PakkoMac, omenamiesten oma ketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset jakaantuu selvästi kahteen ryhmään... itse olen tämäntyyppistä laitetta toivonut jo kauan. Jos ajatellaan mitä ihmiset yleensä tekee esim. miniläppärillä, niin tuo laite tekee saman ja vielä kätevämmin. Useimmissa asioissa se näppäimistö on turha. Kosketusnäyttö tuo vielä lisää kätevyyttä. Uskon myös että tuon kanssa oppii kirjoittamaan melko nopeasti, luultavasti ihan yhtä nopeasti tai nopeammin kuin oikealla näppäimistöllä. Itselläni ei vielä Applen tuotteita ole, mutta tota voisi kyllä harkita.

Joo eipä mitään ihmeellistä tullut, niinkuin en ainakaan itse odottanut. Tuollaiseksi jotenkin kuvittelinkin kaikkien huhujen ym. mukaan.

Mutta mielestäni ihan hyvä veto Applelta tehdä tällainen vehje, selvästi haistellaan että millaiset markkinat löytyy. Ebook on kuitenkin hyvässä kasvussa ja tuolla pystyy tekemään paljon enemmän kuin kilpailijoilla kuten Kindlellä. Lisäksi hinta on yllättävän edullinen!

Eipä sitä koskaan tiedä, tuosta voi tulla suurikin menestys ja uranuurtaja ebookien kannalta.

Yllätys että rendatut arvauskuvat oli taas nätimpiä kuin varsinainen laite. Ei tuo musta pöllömpi laite ole miniläppäriksi, mutta vaikea uskoa suureen myyntimenestykseen.

Josko Nokiakin uskaltaisi laittaa seuraavan versionsa tarjolle Maemolla...

Niiden, joiden mielestä tuollaiselle härvelille ei ole markkinoita, kannattais käydä ajamassa muutama siivu metrolla jossain miljoonakaupungissa. Vähintään joka toinen hakkaa PSP:tä, surffaa netissä parin tuuman puhelimen ruudulla, tuijottaa lefaa iPodista tjsp. Sieltä ne markkinat löytyy. Tuollaiseen työmatka-aktiviteettiin aivan ässä vekotin!

Ipad menee kyllä minulla hankintaan, juuri tuollaista tuotetta olen tässä odotellutkin. Duunissa matkalla hyödyksi, pieni, sohvalla ja sänkyssä surffailuun loistava, jossa iphone on ärsyttävästi liian pieni. Saa Autoon navin isolla näytöllä ja netin samalla. Itse keksin tuolle todella paljon eri käyttötapoja. Menee hankintaan varmasti!

iPad, YES. Tiedän ettei ole kaikille mutta meikäläiselle aivan loistava. Kaikki mitä itte tarvii löytyy; tärkein on sisäinen 7,2 meganen 3G. Simmi sisään ja menoksi. Onks retee navigaattori ;-) ja iWorkillä pääsee tekee tarvittavat duunit, Quickofficella tekee Jeesus luurissakin älyttömän paljon mutta tää on jo ihan muuta. 30 pinniseen liitäntään tulee varmaan vaikka mitä releitä ja BT:llä saa varmaan kaikki kivat lelut ja auton synkattua. Nyt vaan sormet ristissä oottamaan millaisia aikakaus- ja sanomalehtiä lähtee mukaan Times, Newsweek, Sport Illustrated toivottavasti. Suomessa Iltis, Iltalehti ja Hesari on kuitenkin niin jäässä, että ne pelkää ja jää mun rahat saamatta. Leffoja, kirjoja, podcastejä tulemaan niin avot. Nyt ei tarvii kuin telineen Mersuun ja vessaan niin jes.

90 päivää on pitkä aika... :-(

Speksit oli kyllä vähän pettymys, jos tuon pitäisi olla miniläppärin korviken niin vois se toimiakin enemmän kuin oikea tietokone. Nyt se on vain jättiläiskokoinen iPhone jolla ei voi soittaa. Ja normi usb-tikkuakaan ei saa ilman adapteria kiinni. Ja jos pitäis veikata niin ei-3G versiota ei varmaan saa bluetoothilla iPhonen kautta nettiin....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom