Pakkotoisto koira gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nilsson
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. On

2. Suomen pystykorva, 6 vuotta, Jekku

3. Ensimmäisen sädetikun nähtyään pakeni välittömästi koppiin ja pysyi visusti siellä kunnes vietiin taloon sisälle. Ikkunasta se sitten katseli raketteja :)

Edit, niin, minä tykkään aina paukuttelusta :)

Petit Basset "uros" Rymy 4v.
Ei ole koskaan pelännyt raketteja ja pauketta, juoksee noitapillin perässä kuin miuli.

1. Ei ole koiraa
2. Mun lempikoira on entisen naapurin dogi. Rotu ko. naapurin määrityksen mukaan Lapinkullannoutaja, nimi Eetu, nykyään varmaan yli 10v
3. Se koira vietti uudet vuodet kylpyammeessa. Ei mua enää ampumiset niin hirveesti kiinnosta, ihan kivoja ne on.

yksi kolme vuotias Mali...8.5v sakemanni kuoli eilen..:itku:

4 vuotias Akita uros joka tottelee nimeä Tosi. Eipä sitä paljon paukuttelut häirinny.

Jep,3.5vuotias dobermann,Sunny,mutta tottelee paremmin nimeä Piski :)
Ei ole paukkuarka,joten ei ole raketeista koitunut ongelmia,tosin neiti tykkäisi ottaa kaikki raketit kiinni jos vain saisi.

1.On
2.chow chow, lasse, 9v.
3.ei välitä raketeista mitään, kuorsaa kovempaa kuin pommit paukkuu:zzzz:

1, Onko koira

1. En ole...? :confused:

2. Rotu? Olisin varmaan Bulldogin ja Chihuahuan risteytys Bullchit.

3, Mielipide uudenvuoden paukuttamisesta ( koiran sekä omistajan)

3. Mä paukuttelen aika paljon yleensäkin... varsinkin, ku äippä on kokkaillu kotitekoset kaalilaatikot. Uutenavuotena paukuttelun saa vasta alottaa kello 18, mutta myönnän, että anaaliaivastuksia tipahteli jo aikasemmin... Ja sitten vielä toi; miten koiralta kysytään mielipidettä...? :confused:

Kotoa löytyy 4,5 vuotta vanha rottispoika nimeltään Kovis :) Ei tykkää paukuttelusta, mutta muuten varsin rela jätkä. Säkä 68 cm, painoa 60 kg joten isommasta päästä rotunsa edustajia.

kovis.jpg

1.On

2.Rottweiler, 3-v,Rita:haart:

3.Eipä pimu paljoa välitä,runtii vähän enemmän..

btw.KovisSR,hieno rotuvalinta :)

1. on kaksi

2. Englannin springerspanielit Alpo Korva 2,5v, sekä Remus 10kk

3. Koirat on totutettu laukaukseen, joten eivät juurikaan välitä raketeista.

1. On.

2. Kultainennoutaja, lähenee 14 vuotta, Bessi

3. Eihän tuon ikäinen vanhus enää kuulekaan kunnolla niitä raketteja. :)

Sekarotuinen rakki löytyy täältäkin. Ruma mutta ihana :haart:

Poloinen oli hylätty pentuna keskellä talvea Hesassa :curs: ja mä nappasin sen sitten pieneläinklinikalta itselleni.

Eetu on nyt abaut 8 v.

EDIT: Niin joo, ei se paukuttelusta välitä, mutta ruudinhajua kyllä kummasteli...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom