Pakkotoisto koira gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nilsson
  • Aloitettu Aloitettu
1. On
2. Tanskandogit Reino 1.5v ja Impi 10.5v
3. Eipä nuo välitä mitään, tosin nuori herra haukku kaikki pommit(ei noi kuulu p*rkele meidän pihalla olla :))

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
~4kk, kultainen noutaja

ei kyllä ihmetelly paukuttelua...hmm..vai olikohan omistajat sammuneet...ainakin toinen:)
Pena on kiimaiässä, puikottaa jokaista joka vastaan tulee.

1. Jep

2. Whippet uros, 6v , "Pablo"

3. Koira ei jostain syystä pelkää paukuttelua, vaikkakin on aika säikky koira muuten. Oma mielipide paukutteluun: raketit ihan jees, tykärit yms. alkanut ärsyttämään sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulen.

1.On

2.Bokseri uros Sisu, 4kk

3.Ei ollut paukuttelusta moksiskaan, niinkuin bokserit yleensäkin...Itse jätin raketit ostamatta

Dobermann, Kalle 9,5 v ja Whippet, Pii 3v.
Oltermanni oli nuorempana laukausvarma (luonnetesti ja PK-kisat), nyt ovat raketit alkaneet jännittämään. Wipukkaa ei paukut hetkauta.

Onhan noita:
- 13,5-vuotias kääpiösnautseri, joka on tähän asti aina uudet vuodet syönyt Diapamia, koska on kovasti paukkuarka. Eilen ei kuitenkaan pelottanut, kun mummon kuulo on vähän huono nykyään.
- 10,5 -vuotias kääpiösnautseri, ei välitä raketeista juurikaan.
- 9,5-vuotias kultsu-ukko, joka sisällä näyttää rakettipelkonsa läähättämällä ja hermoilulla, ulkona puolestaan murisee, haukahtelee ja luimuilee.
- 3-vuotias kultsujätkä, jota ei kiinnosta raketit tippaakaan enää.

Ei ammuta raketteja koirien ja yleensäkin elukoiden vuoksi eikä myöskään kiinnosta ampua rahaa taivaalle.

Labradorin noutaja musta ja 13 vuotias. Iso ja hemmetin komea uros ja maailman paras kaveri.

Jaa-ah koskahan joutuu sille kuoppaa kaivamaan:itku:

Mua rupes oikeesti itkettämään

Pääasia että koira ei kärsi vaikka luopuminen ahdistaakin. Perheenjäsenhän se musta möykky on ja kolmevuotiaasta asti olen sen kanssa paininut.

1. On

2. Saksanpaimenkoira Riku 1v

3. Ulkona lenkillä säikky pikkasen, mutta kotona sisällä paukut oli yhdentekeviä. Itse paukuttelen melko vähän, mutta ne muutamat saisivatkin sitten olla järeämpiä kuin nykyiset.

Originally posted by Kusimato
Labradorin noutaja musta ja 13 vuotias. Iso ja hemmetin komea uros ja maailman paras kaveri.

Jaa-ah koskahan joutuu sille kuoppaa kaivamaan:itku:

Mua rupes oikeesti itkettämään

Mulla meni tossa vuos sitten vajaa kymmenkuinen tanskandoggipentu. Nyt on kirjahyllyssä uurnassa kuvansa viressä.

Osanottoni jo etukäteen. :(

1. On
2. Seropi nimeltä Tepsu. 9-vuotias saksanpaimenkoiran ja lapinkoiran risteytys.
3. Tärisee hysteerisenä huoneen nurkassa häntä koipien välissä.

Saksanpaimenkoira uros 5.5v Jami (herkkuruoka Megan korva)

Koira on täysin laukaisupeloton eli ei kiinnitä mitään huomiota laukauksiin/ raketteihin.

Originally posted by nilsson
1, Onko koira

2, Rotu, ikä , nimi

3, Mielipide uudenvuoden paukuttamisesta ( koiran sekä omistajan)

1. on
2. kääpiö bullterrieri, 12v.
3. koira ei välitä raketeista, enkä pahemmin itekään

1.On
2.Ranskanbulldoggi ikää 7kk
3. Enemmänkin kiinnosti paukut ja raketit ku pelotti. Tosin nukkumaan ei meinannut saada ku koko ajan ois pitäny olla ikkunasta katselemassa...

Tän nyt varmaan moni tietää jo mutta laitetaan nyt kuiteskin...

1. Koira löytyy
2. 8-vuotias Samojedin koira (Samojedin pystykorva), Pörrö :haart: .
3. Alkaa tulemaan "vanhaksi", eikä paljoa raketeista välitä. Enemmän kiinnostavat ihmiset...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom