Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisit ansainnut palkinnon
Tähän on jo pakko älähtää.
Eikös jokaisessa kisassa ole voittaja?
Jokaisessa itseään kunnioittavassa kilpailussa on käytäntönä ettei ensimmäistä palkintoa jaeta, jos kukaan ei ole sen arvoinen.
1) Voitto annetaan "heikolle" suoritukselle, jolloin ainakin itselleni tulee olo, että minähän perkele näytän ensivuonna noille ja otan 1. sijan kovemmalla kunnolla!
vai
2) Muutosta ei näy tarpeeksi, kukaan ei ole 1. ja palkinto jää jakamatta. Itse en ainakaan haluaisi osallistua kisaan jossa omaa parasta suoritusta ei palkita sen takia, että viimeiset mukana pysyneet olivat liian tasavertaisia.
Ei kukaan.Minulle ei ainakaan jäänyt epäselväksi kuka oli voittaja naisten-sarjassa.
Itse nyt voisin mielipiteeni sanoa ja se on tämä: mielestäni Mike päätti oikein ja ei antanut ensimmäisen sijan palkintoa. Kuitenkin jos lähdetään siitä liikkeelle, että naisia oli aluksi 40, niin harva olisi uskonut että vain 6 heistä palauttaa kuvan.
Esimerkiksi musiikkipiireissä tämä on kyllä täysin yleinen käytäntö. Se, että Sinä et ole näihin käytännön esimerkkeihin törmännyt osoittaa ainoastaan sivistymättömyytesi: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_Tšaikovski-kilpailuKäytännön esimerkkejä ei taida olla kuin tämä kilpailu vain, enkä muutenkaan ole tollaista käytäntöä missään ole kohdannut.