Pakkotoisto Podcast

Jukan vieraana kun oli Twitchissa niin kyllä Artturi aika puhelias siinä oli ja vastaili hyvin kysymyksiin. Ajattelin, että Mike osaisi ehkä vielä paremmin kysyä varsinkin lajiin liittyviä asioita kuin Jukka ja sitä kautta avautuisi mahdollisia uusia juttuja Artturista jne. Tosi monia kuten itseänikin kiinnostaisi kuulla miehen ajatuksia lajista ja esim. kisasuunnitelmista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi pitää aina olla joka asiasta öyhöttämässä jos kuitenkaan jakseta yhtään asian taustoihin perehtyä?

"Lahjoituksilla saatiin kasaan lopulta 38,2 miljoonaa euroa suomalaisilta yrityksiltä ja yksityishenkilöiltä. Loput sairaalan rahoista tulivat valtionavustuksesta (40 milj. euroa), HUS avustuksesta (40 milj. euroa), sekä lainarahasta (66,3 milj. euroa)."
Olisihan julkinen sektorikin (juuri se joka vie ne verorahat) siihen jossain kohtaa budjetista rahoitusta löytänyt, mutta keräyksellä hankkeen aloitusta saatiin nopeutettua useammalla vuodella.

Kuitenkin ensi kerralla kun kyseistä rakennusta ihailet voit samalla ajatella että olet yksi rahoittajista, vaikka useastakin asioita oon sun kanssa Mike eri mieltä niin kiitokset kuitenkin siitä että jaksat kamaa duunailla.
 
Mä heitän valitettavasti ulkomuistista monasti jotain väärin, mutta en tahallani. Ikävää tosin on huomata, että sitten olen yksin vastaan maailma ja joka ikisessä podcastissa asiat korjataan ilkeään sävyyn ja niihin tartutaan todella hanakasti(ja jokaisella on google kun tulee korjaamaan). En halua alkaa keskustelemaan google kädessä tarkastaen kaikki, koska keskustelut on tietoisesti vedetty vapaasti, että noista podcasteista tulee leppoisia jutteluita, eikä niinkään kaavamaista haastattelua. Vaihtoehto on joko lopettaa näiden tekeminen tai sitten vain vetää samalla kaavalla ykkösellä editoimatta näitä ja samalla sitten katsoa joka kerta miten tartutaan yksittäisiin lauseisiin ja sitten ne korjataan vähän vittuilevaan sävyyn. Mä koitan kuitenkin aktiivisesti pitää keskustelua yllä ja kun lennosta vaihtuu juttu aasinsillalla, niin virheiltä on mahdotonta välttyä.

Voin mä toki jatkossa yrittää parhaani mukaan ettei virheitä tule, eli pysyä poissa aiheista, joista ei ole satavarmaa tietoa / editoida ne osat pois leikkaamalla / korjata tekstillä virhekohta. Mutta se toki lisää mun työmäärää näissä joka kerta.
 
Mä heitän valitettavasti ulkomuistista monasti jotain väärin, mutta en tahallani. Ikävää tosin on huomata, että sitten olen yksin vastaan maailma ja joka ikisessä podcastissa asiat korjataan ilkeään sävyyn ja niihin tartutaan todella hanakasti(ja jokaisella on google kun tulee korjaamaan). En halua alkaa keskustelemaan google kädessä tarkastaen kaikki, koska keskustelut on tietoisesti vedetty vapaasti, että noista podcasteista tulee leppoisia jutteluita, eikä niinkään kaavamaista haastattelua. Vaihtoehto on joko lopettaa näiden tekeminen tai sitten vain vetää samalla kaavalla ykkösellä editoimatta näitä ja samalla sitten katsoa joka kerta miten tartutaan yksittäisiin lauseisiin ja sitten ne korjataan vähän vittuilevaan sävyyn. Mä koitan kuitenkin aktiivisesti pitää keskustelua yllä ja kun lennosta vaihtuu juttu aasinsillalla, niin virheiltä on mahdotonta välttyä.

Voin mä toki jatkossa yrittää parhaani mukaan ettei virheitä tule, eli pysyä poissa aiheista, joista ei ole satavarmaa tietoa / editoida ne osat pois leikkaamalla / korjata tekstillä virhekohta. Mutta se toki lisää mun työmäärää näissä joka kerta.
Ihan helvetin sama vaikka virheitä tulee, äärettömän mukava vaan kuunnella tarinointia oli vieraana sitten kuka tahansa.
 
Ihan helvetin sama vaikka virheitä tulee, äärettömän mukava vaan kuunnella tarinointia oli vieraana sitten kuka tahansa.
Sama! Mukava noita on kuunnella nimenomaan, koska jutustelu on leppoisaa ja luontevaa. Pitkästi aikaa ehdin noita katsella/kuunnella ja tuli Sihvosen, Mentulan ja Pynnösen jaksoja katseltua. Aina noiden parissa vaan viihtyy.
 
Mut toki sekin haastavaa tulee olemaan rennossa keskustelussa kun kerran yleisessä juttelussa satuin sanomaan että Taiwan siinä Vietnamin vieressä, niin eikös siitä sitten tullut paskaa niskaan oikein kunnolla vaikka se oli yksi lause melkein 2 tunnin podcastissa. Niin sitten kun tekee näitä kymmeniä, niin aivan mahdoton olla tekemättä näitä mokia. Pienestä kyllä valitettavasti haukutaan.
1A3760E0-785E-48E8-A4A9-C03706C2FCFA.jpeg
 
No ei kai siinä ole mitään pahaa jos asiavirheet korjataan vaikka täällä foorumilla. Turha niistä on kenenkään vetää hernettä nenään.
 
No ei kai siinä ole mitään pahaa jos asiavirheet korjataan vaikka täällä foorumilla. Turha niistä on kenenkään vetää hernettä nenään.
Ne vaan korjataan aina pienellä vittuilulla kuten "öyhöttäminen" jne. Korjata saa, mutta odottaisin, että se tehdään asiallisesti.
 
Luulenpa, että kun sullakin aika vahvasti tulee noi omat mielipiteet esiin, niin porukka puuttuu noihin asiavirheisiin. Kun niillä sunkin verorahoilla sitä lasten tulevaisuutta suurimmaksi osaksi on rahoitettu.
Toki olen samaa mieltä, että paljon verorahoja vuotaa hevon perseeseen.
Ja tämä ei mitenkään vittuiluna, mutta jos yhteiskunnallisista asioista esim. vahvat mielipiteet, on hyvä olla tietopohjaakin takana.
 
Kiitos jälleen molemmille. Nimenomaan toi asiallinen keskustelu ainakin itelle maistuu eniten. Ja ylipäätään höpöttely aiheesta kuin aiheesta, ensimmäisenä tulee mieleen juuri vaikkapa vankilakeskustelu yhdessä podcastissa. Teillä on mainio kemia ja huomaa, että jätkät on ystävystyneet oikeasti vuosien mittaan. Allan on ihan huippujätkän oloinen, olis kiva joskus päästä paiskaamaan kättä ja kiittämään turinatuokioista. Jatkakaa näitä niin kauan kuin vain suinkin jaksatte, monen lenkkireissun pelastus.
 
Kiitos jälleen molemmille. Nimenomaan toi asiallinen keskustelu ainakin itelle maistuu eniten. Ja ylipäätään höpöttely aiheesta kuin aiheesta, ensimmäisenä tulee mieleen juuri vaikkapa vankilakeskustelu yhdessä podcastissa. Teillä on mainio kemia ja huomaa, että jätkät on ystävystyneet oikeasti vuosien mittaan. Allan on ihan huippujätkän oloinen, olis kiva joskus päästä paiskaamaan kättä ja kiittämään turinatuokioista. Jatkakaa näitä niin kauan kuin vain suinkin jaksatte, monen lenkkireissun pelastus.
Komppaan tätä! :)
 
Back
Ylös Bottom