs:

Kuvat puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa. Tunnustan, että miekin olin menemässä sievästi lankaan. Jippiin kohdalla alkoi jo epäilyttämään, mutta täyden varmuuden sain vasta threadiä eteenpäin lukiessani.

Mainio pila nyt kun tietää. Ja mie jo luulin, että en lennä tänään lankaan. En ite ole aprillannut ketään ja yritän olla varuillani. Sitte jos joku onnistuu, se on meidän molempien ilo.
:kippis1: , Mike!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom