Basso
Nalle
Mitenkä saan netin toimimaan? Ethernet, Ethernet2, Airport, PPPoE, wattaaafaaak?
No onko sulla netti kiinni johdon päässä vai langattomasti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkä saan netin toimimaan? Ethernet, Ethernet2, Airport, PPPoE, wattaaafaaak?
Voiko samalle kovalevylle, missä on Time Machine varmuuskopio, tallentaa muuta tavaraa vai rupeeko herjaamaan? Ja säilyykö varmuuskopiossa vanhat tiedostot, jos ne poistaa koneelta vai häviääkö ne sieltäkin myöhemmissä varmuuskopioinneissa?
Miks?
e: raipat: Ok, kiintolevyt, näyttikset ym. sammuu asteittain, mutta kai se virta ja jännitteet siellä nyt aina jossain jotain pitävät käynnissä ja kulumassa?
No onko sulla netti kiinni johdon päässä vai langattomasti?
Oon täs nyt hetken pyöritelly win7:aa alubookis ja kyllä pakko on myöntää että ei oo hullumpi käyttis. Aluks tuntu ettei paljoo eroa visvasta,mutta vähä on vedettävä takas.
Suosittelen muillekkin ladata win7 RC:n mikkisoftan sivuilta. Asennus on todella helppo ja saa jopa tuon multitouchpädinki toimiin (varauksin)..
Tarvitsetteko te windowsia johonkin vai käytättekö ihan vaan ajan kuluksi?
64 vai 32bit versio MBP:hen ?
Mulla on Parallelsilla Vista tuossa, niin toimiiko 7RC päälleasennettuna ?
Meitsi on siirtynyt vallan nettipohjaiseen Helposti laskuun. Backupit tulee niiden puolelta ja saa laskut vaikka missä muodossa. Hinta jotain 30 euroa vuosi muistaakseni.Itseasiassa tarvin, ainoa softa mihin sitä käytän on laskutussofta.
Ei ole Macille ko. ohjelmaa, jotan Vista käy päällä silloin tällöin.
En mä sillä muuta tee, mutta jos tuon 7:an sais paremmin minimoitua.
Tarvitsetteko te windowsia johonkin vai käytättekö ihan vaan ajan kuluksi?
Mahtaisko Apple Airport Express auttaa tohon ongelmaan? Eli tulostus tapahtuisi w-lanin kautta. Tälleen varmaan pystyis macillakin käyttämään noita windows-only tulostimia? Vai?
Kato hompusta..siä on hyvät ohjeet.
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=43&t=120188
Helmee!
Kävin just huollossa kyselemässä uutta kantta tähän mun MB:n, kun oli kulunu toi "padi" ja siitä alko lohkeamaan kaksi sellasta soiroa.
Huoltoon, siellä soitto Omenalle, ja lupasit vaihtaa takuun ulkopuolelta tän koko etukannen (näppis, tää hiirijuttu ja kansi). Lupasivat laittaa tulemaan sen kannen. Varauduin tulee tiistaina uudestaan, koska on kuulemma puolen tunnin operaatio. Just olin pökkäämässä konetta takas laukkuun, niin takahuoneesta tuli kundi ja sano että vaihtaa kannen samantien!
Tadaa!!! Kone on ihan uuden näkönen, ja aikaa tais mennä 20 min. Ja olivat pölytkin puhaltaneet vekka..
Viisi omenaa, ja papukaija-merkki!