Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
20" alumiini-iMac, 30GB iPod Video ja 8GB iPod Touch löytyy joten kaipa tänne saa kirjoitella.
Onko kukaan kokeillut Axiotronin Modbookia? Tuollainen olisi varmaan aika hyvä digitaaliseen maalailuun ja kuvankäsittelyyn reissussa: http://eshop.macsales.com/shop/Modbook
Varmaan halvemmallakin löytäisi Tablet PC:itä mutta niissä ei sitten ole sitä kaikkivaltiasta OSX:ää.
Wacomin piirtonäytössä on OSX kun se kloonaa sen, testasin frendillä ja aika herkkua oli. Mutta joo, Modbook on aito OS X jos koneesta irrottaa ja olisi vallan mainio vekotin.
Nyyssölälle semmoinen pitäisi saada, jotta pääsisi piirtelemään.
Näyttö 30"
Itse varmaan ostan tuon Samsungin 30". Kuulemma samoilla hiluilla kuin Applen 30" cinema?. Hintaa vaan aika paljon vähemmän;)
Minä ottaisin noista 30 tuumaisista ehdottomasti tuon Samsungin. Huomattavasti hienomman näköinen ja paremmat säädöt jalustassa. Firewire-portti on sinänsä ihan kiva näytössä, mutta ihan samalla tavalla joudut sen firewire-kaapelin aina kannettavaan kytkemään, tuli se sitten monitorista tai jostain muualta. Noita fw-laitteitahan voi ketjuttaa, joten et tarvi jokaiselle laitteelle omaa porttia.
Niin ja näyttöjen pikselitakuuseen kannattaa myös kiinnittää huomiota. Vituttaa aika ankarasti, jos näytön keskellä mollottaa joku jumittunut pikseli eikä takuu kata uutta näyttöä.
Lurjukset ja sietämättömät mäkki-oliot !!
Ois joku voinut sanoa, että tää mäkki pitää bootata joskus. Oon asennellut roippeita (ulkoinen monitori, kovalevyjä jne) tähän tämän päivää ja ihmettelin tuossa kun CD/DVD-combo ei lähtenyt toimimaan ja alan asiantuntija SLC ei saanut mulle ohjeistettua modeemia bluetoothin yli toimivaksi... Safari päivitykseen ja se vaati bootin... no nyt kaikki toimii taas kuin junan vessa ja voi unohtaa USB-kaapelit netin käytössä
Ps. eli ei tää nyt aivan 100% boottivapaa kone ole ;)
Uusi (tuleva) Mac Mini kiinnostaisi ostaa olkkariin mp3-soittimeksi/xvid-soittimeksi ja tietenkin "surffilaudaksi" töllöön.
No itseasiassa hintaeroa ei ole nimeksikään saamaani tarjoukseen. ALV:n verran, joten ennemmin Applen oma näyttö kuin Samsung, johtuen ihan jo FW-reitittimestä, vaikka USB-jakajia on molemmissa.
EDIT: tosin kun katsoo Trusted Reviewsistä, niin aika mairittelevan arvostuksen on Samsung saanut. Ei paha vaihtoehtona ollenkaan..