Mä heitän valitettavasti ulkomuistista monasti jotain väärin, mutta en tahallani. Ikävää tosin on huomata, että sitten olen yksin vastaan maailma ja joka ikisessä podcastissa asiat korjataan ilkeään sävyyn ja niihin tartutaan todella hanakasti(ja jokaisella on google kun tulee korjaamaan). En halua alkaa keskustelemaan google kädessä tarkastaen kaikki, koska keskustelut on tietoisesti vedetty vapaasti, että noista podcasteista tulee leppoisia jutteluita, eikä niinkään kaavamaista haastattelua. Vaihtoehto on joko lopettaa näiden tekeminen tai sitten vain vetää samalla kaavalla ykkösellä editoimatta näitä ja samalla sitten katsoa joka kerta miten tartutaan yksittäisiin lauseisiin ja sitten ne korjataan vähän vittuilevaan sävyyn. Mä koitan kuitenkin aktiivisesti pitää keskustelua yllä ja kun lennosta vaihtuu juttu aasinsillalla, niin virheiltä on mahdotonta välttyä.
Voin mä toki jatkossa yrittää parhaani mukaan ettei virheitä tule, eli pysyä poissa aiheista, joista ei ole satavarmaa tietoa / editoida ne osat pois leikkaamalla / korjata tekstillä virhekohta. Mutta se toki lisää mun työmäärää näissä joka kerta.