SUPERCARB 1kg -40%

Pakkotoisto Open 2007 tulokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuossa viimeisessä alkaa Jessyllä jo näkymään muutoksia muuallakin kuin vain vyötäröllä. TUomaristo puntaroi tarkkaan Jessyn muutosta ja käsistä sekä reisistä ja vatsasta ei ollut lähtenyt merkittävästi rasvaa, värit ja stailaus vielä korosti tuota illuusiota. Nyt tuossa viimeisessä kuvassa ollaan jo siinä mitä haetaankin, ei kohtalaisen reippaassa muutoksessa. Tuosta vielä kun jatkaa, niin keväällä voisi vaikka lavalle mennä.

Hienoa että jaksaa vielä jatkaa tota diettaamista kisan päätyttyäkin :) Itellä on mennyt kutakuinkin herkutellessa tässä nyt 5-6 viikkoa :D

Onnea voittajille!

Luulen että jokainen kisaan osallistuja on voittaja, nimittäin varmasti positiivisempaan suuntaan on menty joko enemmän tai vähemmän. Jos itse olisin lähtenyt kisaan niin olisin taistellut itseäni vastaan :D tietysti nämä palkinnot tuovat lisää ruutia koneeseen.

Tähän on jo pakko älähtää.
Eikös jokaisessa kisassa ole voittaja?

Aivan ja niin löytyi tässäkin.

Jokaisessa itseään kunnioittavassa kilpailussa on käytäntönä ettei ensimmäistä palkintoa jaeta, jos kukaan ei ole sen arvoinen.

Kilpailijoista paras tai parhaat löytyvät yleensä aina. Tarvittaessa he jakavat keskenään sitten toisen palkinnon ja ensimmäinen jää jakamatta.

Minulle ei ainakaan jäänyt epäselväksi kuka oli voittaja naisten-sarjassa.

Joku kun aikaisemmin kysyi, niin tuoltahan nuo kuvat löytyvät reenipäivyristä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=64807&page=7
Ja eipä sitä lihaa nyt ole ihmeemmin tullut, olivat vaan piilossa tuon hirveen ihran alla. Etupuolelta nyt näkee ettei siellä vieläkään ole mitään. Selkäosasto on aina sattunut olemaan melko hyvä, ekassa kuvassa vaan asento on ihan persiistä, tais olla ihan oikee kuvaajakin valoineen...

Mutta anyways, kovaa reeniä edelleen. Pirun kovia muutoksia kisailijoilla. :worship:

On toi aika älytöntä olla jakamatta paskan tason kannalta, jos haluaa lisää osallistujia.

En nyt missään nimessä ole sanomassa Jessyn suoritusta huonoksi tulevassa esimerkissäni, vaan puhun ihan yleisellä tasolla.

Kumpi motivoi enemmän kahdesta vaihtoehdosta:

1) Voitto annetaan "heikolle" suoritukselle, jolloin ainakin itselleni tulee olo, että minähän perkele näytän ensivuonna noille ja otan 1. sijan kovemmalla kunnolla!

vai

2) Muutosta ei näy tarpeeksi, kukaan ei ole 1. ja palkinto jää jakamatta. Itse en ainakaan haluaisi osallistua kisaan jossa omaa parasta suoritusta ei palkita sen takia, että viimeiset mukana pysyneet olivat liian tasavertaisia.

Onnea voittajille ja tasapuolisesti rauhaa kaikille tämän sijojen jaon johdosta!

Itse nyt voisin mielipiteeni sanoa ja se on tämä: mielestäni Mike päätti oikein ja ei antanut ensimmäisen sijan palkintoa. Kuitenkin jos lähdetään siitä liikkeelle, että naisia oli aluksi 40, niin harva olisi uskonut että vain 6 heistä palauttaa kuvan. Niin kuin aikasemmin todettiin ei olisi kilpailua naisten osalta edes pidetty jos ilmottautuneiden määrä olisi ollut noin alhainen jo alussa. Eli täältä ymmärrykset ratkaisulle. Kilpailu on kilpailu ja sen omasta mielestäni tulee vastata sen "vaadittua" tasoa. Palkintojen suuruus oli kuitenkin tänä vuonna selvästi viime kertaa isommat, että en menisi asiasta ruikuttamaan. Ja mitä tuohon jatkoon kommentoisin, niin itse kyllä osallistuisin kilpailuun lähinnä itseni takia, jotta olisi edes yksi hyvä syy pistää ittensä kondikseen.

Vielä onnittelut kaikille kilpailijoille tasapuolisesti kehityksen johdosta.

Jokaisessa itseään kunnioittavassa kilpailussa on käytäntönä ettei ensimmäistä palkintoa jaeta, jos kukaan ei ole sen arvoinen.

Ja höpö höpö! Käytännön esimerkkejä ei taida olla kuin tämä kilpailu vain, enkä muutenkaan ole tollaista käytäntöä missään ole kohdannut.

Jos kahdelle parhaalle on luvattu palkinto, oli kisa kuinka surkea tahansa, niin ne 2 parasta ansaitsee palkinnot. Ihmettelen kyllä vieläkin tätä päätöstä, ettei ykköspalkintoa jaettu ollenkaan!

Eriasia sit, jos säännöissä olisi ollu joku pykälä tällaisia päätöksiä varten, vaan ei ollu!

e: Syynähän oli vain se, että taso paranisi seuraaviin skaboihin, joka mun mielestä sekin on täyttä paskaa. Ennemminkin huonontaa vain tasoa.

1) Voitto annetaan "heikolle" suoritukselle, jolloin ainakin itselleni tulee olo, että minähän perkele näytän ensivuonna noille ja otan 1. sijan kovemmalla kunnolla!

vai

2) Muutosta ei näy tarpeeksi, kukaan ei ole 1. ja palkinto jää jakamatta. Itse en ainakaan haluaisi osallistua kisaan jossa omaa parasta suoritusta ei palkita sen takia, että viimeiset mukana pysyneet olivat liian tasavertaisia.

Aika sikaahan tuo on, että ennen palkintojen jakoa sääntöjä muutetaan. PLZ! :lol2:

On se ymmärrettävää, että vituttaa palkita jos taso on huono, mutta eihän tuo rehellistä toimintaa ole. Paras olis myöntää, että sääntöjä ei oltu mietitty loppuun asti ja asia korjataan seuraavassa kisassa. Itse en osallistuisi kisaan jossa palkinnot jätettäisiin jakamatta, koska "osallistujia oli liian vähän ja taso oli huono".

Hauskaa myös miten osa nillittää kritisoijille "lopettakaa itkeminen". Huimaa vasta-argumentointia. :hyvä:

Itse nyt voisin mielipiteeni sanoa ja se on tämä: mielestäni Mike päätti oikein ja ei antanut ensimmäisen sijan palkintoa. Kuitenkin jos lähdetään siitä liikkeelle, että naisia oli aluksi 40, niin harva olisi uskonut että vain 6 heistä palauttaa kuvan.

Mitä väliä sillä on kuinka moni palauttaa kuvansa. Olisiko tilanne toinen, jos kaikki olisivat palauttaneet kuvansa, mutta mitään muutosta ei olisi tapahtunut. Tuolla logiikalla ei kovin montaa mestaruutta olisi jaettu esimerkiksi naisten kehonrakennuksessa Suomessa. Käsittääkseni kehonrakennuksessakin jaetaan palkinnot oli siellä lavalla sitten kuinka monta tahansa. Parjattu Poutianenkin taisi lopulta vain madaltaa kynnystä osallistua ja tätä kautta nosti tasoa.

En tiedä kilpailijoista, mutta itseäni ainakin harmittaisi jos osallistuisin kisoihin ja kun olisin paras en voittaisikaan.

Pakkohan sitä on onnitella voittajia, kyllä sitä näemmä ihmeitä saadaan aikaan viidessä kuukaudessa kovalla työllä. Voisikohan joskus voittaa silläkin ettei laihduta? Seuraavaa kisaa odotellessa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
oikeesti et voi mike olla tosissas?

jos pidät itselläs mielivaltaiset oikeudet muutella sääntöjä, niin varmasti tosi motivoivaa osallistua seuraavaan openiin.. "saakohan tällä kertaa kukaan meidän sarjasta tuota ykköspalkintoa?"

ja muutenkin tosi reilua muuttaa sääntöjä jälkikäteen. sääntöjen pitäis olla semmoset kuin haluat niiden olevan jo silloin kun kilpailuun ilmottautuminen alkaa ja säännöt tulee näkyville.... sinäänsä ymmärtäisin täysin jos säännöissä olisi alunperin lukenut "järjestäjä pidättää oikeuden perua palkitsemisen jos lopetuskuvia ei ilmesty tarpeeksi" tai vastaavaa.

e: tosi hyvä vasta-argumentti toi klassinen musiikki :D ja varsinkin toi kisa.. ja onko joku lukenut ko. kisan säännöt?

Suositut

Back
Ylös Bottom